Przetargi.pl
ROZBUDOWA ORAZ REMONT BUDYNKU GOSPODARKI OSADOWEJ W GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE

Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Lotnicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 2510140 , fax. 24 2510142
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o.
    ul. Lotnicza 1
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 2510140, fax. 24 2510142
    REGON: 610211348
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkutno.bip.e-zeto.eu (należy wybrać zakładki: ”Jednostki organizacyjne”, „Grupowa Oczyszczalnia Ścieków”, „Przetargi”) i dodatkowo na stronie www.gos.kutno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA ORAZ REMONT BUDYNKU GOSPODARKI OSADOWEJ W GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres przedmiotowej inwestycji: Remontowany i przebudowywany budynek gospodarki osadowej należy do kompleksu obiektów Grupowej Oczyszczalni Ścieków miasta Kutno. W budynku znajdują się dwa urządzenia do odwadniania osadów ściekowych, pracujące w ruchu ciągłym. Projektowana przebudowa nie zmieni funkcji, przeznaczenia budynku. Oprócz robót budowlano – montażowych, Wykonawca w ramach zadania zrealizuje następujący zakres prac: a) obsługę geodezyjną i inwentaryzację powykonawczą; b) dokumentację powykonawczą w 3 (trzech) egzemplarzach; Parametry budynku / terenu.  Powierzchnia zabudowy: ~552 m2.  Powierzchnia użytkowa: 459,65 m2.  Kubatura brutto: ~2.889,50 m3.  Długość: 36,94 m.  Szerokość elewacji frontowej: 24,81 m.  Wysokość w kalenicy: 5,70 m n. p. p.t.  Dach dwuspadowy, płaski  Kąt nachylenia połaci dachu: 3°  Ilość kondygnacji: budynek parterowy bez podpiwniczenia.  Kategoria obiektu: XXX. 1.1. Rozbudowa: Zaprojektowano rozbudowę (powiększenie) pomieszczenia załadunku osadów, w taki sposób aby samochód transportowy służący do wywozu odpadu z produkcji był zamknięty w jednej kubaturze pomieszczenia. W chwili obecnej z powodu tego, że auto wywozowe nie mieści się w istniejącym pomieszczeniu załadunkowym, proces ten przebiega przy otwartych bramach wjazdu i wyjazdu. W związku z tą sytuacją zaprojektowano wydłużenie (rozbudowę) pomieszczenia w kierunku północno – wschodnim oraz południowo – zachodnim. Zaprojektowano rozbudowę w formie prostopadłościennej, w taki sposób aby nowe elementy budynku stanowiły jedną spójną całość. 1.2. Prace remontowe: W ramach remontu należy wykonać prace remontowe w zakresie:  Odkopania ścian fundamentowych budynku celem wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej i termicznej.  Rozbiórka istniejących warstw ocieplenia elewacji budynku. Wykonanie nowej izolacji termicznej ścian elewacji budynku wraz z warstwą wykończeniową.  Wykonanie ocieplenia dachu, nowych warstw izolacji przeciwwodnej oraz wymiana obróbek i orynnowania budynku.  Wymiana całej stolarki zewnętrznej na nową oraz parapetów zewnętrznych.  Wymiana całej stolarki wewnętrznej na nową oraz parapetów wewnętrznych.  Wykonanie nowych otworów bramowych w ilości 3 szt., w ścianach osłonowych.  Przemurowanie otworów drzwiowych i okiennych celem zmiany wymiarów stolarki.  Zamurowania otworów drzwi, otworów technologicznych.  Wykonanie nowych okładzin posadzek.  Wykonanie nowych okładzin ścian z płytek z kamienia sztucznego.  Naprawa miejscowa i pomalowanie ścian, sufitów.  Wykonanie obniżenia wysokości pomieszczeń poprzez wykonanie systemowych sufitów podwieszanych.  Rozbiórka wewnętrznych fundamentów.  Remont kanałów pod posadzkowych technologicznych wraz z wymianą lub remontem krat stalowych pomostowych (pokrywczych).  Budowa nowych ścian wewnętrznych, systemowych w zabudowie GK.  Wykonanie nowej powłoki malarskiej wewnętrznego pomostu o konstrukcji stalowej wraz z wymianą lub remontem krat stalowych pomostowych (pokrywczych).  Wykonanie informacji zewnętrznej budynku tj. tablica z nazwą budynku (szczegóły wykonania tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym). 1.3. Zagospodarowanie terenu:  Wykonanie nowych odcinków opaski przy budynku.  Wykonanie nowych podjazdów do pomieszczeń garażowych od strony północno – wschodniej.  Wykonanie poszerzenia istniejącego utwardzenia terenu od strony południowo – zachodniej.  Rozbiórka istniejącego fundamentu kolidującego z projektowaną rozbudową. 1.4. Do wykonania prace instalacyjne:  wewnętrznej instalacji wod-kan;  wewnętrznej instalacji ogrzewania;  wewnętrznej instalacji wentylacji;  wewnętrznej instalacji sprężonego powietrza;  zewnętrznej instalacji kanalizacji;  usunięcie kolizji instalacji podziemnych niezinwentaryzowanych kolidujących z planowanymi pracami budowlanymi. 1.5. Zakres prac elektrycznych:  demontaż istniejącej instalacji elektrycznej (bez technologii);  demontaż istniejącej instalacji odgromowej;  rozbudowę oraz wymianę rozdzielnicy głównej RG nN 0,4kV  trasy kablowe;  instalację oświetlenia;  instalację gniazd 230V i zestawów gniazd remontowych;  instalację zasilania urządzeń branży sanitarnej;  instalację odgromową;  wymiana rozdzielnicy zewnętrznej przy punkcie zlewnym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje dokumentacja budowlano –wykonawcza (załącznik do SIWZ), specyfikacja techniczna należytego wykonania robót. Załączony do SIWZ przedmiar robót stanowi wersję pomocniczą do sporządzenia wyceny oferty. Na podstawie przedmiaru robót oraz dokumentacji budowlano-wykonawczej wybrany Wykonawca sporządzi przed podpisaniem umowy z Zamawiającym: - Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ); - kosztorys ofertowy. UWAGA: Prace remontowe i rozbudowa budynku gospodarki osadowej będą prowadzone przez cały czas przy urządzeniach pracujących w ruchu ciągłym (24 godziny na dobę). Praca urządzeń wymusza ciągłą pracę w pomieszczeniu załadunkowym (na bieżąco odbywa się podstawianie przyczep do załadunku oraz wyjazd na plac osadowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; • w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach