Gmina Cyców ogłasza przetarg
- Adres: 21070 Cyców, ul. Chełmska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-82 5677003 , fax. 0-82 5677200
- Data zamieszczenia: 2017-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Cyców
ul. Chełmska 42
21070 Cyców, woj. lubelskie
tel. 0-82 5677003, fax. 0-82 5677200
REGON: 11019783600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa Przedszkola Samorządowego w Cycowie - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Rozbudowę, nadbudowę i przebudowę istniejącego budynku Przedszkola Samorządowego w Cycowie wraz z instalacjami wewnętrznymi: wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania opartego na pompach ciepła, elektryczną i wentylacją mechaniczną. Budynek zostanie rozbudowany o pomieszczenie stołówki i wejście główne do budynku z windą osobową, nadbudowany o jedną kondygnację stanowiącą 2 piętro oraz przebudowę kuchni, modernizację łazienek w całym budynku, wymianę posadzek na korytarzach i klatce schodowej, wyposażenia szatni, malowania ścian i sufitów korytarzy, klatek schodowych, szatni, ocieplenie budynku o powierzchni zabudowy 677,50 m2, powierzchni użytkowej 2 455,61m2, kubaturze 11 750,35m3. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do: 1.urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, 2.wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem, 3.wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, 4.wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów, 5.poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 6.wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, 7.wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu, 8.jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku, gdy będzie odpłatny, 9.wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektora nadzoru z ramienia Zamawiającego, w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, 10.w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 11.zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, 12.wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 13.zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 14.usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 15.uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 16.przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). 17.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt zasilenie terenu budowy w wodę i energię elektryczną. 18.zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek. Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łęcznej. 19.wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, warunkami, opiniami, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze a także w pozwoleniu na budowę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Leśnej 3A w Krasnymstawie
Dodano: 2024-07-17 - „Program "OLIMPIA" w gminie Krzczonów - budowa boiska przyszkolnego kamieniem milowym zwiększenia dostępności do infrastruktury sportowej”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja budynku SP w Kocku z przeznaczeniem na żłobek w Kocku wraz z przebudową placu zabaw
Dodano: 2024-07-16 - PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
Dodano: 2024-07-16 - Budowa dróg gminnych w mieście Urzędów
Dodano: 2024-07-16 - Budowa drogi gminnej do GCiKS i parkingu na działce nr 136 w Kobylanach
Dodano: 2024-07-15 - Przystosowanie istniejącej łazienki do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-07-15 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycach
Dodano: 2024-07-12 - Budowa centrum aktywności społecznej w gminie Piaski
Dodano: 2024-07-11 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Kodniu
Dodano: 2024-07-11