Przetargi.pl
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Puchaczowie – II etap

Gmina Puchaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-013 Puchaczów, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 575 780 , fax. 817 575 765
  • Data zamieszczenia: 2021-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puchaczów
    ul. Lubelska 22
    21-013 Puchaczów, woj. lubelskie
    tel. 817 575 780, fax. 817 575 765
    REGON: 55014300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Puchaczowie – II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem niniejszej inwestycji jest rozbudowa oczyszczalni ścieków w Puchaczowie – II etap. 1.2. Celem przedsięwzięcia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków do przepustowości Qdśr = 982,5 m3/d. Inwestycja ma na celu oczyszczenie ścieków bytowo-gospodarczych z terenu Gminy Puchaczów dostarczanych systemem kanalizacji grawitacyjno - pompowej oraz pojazdami asenizacyjnymi. Projektowana oczyszczalnia ścieków zlokalizowana jest na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków dla gminy Puchaczów: działka 486/2 oraz 485. 1.3. Zakres przedsięwzięcia obejmuje w szczególności .: - instalację automatycznej stacji zlewnej nieczystości płynnych, - przebudowę komory uśredniającej ścieki dowożone - likwidację istniejącej stacji ścieków dowożonych - rozbudowę pomieszczenia kraty koszowej wraz z wymianą kraty na automatyczne sito spiralne - przebudowę przepompowni ścieków surowych wraz z renowacją jej płaszcza, - wykonanie fundamentu pod stację do dezodoryzacji powietrza wraz z jej instalacją - instalację stacji do dezodoryzacji powietrza - likwidację istniejącego piaskownika z przepływem pionowym, - likwidację zespołu obiektów zespół obiektów technologicznych usytuowanych na bazie byłego reaktora (komora retencyjna z pompownią ścieków oczyszczonych mechanicznie, zagęszczacze grawitacyjne osadu – 2 szt., komora rozdziału ścieków i osadów, pomieszczenie gospodarcze), - budowę budynku socjalno-warsztatowego (magazynowo-garażowego), - likwidację separatora piasku, - likwidację wiaty z urządzeniem do mechanicznego oczyszczania i pomieszczeniem odbioru piasku i skratek, - budowę budynku do mechanicznego oczyszczania ścieków wraz z zespolonym urządzeniem do separacji zanieczyszczeń płynących w ściekach, separacji i płukania piasku oraz z pomieszczeniem odbioru piasku i skratek. - budowę zbiornika retencyjno-uśredniającego ścieków oczyszczonych mechanicznie - budowę zbiornika zagęszczenia osadu - budowę reaktora biologicznego SBR - budowę magazynu osadów nadmiernych - budowę zadaszenia w sąsiedztwie reaktora SBR przeznaczonego do składowania odwodnionego osadu, - likwidację istniejącej komory przepływomierza ścieków oczyszczonych - modernizacji dyspozytorni oczyszczalni ścieków w budynku biurowym, - budowę komory przepływomierza ultradźwiękowego, - budowę nowych przewodów międzyobiektowych, - budowę dróg dojazdowych i placów, - budowę poletka składowego - likwidację istniejących poletek osadowych, - zamianę ręcznej stacji przygotowania elektrolitów na automatyczną, - zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej obiektów, - dostawę przewidzianych w projektach i przedmiarach urządzeń, sprzętu i wyposażenia, - wykonanie robót budowlanych i montażowych w istniejących i na istniejących obiektach. 1.4. Ponadto, wykonane zostaną prace takie jak m.in.: - wykonanie instalacji doziemnej i wewnętrznej gazu dla budynku socjalno-warsztatowego - wykonanie linii kablowych zasilających i sterowniczych oraz oświetlenia terenu - wykonanie sieci kanalizacji deszczowej wraz z drenażem odwadniającym pompownię ścieków surowych oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej i przekładki sieci wodociągowej - przebudowa istniejących placów i ulic wewnętrznych, parkingów i chodników na terenie oczyszczalni ścieków - wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych w obiektach oczyszczalni ścieków, - wykonanie drzwi (bram) do istniejącego magazynu osadu odwodnionego. Uwaga: Wykonawca nie wycenia w cenie ofertowej robót budowlanych, które zostały wykonane w ramach I etapu tj. prac ziemnych polegających na usunięciu warstwy humusowej ok. 15 cm pod poletko osadowe o wym. 21,0m x 8,0m (obiekt nr 10- zgodnie z projektem technologia oczyszczalni ścieków). 1.5. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: - Projekty budowlane, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), pozwolenia na budowę, - Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową wystąpienie w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe oraz nie będzie uprawniało do żądania dodatkowego wynagrodzenia -jeżeli roboty te ujęte były w projekcie lub projekcie wykonawczym. Ewentualny brak w przedmiarze robót, robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. 1.6. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. 1.7. Gwarancja. Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 1.8. Ubezpieczenie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 11 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach