Przetargi.pl
Rozbudowa noclegowni w Tymczasowym Ośrodku Opiekuńczym na działce Nr522 14 w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej 93 zgodnie z Pozwoleniem na budowę Nr RAA-II-7351 577 04 408 93 ES

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-366 Gdynia, ul. Armii Krajowej 44
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38 , fax. 058 7820124 w. 38
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Armii Krajowej 44 44
    81-366 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, fax. 058 7820124 w. 38
    REGON: 00283033200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopsgdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa noclegowni w Tymczasowym Ośrodku Opiekuńczym na działce Nr522 14 w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej 93 zgodnie z Pozwoleniem na budowę Nr RAA-II-7351 577 04 408 93 ES
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - Dokumentacja techniczna i przedmiar robót budowlane ,sanitarne, elektryczne- załącznik nr 1 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 19 270,79 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Prowadzenie działalności gospodarczej określonej wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. Spełnianie wszystkich wymagań art. 22 ust1 Prawa Zamówień Publicznych 3. W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonanie co najmniej 5 robót budowlanych o wartościach minimum 500 000 złotych każda - netto 4. Dysponowanie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia 5. Posiadanie odpowiedniego personelu do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego , zamawiający żąda : -zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzonego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym -zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi , jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich. -zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem , jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem , które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej , europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji.. -Wykonawca może zamiast zaświadczeń złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego -Wykonawca może zamiast zaświadczeń złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. -aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; -formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust1; załącznik nr 8 do SIWZ -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych; -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych; -Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie -Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca - o tresci odpowiadającej załącznikowi nr 6 -Wykaz personelu wraz z odpowiednimi uprawnieniami do wykonania zamówienia załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mopsgdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach