Przetargi.pl
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Chłopice

Gmina Chłopice ogłasza przetarg

  • Adres: 37-561 Chłopice, Chłopice
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 624 00 00, , fax. 16 622 24 60
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chłopice
    Chłopice -
    37-561 Chłopice, woj. podkarpackie
    tel. 16 624 00 00, , fax. 16 622 24 60
    REGON: 65090050700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.chlopice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Chłopice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków w wyniku, której powstanie mechaniczno – biologiczna oczyszczalnia ścieków o wydajności Qdśr = 350m3/d i przepustowości Qdmax = 442m3/d. Proces oczyszczania mechanicznego realizowany będzie w oparciu o nowy układ technologiczny do mechanicznego oczyszczania ścieków, tj. sito zintegrowane z piaskownikiem. Oczyszczalnia ścieków przystosowana będzie do przyjmowania ścieków dowożonych taborem asenizacyjnym za pośrednictwem projektowanej kontenerowej stacji zlewczej ścieków dowożonych. Proces oczyszczania biologicznego realizowany będzie w oparciu o istniejący i nowoprojektowany układ technologiczny oparty na bazie osadu czynnego w technologii istniejącego układu SBR, typ oczyszczalni ścieków po rozbudowie – SBR 0165-2 (część istniejąca po zmianie funkcji technologicznej jednego reaktora SBR na STO) + SBR 03100 (część nowoprojektowana). Osad nadmierny ustabilizowany tlenowo w wydzielonych zbiornikach STO odwadniany będzie w oparciu o nowy układ technologiczny do mechanicznego odwadniania osadów na prasie taśmowej z higienizacja wapnem. Odwodnione i zhigienizowane osady ściekowe podawane będą podajnikiem od pras do kontenera na osad, ustawionego na wydzielonym stanowisku składu osadu i wywożone z terenu oczyszczalni. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: 1. Część mechaniczna oczyszczalni ścieków: a) obiekty istniejące /do rozbudowy/: - pompownia ścieków z pompami zatapialnymi (kpl. 2) (poza ogrodzeniem oczyszczalni) – zakres rozbudowy obejmuje wymianę istniejącego wyposażenia technologicznego na nowe, - hala technologiczna nr 1 – rozbudowa istniejącej hali technologicznej obejmuje adaptację istniejących pomieszczeń technologicznych (pomieszczenie krat i odwadniania osadu) dla potrzeb montażu nowego układu technologicznego do mechanicznego oczyszczania ścieków – sita zintegrowane z piaskownikiem, - zbiornik retencyjny ścieków nr 1 z pompami zatapialnymi (kpl. 2) – zakres rozbudowy obejmuje wymiane istniejącego wyposażenia technologicznego na nowe, b) obiekty projektowane nowe: - kontenerowa stacja zlewcza ścieków dowożonych, - zbiornik retencyjny ścieków nr 2 – zbiornikm podziemny o pojemności Vuż = 50m3, c) obiekty istniejące bez zmian: - płyta postojowa z kratką ściekową (przy stacji zlewczej ścieków dowożonych) 2. Część biologiczna oczyszczalni ścieków: a) obiekty istniejące /do rozbudowy/: - reaktory SBR i STO – 1 reaktor SBR o pojemności użytkowej 65 m3 oraz 2 zbiorniki stabilizacji tlenowej osadu STO o objętości użytkowej 65m3 każdy (zmiana funkcji technologicznej jednego reaktora SBR na STO), b) obiekty projektowane nowe: - reaktory SBR – 3 reaktory SBR o pojemności użytkowej 100m3 każdy, pionowe, zamknięte, naziemne, - instalacja dozownika PIX – zbiornik PIX, pompki dozujące do reaktorów SBR 3. Część osadowa oczyszczalni ścieków: a) obiekty projektowane nowe: - budynek odwadniania osadu: pomieszczenie odwadniania osadu, wyposażenie technologiczne – automatyczna stacja odwadniania osadu z prasą taśmową do odwadniania osadów, z ciągiem do higienizacji osadu, skład osadu, 4. Obiekty pomocnicze i towarzyszące oczyszczalni ścieków: a) obiekty istniejące bez zmian: - wylot ścieków oczyszczonych do odbiornika (poza ogrodzeniem oczyszczalni), 5. Obiekty istniejące do wyłączenia z eksploatacji: a) składowisko skratek, b) skład osadu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 70.000,00 PLN (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100); Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj.: Bank Spółdzielczy w Chłopicach 64 9091 0009 2001 0000 0172 0003 z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: RG.271.11.2019” b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz.110 ze zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w kasie Urzędu Gminy w Chłopicach, 37-561 Chłopice 149A. Do oferty powinna być dołączona kopia gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe / ubezpieczeniowe: 1) zobowiązanie banku / towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp, 2) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 3) wskazanie sumy gwarancyjnej, 4) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji / ubezpieczonego, Gmina Chłopice 37-561 Chłopice 149A 5) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji / ubezpieczyciela 6) określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe / poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej / poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2018 r. poz.110 ze zm.) 1) zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust 4a i ust. 5 Pzp, 2) wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia, 3) dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 4) kwota do wysokości, której bank/ inna instytucja będzie zobowiązany, 5) określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 18.2. lit. a) SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Wadium w formie pieniężnej wnoszone za pośrednictwem banku uznaje się za wniesione skutecznie w sytuacji uznania rachunku bankowego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać, wystarczającym jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia wskazanego w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tabela wartości elementów scalonych; Kosztorys ofertowy – uproszczony; Zobowiązania zgodnie z postanowieniami pkt 12.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza; Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium; Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a osoby o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca zamiast dokumentów określonych w pkt 11.5. 1) tiret 1 Siwz składa informacje z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11.5. 2) tiret 2-4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości –wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11.9 i 11.10, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej https://bip.chlopice.pl (zakładka: nowe przetargi – inwestycje), o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach