Przetargi.pl
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Fałkowie

Gmina Fałków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-260 Fałków, ul. Zamkowa 1A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 44 7873535 , fax. 44 7873535
  • Data zamieszczenia: 2014-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Fałków
    ul. Zamkowa 1A 1A
    26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie
    tel. 44 7873535, fax. 44 7873535
    REGON: 59064806600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkow.asi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Fałkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Wykonanie reaktora 3B (dodatkowego) o wydajności 300m3/d- roboty budowlane i montaż wyposażenia technologicznego w powiązaniu z instalacjami technologicznymi w istniejącym reaktorze i budynku 2. Wykonanie nasypu 3. Wykonanie schodów terenowych 4. Wykonanie chodnika, umocnienia górnej powierzchni nasypu oraz wykonania krawężników dla istniejącego umocnienia górnej części nasypu - nawierzchnia typ C. 5. Wykonanie odcinka kanału odpływowego DN 160 PCV łączącego reaktor ze studzienką. Szczegółowy zakres robót określa projekt techniczny. Przedmiary robót są pomocnicze, należy jednak na ich podstawie przygotować kosztorys, dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, a robotami wykonanymi w rzeczywistości. Rozpoczęcie prac nastąpi po przekazaniu terenu budowy, które nastąpi najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania umowy, natomiast zakończenie prac - całości zadania do dnia 27 lutego 2015 roku. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na roboty stanowiące przedmiot zamówienia wynosiła 36 miesięcy, licząc od daty odbioru wykonanych robót. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo mają na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty, aprobaty, certyfikaty i być zgodne z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich EOG przenoszących te normy. Cena oferty jest ceną ryczałtową. Do obowiązków wykonawcy należało będzie w szczególności: 1) protokolarne przejęcie terenu budowy 2) zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem najwyższej staranności i uwzględnieniem specyfiki obiektu oraz jego przeznaczenia, utrzymanie terenu w stanie umożliwiającym komunikację, zapewnienie niezbędnych przejść oraz ładu i porządku na terenie placu budowy, 3) terminowe wykonywanie i rozliczanie robót zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem 4) wykonywanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi normami, warunkami i przepisami, 5) zapewnienie materiałów, maszyn i urządzeń koniecznych do realizacji niniejszej umowy, 6) ponoszenie całkowitej odpowiedzialności za szkody wynikłe na terenie budowy, od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili oddania przedmiotu zamówienia, 7) zgłaszanie Zamawiającemu do sprawdzenia lub odbioru wykonanych robót ulegających zakryciu, bądź zanikających, 8) uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy i przekazanie go Zamawiającemu nie później niż w dniu odbioru końcowego. 9) przekazanie Zamawiającemu dwóch egzemplarzy zarejestrowanej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej nie później niż w dniu odbioru końcowego, 10) zgłoszenie obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru i usunięcie stwierdzonych wad 11) przekazanie w terminie do 3 dni od zawarcia umowy oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy oraz Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 12) prowadzenia dziennika budowy Inwestycja realizowana przy udziale środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013 w ramach działania 4.2 Rozwój lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 30.000,00 PLN (trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkow.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach