Przetargi.pl
Rozbudowa Ośrodka Kultury z adaptacją na Ośrodek Integracji Europejskiej i Promocji Podlasia w Goniądzu

Urząd Miejski w Goniądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 19-110 Goniądz, Plac 11 Listopada 38
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7380043 , fax. 085 7380307
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Goniądzu
    Plac 11 Listopada 38 38
    19-110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 085 7380043, fax. 085 7380307
    REGON: 00052738000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Ośrodka Kultury z adaptacją na Ośrodek Integracji Europejskiej i Promocji Podlasia w Goniądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja : Rozbudowy Ośrodka Kultury z adaptacją na Ośrodek Integracji Europejskiej i Promocji Podlasia w Goniądzu, ul. Stary Rynek 23. Powierzchnia istniejącego budynku wynosi 861,6 m2, powierzchnia zabudowy całkowi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 100 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczen
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki z art. 22 ust. l pkt. 1-3 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 póz. 1655 ze zmianami). 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. l i 2 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 póz. 1655 ze zmianami). 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia a) Zrealizowali w ostatnich 5 latach jako Generalni Wykonawcy (rozpoczęte po 01.01.2004 i zakończone do 31.12.2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 budynków: użyteczności publicznej lub budynków zamieszkania zbiorowego, w rozumieniu zapisu §3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. nr 75 póz. 690 wraz ze zmianami) o wartości netto co najmniej 3.500.000,00 zł każdy. Realizacja każdego obiektu musi być potwierdzona pozytywnymi opiniami Zamawiających w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Za Zamawiających nie uznaje się generalnych wykonawców. b) dysponują osobami do kierowania realizacją zamówienia, posiadającymi udokumentowane uprawnienia i kwalifikacje, niezbędne do prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia ( w tym posiadane uprawnienia i aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa) obejmujących pełen zakres branżowy (w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych, drogowych) wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2000r. nr 106 póz. 1126 z późn. zmianami). 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają potencjał finansowy pozwalający na zaangażowanie środków własnych lub zdolność kredytową, przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres robót, potwierdzony przez inspektora nadzoru w protokole odbioru robót i zgodny z harmonogramem, dokonywana będzie w przedziałach dwumiesięcznych na podstawie faktur złożonych na koniec miesiąca, a pierwsza faktura zostanie wystawiona nie wcześniej niż po 60 dniach od daty rozpoczęcia robót na koniec miesiąca. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie /spełnia - nie spełnia/, z zachowaniem art. 26 ustawy Zamówień Publicznych. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oryginalne dokumenty, ich odpisy lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do działania w imieniu wykonawcy. Na potwierdzanym dokumencie, wraz z podpisem osoby uprawnionej, musi znaleźć się zapis /za zgodność z oryginałem. 1. Oferta. 1.1.Wypełniony formularz Oferta (wg zał. formularza - zał. nr 1). 1.2. Kosztorys ofertowy szczegółowy wraz z formularzem cenowym (wg zał. formularza - zał. nr 7). sporządzony zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ (spis wg załącznika nr 6). Kolejność pozycji kosztorysowych powinna być zgodna z ich chronologiczną numeracją zapisaną w przedmiarach, a każda pozycja winna być zakończona ceną jednostkową wraz z przyjętymi do kalkulacji narzutami. Pozycje kosztorysowe dla których brak jest przedmiarów powinny się znaleźć na końcu odpowiedniego elementu kosztorysu ofertowego. 1.3. Wykaz stawek i narzutów zastosowanych do wyceny oferty (wg zał. formularza - zał. Nr 4). 2. Dowód wniesienia (ustanowienia) wadium. 3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków: 3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 st. l pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. l i 2. 3.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.6. Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie realizacją zamówienia wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji, niezbędnych do prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia (w tym posiadane uprawnienia i aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa) a także zakres wykonywanych przez nich czynności obejmujący pełen zakres branżowy (w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych) - wg zał. formularza- zał. nr 3. 3.7. Sprawozdanie finansowe za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności, oraz: informację z banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ej wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków; wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.9. Wykaz budynków użyteczności publicznej i zamieszkania zbiorowego, o których mowa w pkt. III SIWZ, zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (rozpoczętych po 01.01.2004 i zakończonych do 31.12.2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości netto oraz daty ( dzień, miesiąc, rok rozpoczęcia i zakończenia) i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (opinie, referencje), że roboty te zostały należycie wykonane - wg zał. formularza - zał. nr 2. 3.10.Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i zakres prac przewidywanych im do wykonania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidzianych do powierzenia w ramach zamówienia) - jeżeli dotyczy - zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Inne dokumenty 4.1. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 3.1, 3.3, 3.4, 3.5 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z §2 Rozporządzenia Rady Ministrów z 2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może zadać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2004r. nr 71 póz. 645). Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 1 do 4 niniejszej SIWZ, brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, nieuzupełnienie dokumentów lub niezłożenie wyjaśnień w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy lub odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach