Gmina Wągrowiec ogłasza przetarg
- Adres: 62100 Wągrowiec, ul. Cysterska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 26 80 800 , fax. 67 26 80 803
- Data zamieszczenia: 2018-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wągrowiec
ul. Cysterska 22
62100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
tel. 67 26 80 800, fax. 67 26 80 803
REGON: 54805700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rozbudowa oświetlenia ulicy Podgórnej w Łeknie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Wągrowiec Łekno, ulica Podgórna, działka ewidencyjna nr: 247/2 obręb geodezyjny Łekno, 85/1 obręb geodezyjny Siedleczko Przedmiotem zadania jest rozbudowa oświetlenia ulicy Podgórnej w miejscowości Łekno i w miejscowości Siedleczko. Zakres robót obejmuje w szczególności: montaż: 29 szt. słupów stalowych o wysokości 7 m, 29 szt. opraw oświetleniowych o mocy 51 W w technologii LED o strumieniu świetlnym min. 7200 lm, 1 szt. szafki oświetleniowej oraz linii kablowej oświetleniowej. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót, które są załącznikami do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100) w terminie do 26.02.2018 r. do godz. 09.00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (o ile dotyczy). Z treści zobowiązania potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów do reprezentacji w postępowaniu podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni załączyć do oferty wykaz podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229), Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia - zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
Dodano: 2024-07-16 - Remont w zakresie instalacji elektrycznej i wentylacji w budynku XX Liceum Ogólnokształcące im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego, os. Wichrowe Wzgórze 111 w Poznaniu
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Przeciwpożarowej w budynku hali sportowej w Swarzędzu, ul. Św. Marcin 1.
Dodano: 2024-06-18 - Modernizacja oświetlenia
Dodano: 2024-06-14 - roboty budowlane
Dodano: 2024-05-27 - Modernizacja systemu oświetlenia drogowego na terenie gminy Gostyń – etap I
Dodano: 2024-05-23 - Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 5 części
Dodano: 2024-05-08 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na ścianie wiat magazynowych
Dodano: 2024-04-08 - Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Przeciwpożarowej w budynku hali sportowej w Swarzędzu, ul. Św. Marcin 1.
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja monitoringu na potrzeby organizacji imprez masowych na stadionie im. A. Smoczyka
Dodano: 2024-02-09