Przetargi.pl
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kolonia Mordy

Miasto i Gmina Mordy ogłasza przetarg

  • Adres: 08-140 Mordy, Kilińskiego 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 256415402 , fax. +48 256415115
  • Data zamieszczenia: 2024-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Mordy
    Kilińskiego 9
    08-140 Mordy, woj. mazowieckie
    tel. +48 256415402, fax. +48 256415115
    REGON: 711582457
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-miasto-mordy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kolonia Mordy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kolonia Mordy”.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje rozbudowę mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Kolonia Mordy, to jest wykonanie następujących obiektów i robót budowlanych wskazanych w Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ:1) OB10 - Wiata na węzeł granulacji osadów odwodnionych wraz urządzeniami technologicznymi, oraz instalacjami elektrycznymi i osprzętem,2) OB11 - Wiata na osad wraz z wyposażeniem,3) Silos,4) Ogrodzenie terenu oczyszczalni,5) Utwardzenie placu technologicznego z kostki betonowej,6) Chodniki i opaski,7) Zieleń izolacyjna i obsianie terenu trawą, na działkach nr 977/2 i 979/3 obręb 142605_5.0007 Kolonia Mordy, gmina Mordy.3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączoną Dokumentacją projektową (w zakresie rzeczowym wskazanym w pkt 2), stanowiącą Załącznik nr 1 do SWZ, Przedmiarami robót, stanowiącymi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi Załącznik nr 3 do SWZ. 4. Na dokumentację projektową (Załącznik nr 1 do SWZ) składają się: 1) Projekt architektoniczno-budowlany,2) Projekt budowlany – projekt zagospodarowania terenu,3) Projekt wykonawczy instalacje elektryczne i AKPiA,4) Projekt techniczny – Technologia,5) Projekt techniczny - OB10, OB11 – wiaty,6) Projekt techniczny – instalacja elektryczna,7) Projekt geotechniczny.5. Przedmiary robót (Załącznik nr 2 do SWZ) obejmują: 1) Technologia, sieci technologiczne, instalacje technologiczne, zagospodarowanie terenu, instalacje elektryczne2) Fundament pod silos,3) Budowa wiat OB10 i OB11 w ramach rozbudowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Kolonia Mordy.6. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 3 do SWZ) obejmują: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża budowlana i sanitarna,2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacja elektryczna.7. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki bądź pochodzenie wyrobów lub materiałów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawcy mają prawo do zaoferowania innych równoważnych wyrobów lub materiałów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, technologicznych, użytkowych i jakościowych, co najmniej spełniających bądź przewyższających parametry wyrobów lub materiałów wymaganych w SWZ lub załącznikach do SWZ. Obowiązek udowodniania równoważności użytych wyrobów, materiałów itp. będzie spoczywał na Wykonawcy, poprzez przedłożenie wykazu wyrobów i materiałów wskazanych w przedmiarach i odpowiadających im zaproponowanych wyrobów i materiałów równoważnych oraz poprzez przedłożenie stosownych dokumentów potwierdzających ich parametry. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokumentów potwierdzających równoważność.8. W trakcie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek dysponować:1) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno –budowlanej bez ograniczeń i minimum 2 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego;2) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń;3) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Przez pojęcie „uprawnienia budowlane” rozumie się uprawnienia (w tym wpis na listę członków właściwego samorządu zawodowego) wydane na podstawie aktualnie obowiązującej Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, jak również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa. W przypadku dysponowania osobami będącymi obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pojęcie „uprawnienia budowlane” należy rozpatrywać z uwzględnieniem przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.9. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy i 00/100).2. Wykonawca może wnieść wadium dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy zobowiązani są wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: B.S. Łosice O/Mordy, nr: 75 8038 0007 0042 2756 2000 0050, z adnotacją: Wadium - IN.271.7.2024.4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadiumw formie pieniądza (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianychw art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, przekazania wraz z ofertą oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia:- winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty (bez zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela) wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;- w przypadku wnoszenia przez konsorcjum, winien wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum.7. Zwrotu wpłaconego wadium Wykonawcom Zamawiający dokona w trybie i na zasadach wskazanychw art. 98 ustawy Pzp.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach