Przetargi.pl
Rozbudowa ogólnodostępnej infrastruktury uzdrowiskowej bazującej na zasobach endogenicznych Połczyna-Zdroju

Gmina Połczyn-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 78320 Połczyn-Zdrój, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 666 100 , fax. 943 666 105
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Połczyn-Zdrój
    Plac Wolności 42433
    78320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 666 100, fax. 943 666 105
    REGON: 52388000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ogólnodostępnej infrastruktury uzdrowiskowej bazującej na zasobach endogenicznych Połczyna-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. „Rozbudowa ogólnodostępnej infrastruktury uzdrowiskowej bazującej na zasobach endogenicznych Połczyna-Zdroju” zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, zwanym dalej PFU, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Inwestycja zlokalizowana jest na działce 49/7, obręb 005, położonej przy skrzyżowaniu ulic Zdrojowej, Wilczej i Parkowej w Połczynie-Zdroju oraz na terenie zabytkowego Parku Zdrojowego na działce nr 61 i 57/9, obręb 005 w Połczynie-Zdroju. (wpisanego do Rejestru Zabytków pod nr 672). Do obowiązków wykonawcy należeć będzie wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych, przeprowadzenie procedur odbiorowych, rozruch instalacji i obowiązki umowne w okresie udzielonej gwarancji. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, objętych niniejszym SIWZ, który jest konieczny z punktu widzenia warunków umowy, sporządzonej dokumentacji projektowej, przepisów prawa i wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. W szczególności w ramach przedmiotu zamówienia zaplanowano wydatki związane z pracami projektowymi oraz robotami budowlanymi polegającymi na : pracach przygotowawczych, robotach ziemnych i montażowych dotyczącymi rozbudowy ogólnodostępnej infrastruktury uzdrowiskowej bazującej na zasobach endogenicznych Połczyna–Zdroju (zgodnie z PFU). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: A) dokumentacji projektowej tj: 1) Projektu budowlanego wszystkich branż wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 2) Projektów wykonawczych wszystkich branż (w tym projektów specjalistycznych i innych których konieczność opracowania może wyniknąć w trakcie projektowania); 3) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich danych wyjściowych do projektowania, w szczególności: mapy geodezyjnej, wykonania badań gruntowo-wodnych, wykonania opracowań przyrodniczych; 4) Kosztorysów; 5) Zapisu całości opracowania na nośniku elektronicznym (płyta CD) - w formacie pdf.; 6) Wykonania wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem; 7) Dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją eksploatacyjną (użytkowania); 8) Sprawowanie nadzoru autorskiego; 9) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych w tym pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie, jeśli będzie wymagane; B) wszelkich robót budowlanych oraz dostaw w zakresie podanym w PFU, SIWZ, zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, obejmującą w szczególności: 1) Rewitalizację skweru miejskiego przy ul. Zdrojowej/Wilczej w Połczynie-Zdroju wraz z wykonaniem wodotrysku, przyłącza wodno-kanalizacyjnego i oświetlenia parkowego oraz monitoringu dz. Nr 49/7, obręb 005. 2) Wykonanie fontanny przed wejściem głównym do Parku Zdrojowego wraz z wykonaniem przyłącza wodno-kanalizacyjnego i oświetlenia , dz. Nr 49/7, obręb 005. 3) Wykonanie wejścia głównego do Parku Zdrojowego, dz. Nr 61/1, obręb 005. 4) Wykonanie zadaszonej kompletnej tężni solankowej o konstrukcji drewnianej z niezbędnymi instalacjami wewnętrznymi i zasilającymi, wraz z zagospodarowaniem terenu wokół tężni oraz wykonaniem oświetlenia, monitoringu, uzupełnienie i naprawa drenażu melioracyjnego terenu , dz. nr 61/1 obręb 005. 5) Remont budynku pijalni wody „Joasia” z zachowaniem jego zabytkowego charakteru, umożliwiający całoroczne korzystanie z obiektu poprzez m.in. wykonanie instalacji grzewczej. Wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego i elektrycznego, dz. Nr 61/1 obręb 005. 6) Wykonanie placu zabaw z mini golfem wraz z zagospodarowaniem terenu, alejkami parkowymi i zielenią, przyłączami wodno-kanalizacyjnymi, oświetleniem, monitoringiem, uzupełnieniem i naprawą drenażu melioracyjnego terenu, dz. Nr 57/9 obręb 005. 7) Wykonanie budynku toalet przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem przyłącza wodno-kanalizacyjnego, elektrycznego, monitoringu, oraz uzupełnienie i naprawa drenażu melioracyjnego terenu, dz. Nr 61/1 obręb 005. 8) Rozbudowę istniejącej siłowni zewnętrznej o ścieżkę zdrowia, dz. 61/1 obręb 005. 9) Wykonanie trejażu oraz nasadzenie zieleni osłonowej przy istniejącej trafostacji, dz. 61/1 obręb 005. 10) Wykonanie monitoringu obejmującego teren inwestycji w miejscach nie wymienionych wyżej. 11) Wykonanie układu nowych nasadzeń zieleni ozdobnej. 12) W ramach planowanej rozbudowy infrastruktury planuje się uporządkowanie terenu, modernizację nawierzchni utwardzonych, rozbudowę układu ścieżek i ciągów pieszych, budowę nowych urządzeń rekreacyjnych, małej architektury i oświetlenia terenu (szczegółowy opis wg. PFU). C) Realizacja powyższego zakresu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) oraz 2.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d )gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Uwaga W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1.1 nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 1.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 1.3. kwotę gwarancji, 1.4. termin ważności gwarancji, 1.5. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium musi być wniesione do dnia 24 listopada 2017 r. do godziny 10:00. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w PKO BP S.A. o/Drawsko Pom. Nr 77 1020 2847 0000 1702 0009 6693, tytułem „Wadium: Rozbudowa infrastruktury uzdrowiskowej”. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa wadium wraz z ofertą w siedzibie zamawiającego (sekretariat urzędu) w terminie do 24 listopada 2017 r. do godziny 10:00, a do oferty załącza kserokopię. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12.9 i 12.10 SIWZ. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 8.1 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach