Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg
- Adres: 06406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 236 736 110
- Data zamieszczenia: 2017-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
tel. 023 6717024, 6717085, fax. 236 736 110
REGON: 13037834400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Opinogórze Górnej - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie na „Rozbudowę oczyszczalni ścieków w Opinogórze Górnej” stanowi część inwestycji pn. „Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z siecią kanalizacji sanitarnej w Opinogórze Górnej i Opinogórze Dolnej”. Przedmiotem niniejszego postępowania jest rozbudowa oczyszczalni ścieków w istniejącym układzie technologicznym, tj. mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków z procesem oczyszczania biologicznego na bazie osadu czynnego w układzie SBR, do łącznej wydajności z częścią istniejącą Qdśr = 150 m3/d. Zakres robót obejmuje: 1) rozbudowę budynku oczyszczalni ścieków; 2) posadowienie zbiornika retencyjnego; 3) wykonanie chodników; 4) wyposażenie technologiczne hali reaktorów, pomieszczenia sitopiaskownika, pompowni ścieków, zbiorników retencyjnych; 5) wykonanie instalacji sanitarnych; 6) wykonanie instalacji elektrycznych. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 8a, 8b, 8c, 8d, 8e Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 9a, 9b, 9c, 9d, 9e Projekty budowlane Załącznik Nr 10 Przedmiary robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty w tym użyte materiały i robocizna) – Wykonawca w złożonej ofercie określi okres gwarancji, jednak nie może być krótszy niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. W sytuacji wniesienia uwag do protokołu przez Zamawiającego ze względu na występujące usterki okres gwarancji liczony jest od daty usunięcia usterek. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez zamawiającego (np. w ramach nadzoru autorskiego), który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie brana pod uwagę przez zamawiającego przy podejmowaniu decyzji o odrzuceniu oferty z powodu „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16