Gmina Dobroń ogłasza przetarg
- Adres: 95082 Dobroń, ul. 11 Listopada
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 6772683, 6772130 , fax. 436 772 679
- Data zamieszczenia: 2019-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobroń
ul. 11 Listopada 9
95082 Dobroń, woj. łódzkie
tel. 043 6772683, 6772130, fax. 436 772 679
REGON: 73093462500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dobron.ug.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa oczyszczalni ścieków polegająca na przebudowie zbiorników z modułu pierwszego i budowie zbiornika retencyjnego w m. Dobroń ul. Zakrzewki oraz budowa sieci wodociągowej z odejściami poza pas jezdni w m. Przygoń - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków polegająca na przebudowie zbiorników z modułu pierwszego i budowie zbiornika retencyjnego w m. Dobroń ul. Zakrzewki oraz budowa sieci wodociągowej z odejściami poza pas jezdni w m. Przygoń. Zamówienie jest podzielone na następujące części: 1) Część 1 – rozbudowa oczyszczalni ścieków a. Etap I – budowa zbiornika retencyjnego obejmująca wykonanie: • kanału odprowadzającego ścieki oczyszczone do odbiornika, w zakresie studni: S1-S2-S3-S4 oraz rozbiórkę istniejącego kanału kolidującego z projektowanym zbiornikiem; • zbiornika retencyjnego wraz z montażem wszystkich urządzeń i instalacji; • rurociągów: tłocznego do zbiornika retencyjnego wraz ze studnią zaworową; grawitacyjnego ze zbiornika retencyjnego ( na czas montażu studzienki S2 należy zakorkować rurociąg przed studnią S2, a ze studni poprzedzającej- dopływające ścieki na bieżąco pompować do studni następnej kolektora zrzutowego); wodociągu do zaworu ze złączką do węża , zlokalizowanego przy zbiorniku retencyjnym ; • instalację nowych pomp w przepompowni ścieków wraz z podłączeniem do instalacji elektrycznej; • położenia kabla energetycznego do zbiornika retencyjnego i podłączenie urządzeń. Uwaga: Zamawiający prosi o dokładne zapoznanie się z opinią geotechniczną wraz z dokumentacją badań podłoża gruntowego, w szczególności zapis dotyczący Wnioski i zalecenia – pkt. 9 o treści: ”W trakcie robót zaleca się prowadzenie monitoringu obiektu. Realizacja poszczególnych prac budowlanych, związanych z wykonaniem obiektu w podłożu gruntowym, wiąże się z koniecznością przeprowadzenia stosownych odbiorów podłoża gruntowego. Zaleca się aby odbiór robót związanych z realizacją posadowienia obiektu oraz ewentualną wymianą lub modyfikacją podłoża odbył się przy udziale uprawnionego geologa”. b. Etap II – przebudowa zbiorników z modułu pierwszego oraz budowa sieci wodociągowej z odejściami poza pas jezdni w m. Przygoń. Po zakończeniu prac związanych z I etapem przebudowy oczyszczalni, ciąg pierwszy oczyszczania (moduł pierwszy) zostanie wyłączony, ścieki dotychczas płynące na niego będą kierowane częściowo na (moduł drugi), a częściowo do wybudowanego zbiornika retencyjnego. Ścieki zgromadzone w zbiorniku przy małych dopływach na oczyszczalnię będą wpuszczane na działający ciąg oczyszczania (moduł drugi). W etapie drugim rozbudowy oczyszczalni wykonane zostaną: a. podwyższenie istniejącego piaskownika i wykonanie nowego podnośnika powietrznego piasku; b. demontaż i montaż blach falistych na zbiornikach: odczyszczenie i malowanie wnętrza zbiorników; c. połączenia międzyzbiornikowe i sieci międzyobiektowe wraz z armaturą; d. montaż wyposażenia zbiorników; e. uruchomienie pierwszego ciągu oczyszczania ścieków (moduł pierwszy). 2) Część 2 – Budowa sieci wodociągowej z odejściami poza pas jezdni w m. Przygoń. W ramach projektu przewidziano budowę sieci wodociągowej wraz z odejściami w ul. Łąkowej, ul. Wakacyjnej i ul. Wczasowej w m. Przygoń: a. wykonanie sieci wodociągowej metodą wykopu otwartego – wodociąg z rur PE HD o średnicy 110 mm na odcinku 1359,85 mb: ul. Łąkowa – 1118,45 mb ul. Wakacyjna – 155,48 mb ul. Wczasowa – 85,92 mb b. wykonanie odejść w kierunku posesji – 46 szt. odejść od sieci z rur PE HD o średnicy 40mm, o łącznej długości 209,60 mb, c. zakup i montaż zasuw i hydrantów na sieci d. wykonanie próby szczelności rurociągów ułożonych w ziemi e. płukanie, dezynfekcja rurociągów f. badanie bakteriologiczne wody 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1) Rozruch Zakres umowy obejmuje wykonanie rozruchu oraz przekazanie do eksploatacji obiektów po ich budowie i rozbudowie. Celem rozruchu jest uruchomienie nowo wybudowanych i zmodernizowanych obiektów, sprawdzenie tych obiektów oraz zainstalowanych urządzeń pod pełnym obciążeniem oraz zintegrowanie z istniejącymi obiektami. Rozruch zakończy się, gdy wstępna eksploatacja wykaże prawidłową pracę wszystkich urządzeń, instalacji i całych ciągów technologicznych, a parametry dla ścieków i odpadów stałych będą ustabilizowane i zgodne z założeniami projektowymi. Czynności rozruchowe prowadzić zgodnie z zapisami w dokumentacji projektowej w uzgodnieniu z inspektorem: nadzoru inwestorskiego – koordynatorem, nadzoru autorskiego. Rozruch kończy się sprawozdaniem z rozruchu oraz przekazaniem zamawiającemu dokumentacji przebiegu i zakończenia prac rozruchowych. 2) Roboty elektryczne, automatyczne, pomiarowe Wykonanie robót prowadzić w oparciu o Projekt budowlany część III branża: elektryczna, automatyczna i pomiarowa. Opracowanie projektowe przewiduje wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznych zarówno dla budowy nowego zbiornika jak i dla części związanej z przebudową zbiorników z modułu pierwszego; 3) W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, STWiORB oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, pełną obsługę geodezyjną: wytyczenie geodezyjne obiektów wg wymiarów podanych w projekcie zagospodarowania terenu, sprawdzenie zgodności rzędnych terenu istniejącego z przyjętymi w projekcie, zlokalizowanie przebiegu ewentualnego istniejącego uzbrojenia podziemnego, celem wykonania niezbędnych przekładek i zabezpieczeń przed uszkodzeniem oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (3 kpl. wersja papierowa i 1 kpl. wersja elektroniczna), wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, dokonanie rozruchu oczyszczalni, a także wykonanie prac porządkowych terenu w rejonie realizacji robót. 4) projekt organizacji ruchu na czas wykonywania prac oraz uwzględnienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego dróg gminnych (stawka za 1m2 zajęcia pasa drogowego wynosi 0,05 zł dziennie) i dróg powiatowych; 5) uzyskanie pozytywnej oceny higienicznej Państwowego Inspektora Sanitarnego w Pabianicach na materiały użyte do budowy; 6) wykonanie niezbędnych badań wody w zakresie wskaźników bakteriologicznych spełniających wymagania Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U.nr 61, poz. 417 ze zmianami w sprawie jakości przeznaczonej do spożycia przez ludzi); 7) urządzenie zaplecza budowy; 8) doprowadzenie terenu po wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym oraz przedmiarem robót; 9) wykonanie zadania zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz obowiązującymi normami i przepisami w tym zakresie. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i ewentualnych zniszczeń oraz złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń budynku internatu ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2024-07-04 - Remont z przebudową toalet w budynku Muzeum w Łowiczu
Dodano: 2024-07-04 - Remont boisk w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego „Strefa21 – boisko wielofunkcyjne i skwer wypoczynkowy przy Kopernika 2”
Dodano: 2024-07-04 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 105 przy ul. Henryka Sucharskiego 2 w Łodzi.
Dodano: 2024-07-03 - Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: „Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym” – etap I
Dodano: 2024-07-03 - Rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Działy i Sambórz
Dodano: 2024-07-03 - Dobudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej w budynku Leśnego Ośrodka Szkoleniowego "Nagórzyce" w systemie zaprojektuj i wybuduj – II postępowanie
Dodano: 2024-07-03 - Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grabowie przy ul. Kochanowskiego 2
Dodano: 2024-07-02 - Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
Dodano: 2024-07-02 - DZP.26.93.2024 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części
Dodano: 2024-07-02