Przetargi.pl
Rozbudowa obiektów strażnicy Jednostki Ratowniczo–Gaśniczej Nr 1 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kielach ogłasza przetarg

  • Adres: 25324 Kielce, ul. Sandomierska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 693 010 , fax. 413 693 015
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kielach
    ul. Sandomierska
    25324 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 693 010, fax. 413 693 015
    REGON: 29070786100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kmpsp.straz.kielce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa obiektów strażnicy Jednostki Ratowniczo–Gaśniczej Nr 1 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa obiektów strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach ETAP I: 1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej rozbudowy obiektów strażnicy Jednostki Ratowniczo–Gaśniczej Nr 1 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach - zwanej dalej „JRG 1”, 2) Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem pozwoleń, uzgodnień, zgód oraz innych dokumentów koniecznych do rozpoczęcia robót budowlanych ETAP II: 1. Wykonanie robót budowlanych i wyposażenie zgodnie z projektem rozbudowywanych obiektów JRG 1. 2. Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem pozwoleń do oddania obiektów do użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do składania oferty Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: 500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy), Zamawiający nie dopuszcza innej formy wnoszenia wadium niż określone w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającego. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać postanowienia gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Wymagany termin ważności gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej wynosi 30 dni, tj. przez okres związania ofertą, liczony od dnia otwarcia ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach w banku: ING Bank Śląski S.A., nr: 11 1050 1461 1000 0024 3794 6706 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. 3) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca musi wykazać się wykonaniem robót budowlanych w ostatnim okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej 2 budynków kubaturowych o wartości każdego nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł, Zamawiający zastrzega, że w/wym. warunek nie podlega sumowaniu, tzn. Wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem albo jeden z uczestników konsorcjum lub podmiot, o którym mowa w części XII SIWZ wykaże się całym wymaganym doświadczeniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy Pzp; 4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy Pzp. 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w ostatnim okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (poświadczenie, referencje itp. wystawione przez zamawiających/inwestorów), w tym co najmniej 2 budynków kubaturowych o wartości każdego nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł – załącznik nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach