Przetargi.pl
„Rozbudowa obiektu oświatowego o oddziały przedszkolne z zapleczem w Nowym Brzesku wraz z zagospodarowaniem terenu” realizowanego w ramach projektu „Rozbudowa obiektu oświatowego o oddziały przedszkolne z zapleczem w Nowym Brzesku wraz z zagospodarowaniem parku miejskiego” współfinansowanego z Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM)

Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko ogłasza przetarg

  • Adres: 32-120 Nowe Brzesko, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 385-20-94 , fax. 12 385 03 55
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko
    ul. Krakowska 44
    32-120 Nowe Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 12 385-20-94, fax. 12 385 03 55
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowe-brzesko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa obiektu oświatowego o oddziały przedszkolne z zapleczem w Nowym Brzesku wraz z zagospodarowaniem terenu” realizowanego w ramach projektu „Rozbudowa obiektu oświatowego o oddziały przedszkolne z zapleczem w Nowym Brzesku wraz z zagospodarowaniem parku miejskiego” współfinansowanego z Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budynek o parametrach: -wymiary w obrębie bryły 38,6 x 46,30 m - kubatura 4842,0 m3 -powierzchnia użytkowa 887,96 m2 -powierzchnia całkowita 1069,91 m2 -powierzchnia zabudowy 952,15 m2 -liczba kondygnacji 2 (1 podziemna, jedna nadziemna) -budynek częściowo podpiwniczony - dach płaski wg projektu architekt. Budynek przedszkola z funkcją zaplecza socjalno-administracyjnego, z dodatkową funkcją kuchni i panelami fotowoltaicznymi na dachu/stropodachu. W ramach robót budowlanych planuje się: 1.Roboty ziemne; 2. Wykonanie fundamentów betonowych wylewanych na mokro z betonu min. B-20 ; 3. Wykonanie ścian fundamentowych betonowych i żelbetowych; 4. Wykonanie ścian konstrukcyjnych z cegły ceramicznej pełnej kl. „100”, na zaprawie cementowo-wapiennej kl. „50”; lub pustaków porotherm 25 cm ocieplone styropianem EPS lambda = 0,036; 5. Wykonanie ścian działowych z cegły ceramicznej pełnej/kratówki/pustaków kl. „100”, na zaprawie cementowo-wapiennej kl. „50"; 6. Wykonanie dachu z płyt warstwowych PIR 12/16cm; 7. Wykonanie pionów wentylacyjnych z cegły ceramicznej pełnej kl. „150”, lub szamotowej na zaprawie cementowo-glinkowej kl. „100”, kanały wentylacyjne ceramiczne/betonowe prefabrykowane i z blachy ocynkowanej okrągłe i prostokątne. 8. Montaż stolarki okiennej, dwuszybowej. Okna zespolone aluminiowe z okuciami obwiedniowymi o współczynniku k<2,0 W/m2K. Drzwi płycinowe, drewniane, zewnętrzne z wkładką izolacyjną; 9. Wykonanie stropów żelbetowych wylewanych; 10. Wykonanie sufitów żelbetowych i z płyt GKF 11. Wykonanie tynków - wewnętrznych GK wodoodpornych dwuwarstwowych gładkich. We wszystkich pomieszczeniach wykonanie płytek terakotowych lub lamperii olejnej do wysokości min.1,6 m ponad poziom posadzki. 12. Wykonanie Instalacji wodno-kanalizacyjnej z doprowadzeniem wody z istniejącego przyłącza z sieci komunalnej. 13. Zaopatrzenie w ciepłą wodę z kotła wielofunkcyjnego. 14.Odprowadzenie ścieków komunalnych do zbiornika bezodpływowego, docelowo do kanalizacji sanitarnej. 15. Wykonane zostanie również zmiana szerokości otworów drzwiowych i okiennych ścian wewnętrznych i zewnętrznych w istniejącym budynku szkoły bez naruszania konstrukcji obiektu W ramach prac instalacyjnych wykonane zostaną: Przyłącz wodociągowy SDR 11 PE 100 o średnicy dn 100 i 50 Przyłącz gazu SDR 11 PE 100 o średnicy dn 25 Przyłącz kanalizacji sanitarnej o średnicy 160-200 mm Przyłącz kanalizacji opadowej o średnicy 200-300 mm Przyłącz/linia zasilająca eNN Panele fotowoltaiczne zamontowane na dachu o mocy 40 kW Ponadto zamówienie obejmuje: 1. Zakup wyposażenia kotłowni i wentylatorowni 2. Zakup wyposażenia kuchni i pomieszczeń towarzyszących UWAGA!! Zamówienie nie obejmuje zakupy wyposażenia dydaktycznego oraz przedszkolnego. Zagospodarowanie terenu wokół budynku obejmuje: 1. Utwardzenie terenu - komunikacja wewnętrzna i drogi ewakuacyjne 575 m2 2. Droga pożarowa o szerokości 4 m i powierzchni 691 m2 W ramach prac budowlanych wykonane zostaną: - wytyczenie nawierzchni - korytowanie i profilowanie terenu Usunięcie humusu oraz przeprowadzenie prac ziemnych. Oczyszczenie wykopów, wyrównanie dna wraz z wyprofilowanie podłoża gruntowego -wykonanie podbudowy W zależności od przewidywanych obciążeń i właściwości podłoża gruntowego, podbudowę pod kostkę tworzy warstwa konstrukcyjna o grubości od 15 do 40 cm: • dla nawierzchni dla ruchu pieszego: 15 do 20 cm • dla nawierzchni przewidzianych dla ruchu pojazdów mechanicznych 25 do 40 cm Warstwę konstrukcyjną podbudowy wykonuje się z kruszyw naturalnych i łamanych: tłuczeń 31,5-63 mm + kliniec 16-31,5 mm lub mieszanka żwirowopiaskowa 0-63 mm. Podbudowa należy układać warstwami o grubości około 10-15 cm, zagęszczając każdą warstwę przy pomocy zagęszczarki wibracyjnej. Wykonana podbudowa musi utrzymywać projektowane spadki o wartości 1-3% -wykonanie obrzegowania Betonowe elementy brzegowe osadzone zostaną na głębokość ok. 10 cm na fundamencie z półsuchego betonu C16/20, który układany będzie na zagęszczonej warstwie podbudowy. -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej 3. Przebudowa boiska sportowego z bieżnią - 3060 m2 W ramach prac budowlanych wykonane zostaną: - Roboty ziemne, rozbiórka istniejących nawierzchni, usuniecie gruzu -Zdjęcie warstwy humusu -przebudowa istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej -przebudowa istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej -budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 40 x 60 m (brutto 42x62m), wraz z kompletem bramek 5,0x2,0m – 2 szt. i nawierzchni z trawy syntetycznej -budowa bieżni prostej, trzytorowej o nawierzchni poliuretanowej -zagospodarowanie obszaru przy projektowanym boisku ciągami pieszymi i piłkochwytami 4. Przeniesienie Placu zabaw o powierzchni ok. 815 m2. 5. Urządzenie terenu zielonego wokół przedszkola ok. 3110 m2 - wykonanie nawierzchni trawiastej - wykonanie klombów, kwietników Szczegółowy zakres prac objęty zamówieniem został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będącymi załącznikami do niniejszej specyfikacji. Prace związane z realizacją zamówienia będą prowadzone w obszarze funkcjonującego terenu centrum miejscowości Nowe Brzesko (Szkoła, budynek Centrum Kultury i Promocji, Biblioteka Publiczna, kościół, parkingi i inne). Prace, składowanie i dowóz materiałów należy tak prowadzić, aby nie kolidowały z funkcjonującymi obiektami, a miejsce prac należy zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich. Miejsce realizacji: Nowe Brzesko, działka ewid. nr 1101 i 1107/2, Gmina Nowe Brzesko. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności: a) W zakresie robót budowlanych b) Związanych z wykonaniem robót instalacyjnych i montażowych 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych zero groszy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 3 lipca 2020 r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju 02 8517 0007 0050 0560 4556 0007; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy tak wnieść aby zostało uznane na koncie Zamawiającego określonego w pkt. 13.3. lit. a najpóźniej w terminie określonym w pkt. 13.2. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie Zamawiającego na dzienniku podawczym. Zaleca się kopie poświadczoną za zgodność z oryginałem wnoszonego wadium dołączyć do oferty. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach