Przetargi.pl
Rozbudowa oświetlenia meczowego płyty głównej Stadionu Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 25-018 Kielce, ul. Żytnia 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3449239 , fax. 041 3440375
  • Data zamieszczenia: 2014-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Żytnia 1 1
    25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3449239, fax. 041 3440375
    REGON: 29067501000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowy zakład budżetowy gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oświetlenia meczowego płyty głównej Stadionu Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności : Etap 1. - opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r Dz. U. z 2004r. Nr. 202 poz. 2072 z póź. zm. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego; - sporządzenie szczegółowego kosztorysu ofertowego, - wykonanie projektu fotometrycznego wykonanego na bazie projektowanych opraw projektorowych oraz proponowanego sprzętu. Symulacja ta musi potwierdzać osiągnięcie oczekiwanego efektu oświetleniowego po wykonaniu wszelkich prac projektowych. Obliczenia powinny uwzględniać istniejące oraz projektowane oprawy zamontowane na stadionie wraz z wyznaczeniem miejsca i ilości dodatkowych opraw fabrycznie nowych poprawiających jakość oświetlenia Etap 2. - dostawa i montaż oświetlenia, - wykonanie badan i pomiarów: rezystancji izolacji, biegunowości i ciągłości połączeń skuteczności działania środków ochrony przeciwporażeniowej rezystancji uziemienia badania rzeczywistych natężeń oświetlenia zgodnie z normą PN-EN 12193:2007 - Światło i oświetlenie, Oświetlenie w sporcie. przeprowadzenie rozruchu systemów i szkolenia personelu Zamawiającego, - wykonanie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej w 2 -ch egz. 3. Wszystkie zastosowane przez wykonawcę elementy wchodzące w cały system oświetlenia meczowego muszą posiadać deklarację zgodności z wymogami zasadniczymi właściwych dyrektyw Unii Europejskiej oraz oznaczenie CE. 4. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określa: a. Program Funkcjonalno-użytkowy stanowiącym załącznik nr 10 do siwz. b. wzór umowy - stanowiący Załącznik nr 7 do siwz. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia. Uwaga! Montaż nowych naświetlaczy może odbyć się tylko i wyłącznie przy użyciu i pomocy osób posiadających uprawnienia alpinistyczne - brak możliwości wjazdu na powierzchnię płyty boiska, jak i wykorzystania podnośnika koszowego (zwyżki). Roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie sportowym - w tym czasie mogą się odbywać treningi i mecze ligowe. Szczegółowy harmonogram prac i montażu urządzeń należy uzgodnić z użytkownikiem obiektu. Ponadto - w przypadku organizacji imprezy sportowej w trakcie trwania zamówienia - Wykonawca musi zapewnić na terenie obiektu pracę systemów oświetleniowych gwarantujących odpowiedni poziom bezpieczeństwa oraz optymalne parametry oświetlenia na potrzeby transmisji ew. meczów w TV. 6. W celu prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia na Wykonawcy spoczywa obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu SP Zamawiający organizuje spotkanie z Wykonawcami oraz udostępni obiekt na potrzeby wizji w dniu 11 kwietnia 2014r o godz: 9.00. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i opracowaniem oferty ponosi Wykonawca. Osobami upoważnionymi do udzielania informacji w zakresie spraw merytorycznych zamówienia są: - Jacek Domoradzki - kierownik Zespołu Obiektów Sportowych ul. Ściegiennego 8 - Tel: 41 36 76 714, 41 36 76 715, 41 36 76 706 lub 608 07 88 88 - Wojciech Wesołowski - kierownik zespołu obsługi technicznej obiektów ul. Ściegiennego 8 Tel: 41 36 76 714, 41 36 76 715, 41 36 76 706 lub 664 027136
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453160005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 11 000 zł ( słownie: jedenaście tysięcy zł) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert. 4.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5.Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank ING Oddział Kielce nr rachunku: 98 1050 1461 1000 0023 5341 5751 z dopiskiem: Wadium w przetargu na: Rozbudowa oświetlenia meczowego płyty głównej Stadionu Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy załączyć do oferty oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Wadium wnoszone w pozostałych formach Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie wraz z ofertą (w jednej kopercie) dokumentu w oryginale, a dodatkowo do oferty należy dołączyć (spiąć z ofertą) kopię składanego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w sposób opisany w rozdz. XIV pkt 5.6) siwz. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dokument wadialny winien zawierać w swej treści zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia lub gwarancji do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty Zamawiającego we wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ; b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8 ppkt 2 lit. a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 3) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 9. Zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach