Gmina Dobroń ogłasza przetarg
- Adres: 95-082 Dobroń, ul. 11 Listopada
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 6772683, 6772130 , fax. 436 772 679
- Data zamieszczenia: 2019-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobroń
ul. 11 Listopada 9
95-082 Dobroń, woj. łódzkie
tel. 043 6772683, 6772130, fax. 436 772 679
REGON: 73093462500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dobron.bip.net.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa oczyszczalni ścieków polegająca na przebudowie zbiorników z modułu pierwszego i budowie zbiornika retencyjnego w m. Dobroń ul. Zakrzewki oraz budowa sieci wodociągowej z odejściami poza pas jezdni w m. Przygoń – część II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków polegająca na przebudowie zbiorników z modułu pierwszego i budowie zbiornika retencyjnego w m. Dobroń ul. Zakrzewki oraz budowa sieci wodociągowej z odejściami poza pas jezdni w m. Przygoń. W ramach projektu przewidziano budowę sieci wodociągowej wraz z odejściami w ul. Łąkowej, ul. Wakacyjnej i ul. Wczasowej w m. Przygoń: a. wykonanie sieci wodociągowej metodą wykopu otwartego – wodociąg z rur PE HD o średnicy 110 mm na odcinku 1359,85 mb: - ul. Łąkowa – 1118,45 mb - ul. Wakacyjna – 155,48 mb - ul. Wczasowa – 85,92 mb b. wykonanie odejść w kierunku posesji – 46 szt. odejść od sieci z rur PE HD o średnicy 40mm, o łącznej długości 209,60 mb, c. zakup i montaż zasuw i hydrantów na sieci d. wykonanie próby szczelności rurociągów ułożonych w ziemi e. płukanie, dezynfekcja rurociągów f. badanie bakteriologiczne wody 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1) Rozruch Zakres umowy obejmuje wykonanie rozruchu oraz przekazanie do eksploatacji obiektów po ich budowie i rozbudowie. Celem rozruchu jest uruchomienie nowo wybudowanych i zmodernizowanych obiektów, sprawdzenie tych obiektów oraz zainstalowanych urządzeń pod pełnym obciążeniem oraz zintegrowanie z istniejącymi obiektami. Rozruch zakończy się, gdy wstępna eksploatacja wykaże prawidłową pracę wszystkich urządzeń, instalacji i całych ciągów technologicznych, a parametry dla ścieków i odpadów stałych będą ustabilizowane i zgodne z założeniami projektowymi. Czynności rozruchowe prowadzić zgodnie z zapisami w dokumentacji projektowej w uzgodnieniu z inspektorem: nadzoru inwestorskiego – koordynatorem, nadzoru autorskiego. Rozruch kończy się sprawozdaniem z rozruchu oraz przekazaniem zamawiającemu dokumentacji przebiegu i zakończenia prac rozruchowych. 2) Roboty elektryczne, automatyczne, pomiarowe Wykonanie robót prowadzić w oparciu o Projekt budowlany część III branża: elektryczna, automatyczna i pomiarowa. Opracowanie projektowe przewiduje wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznych zarówno dla budowy nowego zbiornika jak i dla części związanej z przebudową zbiorników z modułu pierwszego; 3) W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, STWiORB oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, pełną obsługę geodezyjną: wytyczenie geodezyjne obiektów wg wymiarów podanych w projekcie zagospodarowania terenu, sprawdzenie zgodności rzędnych terenu istniejącego z przyjętymi w projekcie, zlokalizowanie przebiegu ewentualnego istniejącego uzbrojenia podziemnego, celem wykonania niezbędnych przekładek i zabezpieczeń przed uszkodzeniem oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (3 kpl. wersja papierowa i 1 kpl. wersja elektroniczna), wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, a także wykonanie prac porządkowych terenu w rejonie realizacji robót. 4) Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania prac oraz uwzględnienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego dróg gminnych (stawka za 1m2 zajęcia pasa drogowego wynosi 0,05 zł dziennie) i dróg powiatowych; 5) Uzyskanie pozytywnej oceny higienicznej Państwowego Inspektora Sanitarnego w Pabianicach na materiały użyte do budowy; 6) Wykonanie niezbędnych badań wody w zakresie wskaźników bakteriologicznych spełniających wymagania rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. z 2017 roku poz. 2294) ); 7) Urządzenie zaplecza budowy; 8) Doprowadzenie terenu po wykonaniu robót do właściwego stanu zgodnie z projektem budowlanym oraz przedmiarem robót; 9) Wykonanie zadania zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz obowiązującymi normami i przepisami w tym zakresie. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i ewentualnych zniszczeń oraz złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa szczegółowych wymagań;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w al. Waltera-Janke (strona wschodnia) na odcinku pomiędzy ulicami Obywatelską i al. Wyszyńskiego w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-26 - Budowa peronów przystankowych na terenie miasta Łodzi w systemie zaprojektuj i wybuduj – 2 części
Dodano: 2024-04-26 - Remonty sygnalizacji świetlnej w kilku lokalizacjach na terenie miasta Łodzi
Dodano: 2024-04-26 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
Dodano: 2024-04-25 - Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
Dodano: 2024-04-25 - „Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek”
Dodano: 2024-04-23 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa ulic Wigury i Szkolnej w Głownie
Dodano: 2024-04-19 - „Modernizacja drogi gminnej”
Dodano: 2024-04-19