Przetargi.pl
Rozbudowa oczyszczalni scieków w miejscowosci Wyszki - etap II

Gmina Kotlin ogłasza przetarg

  • Adres: 63220 Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 405 481 , fax. 627 405 481
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotlin
    ul. Powstańców Wielkopolskich 1
    63220 Kotlin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 405 481, fax. 627 405 481
    REGON: 25085540000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oczyszczalni scieków w miejscowosci Wyszki - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wyszki – etap II”. 2. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji obejmuje, w szczególności: 1) modernizacja separatora piasku do opróżniania leja osadowego ze zmodernizowanego w 2016 r. piaskownika poprzez przystosowanie jego parametrów technicznych do zwiększonej ilości ścieków – max 2000 m3/ dobę , 2) wykonanie 2 kompletów reaktorów biologicznych, 3) wykonanie stacji dmuchaw jako kompletu dmuchaw dla 2 reaktorów, uwzględniając dotychczasowy system napowietrzania na oczyszczalni , 4) wykonanie 2 szt. osadników wtórnych, 5) wykonanie modernizacji 3 przepompowni recyrkulacji zewnętrznej osadu wraz z budową pomostów technicznych na osadnikach pomp i rurociągów tłocznych, 6) wykonanie 2 szt. zagęszczaczy osadu, 7) wykonanie modernizacji przepompowni ścieków z pompą zatapialną, 8) wykonanie sieci między obiektowych wraz z wymaganymi urządzeniami sterującymi ( elektrozawory ), 9) wykonanie wewnętrznej adaptacji istniejącego budynku socjalno – technicznego na potrzeby montażu szaf sterowniczych i elementów monitoringu , 10) wykonanie robót modernizacyjnych branży elektrycznej ujmujący w swoim zakresie pełen zakres zmian lokalizacji i typu urządzeń energetycznych poza licznikowych na terenie oczyszczalni w tym również: - montaż systemu monitoringu i wizualizacji oczyszczalni oraz przepompowni sieciowych na gminnej kanalizacji sanitarnej w powiązaniu z istniejącymi w gminie systemem monitoringu, - montaż systemu monitoringu zewnętrznego bezpośrednio terenu oczyszczalni w powiązaniu z istniejącym w gminie systemem monitoringu, - dobór właściwego do potrzeb oczyszczalni agregatu prądotwórczego posadowionego na fundamencie betonowym wraz z szafą sterowniczą automatycznego załączania i wyłączania w przypadkach awaryjnych, 11) wykonanie robót związanych z projektowanym zagospodarowaniem terenu oczyszczalni. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : PKO Bp o/ Jarocin Nr 80 1020 2212 0000 5502 0027 8580 z adnotacją: Wadium w postępowaniu na realizację zadania pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wyszki – etap II , 2)poręczeniach bankowych, 3)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, 4)gwarancjach bankowych, 5)gwarancjach ubezpieczeniowych, 6)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 póz. 1804 oraz z 2015 póz. 978 i 1240). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać - „Gminę Kotlin z siedzibą w : ul. Powstańców Wlkp. 3, 63-220 Kotlin „ . W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2. rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6.Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę stanowi wypełniony Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy. 2.Do oferty należy załączyć: 1)Kosztorys ofertowy – Załącznik nr 2, 2)Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt. 8.2 IDW, 3)W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów – Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 9.2. IDW; propozycję treści zobowiązania zawarto w Załączniku nr 6, 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 5)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 6)Oryginał gwarancji lub poręczenia , jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzany w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach