Przetargi.pl
Rozbudowa oraz budowa dróg gminnych w miejscowości Nowe Żabno, Gmina Nowa Sól

Gmina Nowa Sól ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3872016 w. 28 , fax. 683 873 277
  • Data zamieszczenia: 2020-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól
    ul. Moniuszki
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 68 3872016 w. 28, fax. 683 873 277
    REGON: 97123779900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oraz budowa dróg gminnych w miejscowości Nowe Żabno, Gmina Nowa Sól
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa oraz budowa dróg gminnych w miejscowości Nowe Żabno, Gmina Nowa Sól" . Przedmiot inwestycji administracyjnie znajduje się na terenie Gminy Nowa Sól, powiat nowosolski, województwo lubuskie. Zakres inwestycji został podzielony na części: CZĘŚĆ I: Budowa drogi gminnej w miejscowości Nowe Żabno – etap I, Gmina Nowa Sól. CZĘŚĆ II: Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowe Żabno – etap II, Gmina Nowa Sól. CZĘŚĆ III: Budowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Nowe Żabno – etap III, Gmina Nowa Sól 1) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi gminnej w miejscowości Nowe Żabno - etap I, Gmina Nowa Sól”. Zakres przedsięwzięcia obejmuje dwa odcinki drogi: 1 – początek od skrzyżowania z drogą gminną nr 003729F, koniec to przepust na rowie R-SI-B-48; 2 – początek od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1044F, koniec to skrzyżowanie z odcinkiem 1. Poglądowy przebieg drogi stanowi załącznik nr 2A do niniejszej SIWZ. W zakresie zadania należy wykonać:  budowę jezdni drogi gminnej w działkach pasa drogowego istniejącej drogi wewnętrznej,  budowę chodnika (lewostronnego i prawostronnego),  budowę krawężnika i pobocza,  budowę zjazdów na drogi wewnętrzne,  budowę zjazdów indywidualnych do działek sąsiadujących z pasem drogowym,  budowę stanowisk postojowych wraz z jezdnią manewrową na działce nr 85,  budowę stanowisk postojowych wraz z jezdnią manewrową na działce nr 273,  budowę chodnika i peronu autobusowego,  przebudowę przepustu P1, P2, P3, P4, P6,  rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego,  rozbiórkę istniejących ogrodzeń kolidujących z inwestycją,  budowę odwodnienia,  budowę przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych,  budowę oświetlenia drogowego (przed wyborem słupów i opraw rodzaj należy uzgodnić z zamawiającym) 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowe Żabno - etap II, Gmina Nowa Sól”. Zakres przedsięwzięcia obejmuje odcinek drogi od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1044F do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 292 Nowa Sól – Bytom Odrzański. Poglądowy przebieg drogi stanowi załącznik nr 2B do niniejszej SIWZ. W zakresie zadania należy wykonać:  przebudowę jezdni drogi gminnej wraz z przebudową zjazdów na drogi wewnętrzne oraz zjazdów indywidualnych a także budowę poboczy,  budowę chodnika,  budowę rowu drogowego,  budowę peronu autobusowego,  przebudowę przepustu P5,  rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego,  rozbiórkę istniejących ogrodzeń kolidujących z inwestycją,  budowę odwodnienia,  budowę przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych,  budowę oświetlenia drogowego. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – CZĘŚĆ III Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Nowe Żabno - etap III, Gmina Nowa Sól”. Początek i koniec projektowanej drogi przyjęto na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 003729F – na krawędzi drogi gminnej. Poglądowy przebieg drogi stanowi załącznik nr 2C do niniejszej SIWZ. W zakresie zadania należy wykonać:  budowę jezdni drogi wewnętrznej,  budowę odwodnienia,  budowę zjazdów indywidualnych do działek sąsiadujących z pasem drogowym  budowę oświetlenia drogowego. 4) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 5) W ramach zadania należy wycenić oraz wykonać prace niezbędne do budowy ww. dróg i infrastruktury technicznej, które będą stanowiły w pełni sprawną, samodzielnie istniejącą i działającą całość, nawet jeśli wykraczają one poza nieruchomość i poza prace określone w danym zakresie. 6) Infrastrukturę techniczną wiążącą się z innymi odcinkami dróg należy wykonać w sposób umożliwiający podłączenie kolejnych odcinków w terminie późniejszym bez konieczności rozbiórki wcześniej wykonanych elementów. W przypadku wątpliwości należy zasięgnąć opinii Zamawiającego. 7) Do obowiązków oferenta przed złożeniem oferty należy rozpoznanie terenu objętego opracowaniem, w szczególności w zakresie istniejących obiektów oraz geologii i ukształtowania terenu. W przypadku wystąpienia różnic w wysokości terenu, gruntów nienośnych lub obiektów nieujętych w opracowaniu oferent wykona wszystkie prace niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w ramach oferowanej kwoty brutto. 8) Elementy z rozbiórek wykonawca zobowiązany jest zutylizować własnym staraniem i na własny koszt. Wykonawca pokrywa koszt załadunku i transportu materiału z rozbiórki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium osobno dla każdej części w wysokości: a) CZĘŚĆ I: 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100). b) CZĘŚĆ II: 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100). c) CZĘŚĆ III: 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy 00/100). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez Wykonawcę. a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. z dnia 2019, poz. 310 z późn. zm.). UWAGA: W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kożuchowie, Oddział w Nowej Soli. nr konta 97 9673 0007 0000 0301 1468 0003 z dopiskiem „wadium – „Rozbudowa oraz budowa dróg gminnych w miejscowości Nowe Żabno, Gmina Nowa Sól” oraz kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku zamawiającego. 5. W przypadkach gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, Wykonawca składa oryginał dokumentu wadium z ofertą. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postepowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.8 i 8.9 SIWZ. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) Formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert (np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, informacji o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę (-y) właściwe umocowaną. Jeżeli oferta, w tym wszystkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę (-y) działającą (-e) na podstawie pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 3 do SIWZ; 4) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wg załącznika nr 4 do SIWZ; 5) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o zatrudnieniu – załącznik nr 8 6) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie RODO – załącznik nr 9 7) Upoważnienie dla osoby reprezentującej wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo, dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców; 8) Pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów UWAGA: a) Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 4 i ppkt 5 niniejszego punktu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie , o którym mowa w ppkt 4 i ppkt 5 niniejszego punktu, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. c) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt.4 i ppkt 5 niniejszego punktu. d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ppkt. 4 i ppkt.5 niniejszego punktu. e) Oświadczenie, o którym mowa w ppkt.4 i ppkt 5 niniejszego punktu należy złożyć w oryginale. f) Pełnomocnictwa zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 – tekst jednolity) winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.gminanowasol.pl zakładka przetargi informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy PZP: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr 10 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu; Oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach