Przetargi.pl
Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta

Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 752 05 20 , fax. 89 752 05 31
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
    ul. Wojska Polskiego 11
    11400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 752 05 20, fax. 89 752 05 31
    REGON: 51074344000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta z podziałem na dwie niżej wskazane części: 1) Część I - Doświetlenie przejścia dla pieszych ul. Asnyka – skrzyżowanie z ulicą Pocztową w Kętrzynie; 2) Część II - Doświetlenie przejść dla pieszych dla pieszych ul. Bydgoska i ul. Ogrodowa w Kętrzynie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę oświetlenia ulicznego na terenie miasta Kętrzyna poprzez doświetlenie przejść dla pieszych polegające na wykonaniu robót w branży elektrycznej oraz drogowej w zakresie wymiany nawierzchni chodnikowych przy przejściach dla pieszych na specjalną płytę chodnikową typu STOP z wypustkami – dostosowanie dla niewidomych, zgodnie z lokalizacją i zakresem określonym w dokumentacji projektowej (załączniki nr 7a-7b do SIWZ) wg poniższego zestawienia: 1) Część I - Doświetlenie przejścia dla pieszych ul. Asnyka – skrzyżowanie z ulicą Pocztową w Kętrzynie Lokalizacja na terenie Miasta Kętrzyn- działka nr 189; 200/1 i 200/2 obr. 3 m. Kętrzyn, przejście dla pieszych przez ul. Asnyka – skrzyżowanie z ulicą Pocztową. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pn. „Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Kętrzyn w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 591 Granica Państwa – Barciany – Kętrzyn- Mrągowo na terenie działek nr 189 i 200/2 obręb 3 przy ulicy Pocztowej, Traugutta (skrzyżowanie z ulicą Asnyka) w km 31+541 oraz w km 31+521;31+541)” oraz na terenie działki nr 200/1 obr. 3m. Kętrzyn (ul. Asnyka)” opracowanym przez EL-SYSTEM SOLUTIONES Tomasz Korowaj, ul. B. Linki 2a, 11-400 Kętrzyn. CPV: 45310000-3, 45314300-4; 45316100-6; 45233252-0. 2) Część II - Doświetlenie przejść dla pieszych dla pieszych ul. Bydgoska i ul. Ogrodowa w Kętrzynie. Lokalizacja na terenie Miasta Kętrzyn- działka nr 346/1 obr. 7 – ul. Ogrodowa, dz. nr 68/1 obr. 7 – ul. Bydgoska Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pn. „Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Kętrzyn – Rozbudowa oświetlenia przejść dla pieszych zlokalizowanych przy ulicy Bydgoskiej i przy ulicy Ogrodowej (przy Szkole Podstawowej nr 3)” opracowanym przez EL-SYSTEM SOLUTIONES Tomasz Korowaj, ul. B. Linki 2a, 11-400 Kętrzyn. CPV: 45310000-3, 45314300-4; 45316100-6; 45233252-0. 3. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia dla części I i II zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający udostępnił wraz z SIWZ przedmiary robót. Przedmiary robót stanowią jedynie dokument pomocniczy do przygotowania wyceny i mogą nie obejmować wszystkich robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia lub błędnie określać ilości i rodzaje robót do wykonania. Jeżeli istnieją roboty, które Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności może przewidzieć lub skorygować na etapie zapoznania się z dokumentacją przetargową w tym w szczególności z dokumentacją projektową, ale nie objęte lub źle określone w przedmiarach robót – Zamawiający nie będzie ich traktował jako roboty dodatkowe. 5. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji miejsca realizacji zadania i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy, przy czym Zamawiający nie przewiduje spotkania wyjaśniającego, ani wizyty na miejscu realizacji zadania. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, którymi charakteryzują się produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 8. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje, itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. 9. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, a polegających na bezpośrednim wykonywaniu prac ziemnych, montażowych związanych z wykonaniem linii kablowych, instalacji oświetleniowych zewnętrznych - na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016, poz. 1666 z późn. zm.) lub odpowiadającej jej formie zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w częściach I-II, 2) wadium w wysokości dla części I - 500,00 zł, dla części II – 500 zł. należy wnieść przed upływem terminu na składanie ofert, tj. do dnia 31.10.2017r. do godz. 09.00, 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Pekao SA nr konta 94 1240 5598 1111 0000 5032 0624 z dopiskiem (tytuł postępowania, część którego wadium dotyczy). Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. 5) W przypadku wyboru innej niż pieniądz formy wniesienia wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oryginał poręczenia lub gwarancji, przy czym należy go dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot. 6) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8) Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a) w art. 46 ust. 4a ustawy PZP, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) w art. 46 ust. 5 ustawy PZP, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9) Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 10) Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać ponadto następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony ( w zakresie części, w której składana jest oferta) i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zał. nr 2 do SIWZ; 3) pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 5) dokumenty, z których wynika prawo do (reprezentacji Wykonawcy) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach