Gmina Suchożebry ogłasza przetarg
- Adres: 08-125 Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-25 63 145 15 , fax. 0-25 63 145 15
- Data zamieszczenia: 2017-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchożebry
ul. Aleksandry Ogińskiej 11
08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie
tel. 0-25 63 145 15, fax. 0-25 63 145 15
REGON: 71158260600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Przygody - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót obejmujących zadanie inwestycyjne pn: Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Przygody w formule „zaprojektuj-wybuduj”. Zakres zamówienia jest następujący: • opracowanie i pozyskanie materiałów do celów projektowych, w tym map, wypisów z rejestru gruntów, warunków technicznych do projektowania wydanych przez jednostki branżowe (Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. z siedzibą w Suchożebrach, Rejon Energetyczny itp.); • opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego z uzgodnieniami oraz innych niezbędnych opracowań wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę; • sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów, tabel elementów rozliczeniowych opartych o przedmiary robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót; • opracowanie operatu wodno prawnego na odprowadzanie ścieków oczyszczonych od odbiornika tj. rzeki Sosenki; • wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową wszystkich robót budowlanych, prac montażowych i prób technologicznych związanych z rozbudową istniejącej oczyszczalni ścieków do parametrów (Qd)śr=480 m3/d i RLM=4800 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem działki; • budowa węzła mechanicznego oczyszczania ścieków na przepustowość docelową (Qd)śr=480 m3/d i (Qh)max=50 m3/h; • przebudowa istniejącego zagęszczacza osadów nadmiernych na zagęszczacz z funkcją zbiornika stabilizacji osadów nadmiernych; • budowa niezbędnej infrastruktury technicznej: sieci technologicznych, energetycznych, sterowniczych na terenie oczyszczalni ścieków; • rozbudowa stacji dmuchaw o układ napowietrzania nowego SBR-a i zbiornika stabilizacji osadów; • rozbudowa placu technologicznego z wiatą na przyczepę na osad odwodniony; • dostosowanie istniejącego monitoringu do zaprojektowanej technologii i wszystkich nowych urządzeń (monitoring należy wykonać zgodnie z wymaganiami Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Suchożebrach, który jest eksploatatorem oczyszczalni ścieków); • opracowanie operatu powykonawczego zawierającego wymagane prawem dokumenty odbiorowe, instrukcje obsługi, pomiary, próby, deklaracje zgodności; • uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy zakres zamówienia oraz zakres robót do wykonania został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł) Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim O/Suchożebry nr 69 9221 0000 0130 0215 2000 0030, z dopiskiem „Wadium na: Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Przygody” - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium upływa dnia 28.04.2017 r. o godz. 1100. Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: - musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji, - musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji, - musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), - musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/ poręczenia powinien być w oddzielnej kopercie dołączony do oferty przetargowej. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty oryginał gwarancji/ poręczenia powinien być dołączony w oddzielnej kopercie do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej branży drogowej oraz elektrycznej na terenie Gminy Wieliszew w podziale na 5 części
Dodano: 2024-07-17 - Usługi polegające na bieżącym opracowaniu projektów wykonawczych, opracowaniu projektów odtworzenia/złożenia niwelety oraz opracowaniu dokumentacji zlokalizowania/korekty punktów odbioru wody.
Dodano: 2024-07-17 - remont placu zabaw przy ul. Józefa Bema 81 w Warszawie.
Dodano: 2024-07-16 - Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości, odgałęzień kanalizacji sanitarnej w Brwinowie i w gminie Brwinów
Dodano: 2024-07-11 - Opracowanie dokumentacji projektowej: Przebudowa i budowa oświetlenia ulic wraz z infrastrukturą towarzyszącą - doświetlenia przejść dla pieszych.
Dodano: 2024-07-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na potrzeby budowy infrastruktury drogowej, (...) w ramach zadania budżetowego pn. „Budowa zajezdni autobusowej(...)
Dodano: 2024-07-01 - Opracowanie kompletnej dokumentacji proj.-koszt. dla zadań pn.:„1) Rozbudowa ulicy Ciechomickiej” 2) „Rozbudowa/budowa ulicy Pedagogicznej, Nauczycielskiej, Edukacyjnej, Wakacyjnej, Semestralnej"
Dodano: 2024-06-28 - SVA/U/4620-22/2024: Opracowanie dokumentacji projektowej zewnętrznej instalacji gazu w Bobolinie, Ustroniu Morskim oraz Kołobrzegu.
Dodano: 2024-06-28 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacyjnej w miejscowości Borowo i Stopin
Dodano: 2024-06-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy i przebudowy dróg gminnych w Starej Wsi i w Strzeniówce
Dodano: 2024-06-24