Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
- Data zamieszczenia: 2021-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
REGON: 015259663 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl; nowy adres e-mail: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa modułowa Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa modułowa Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117 w Warszawie. Zakres robót, o których mowa w pkt 1 powyżej, obejmuje wykonanie robót budowlanych m.in. takich jak: • Wszystkie obowiązki wymienione w umowie pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym oraz wszystkie roboty budowlane i prace opisane projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzjami, uzgodnieniami, pozwoleniami, a także wszelkie roboty towarzyszące oraz inne niezbędne do prawidłowego wykonania zadania (nawet jeśli nie są bezpośrednio przywołane w projektach lub specyfikacjach), a także wszelkie roboty budowlane, prace i zadania wynikające z poszczególnych zeszytów warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ITB, • roboty przygotowawcze: wycięcie drzew, usunięcie karp i korzeni oraz dokonanie nasadzeń zastępczych i ewentualne w zależności od potrzeb poniesienie kosztów wynikających z Decyzji Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 909/2019/PE-ZD-II z dnia 20 sierpnia 2019r. (znak PE-ZD-II.7120.1.701.2019.DP) zezwalającej na usunięcie drzew, a także w zależności od potrzeb wystąpienie o zmianę decyzji na wycinkę drzew w zakresie terminu na usunięcia i nasadzenia zastępcze. • wykonanie nowej części budynku szkoły wraz z zagospodarowaniem działki, parkingami, placami zabaw, ciągami komunikacyjnymi, zielenią i przyłączami itd. wg. załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej i formalno-prawnej, • wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz węzła cieplnego opisanych dokumentacją projektową, • wykonanie prac i robót dotyczących zieleni, • dostawa wyposażenia zawartego w dokumentacji projektowej oraz montaż tego wyposażenia. Dostarczone wyposażenie musi spełniać wymagania i parametry opisane w dokumentacji projektowej, (UWAGA: zamówienie nie dotyczy tylko wyposażenia zawartego w tabeli zestawczej wyposażenia ruchomego), • wykonanie tzw. „białego montażu” tj. dostawa i podłączenie umywalek, wanien, brodzików, sedesów i innych elementów ceramicznych oraz armatury kończącej instalacje ciepłej i zimnej wody w konkretnych punktach odbiorczych, • wykonanie robót wykończeniowych i instalacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych ITB i innymi niezbędnymi opracowaniami, • wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, • wykonanie dwóch prób (badań) szczelności budynku (blower door test) wg. PN-EN 13829 / ISO 9972. Pierwszą próbę należy wykonać w stanie surowym zamkniętym (np. przed wylewkami i tynkowaniem – o terminie wykonania decyduje Kierownik Budowy i Inspektor Nadzoru Inwestorskiego) i drugą próbę szczelności po wykonaniu wszystkich prac mających wpływ na szczelność budynku. Wykonawca wyniki badania musi przekazać Zamawiającemu do akceptacji dla pierwszego badania w ciągu 3 dni od wykonania i drugiego badania najpóźniej przed odbiorem końcowym budynku. Wymagany przez Zamawiającego poziom szczelności - n50 < 1,5 1/h w części budynku z wentylacją mechaniczną, oraz n50 < 3,0 1/h w części budynku z wentylacją grawitacyjną lub hybrydową, zgodnie z załącznikiem nr 2 do aktualnego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie projektów warsztatowych zapewniających szczelność budynku w zależności od potrzeb i uzgadnianie z Inspektorem Nadzoru i Projektantem, • zorganizowanie zaplecza budowy i zabezpieczenie we własnym zakresie odpowiednich warunków socjalnych dla pracowników zatrudnionych przy wykonaniu przedmiotu umowy oraz sprawowanie dozoru mienia na terenie robót we własnym zakresie i na własny koszt, w tym wykonanie na czas budowy tymczasowych przyłączy wody i kanalizacji i ich demontaż przed odbiorem końcowym budynku, • zorganizowanie (wraz z pokryciem wszelkich opłat z tego tytułu tj. utrzymanie, media, sprzątanie, ogrzewanie) na zapleczu budowy (osobnego, ogrzewanego, zamykanego na klucz, z dostępem do drzwi, okna, z grzejnikiem i z instalacją elektryczną, dostępem do internetu oraz z dostępem do wc, a także wyposażonego w biurko, krzesło, szafę zamykaną na dokumenty) jednego pomieszczenia biurowego wspólnego dla przedstawicieli Zamawiającego i dla Nadzoru Inwestorskiego o wymiarach wewnętrznych min. 2x5m (min. 10 m2) z oknem. • zorganizowanie na zapleczu budowy osobnego pomieszczenia do prowadzenia narad koordynacyjnych o powierzchni użytkowej min 20m2 wraz z niezbędnym wyposażeniem do prowadzenia narad tj. stół i krzesła, • wywiezienie elementów z rozbiórki, gruzu, • tyczenie geodezyjne budynku i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, • kompleksowa geodezyjna obsługa inwestycji w pełnym zakresie technicznym i merytorycznym przez geodetę z uprawnieniami z zakresu geodezyjnej obsługi inwestycji, • inne roboty budowlane opisane w dokumentacji projektowej, • wszystkie inne prace i roboty budowlane niezbędne do prawidłowego kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, nawet jeśli nie są opisane w projekcie budowlanym, projektach wykonawczych czy w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiary - załączniki nr 8, 9, 10, 11, 12 do niniejszej SIWZ. 2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy – Prawo zamówień publicznych, pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy (z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji). Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ). Szczegółowe obowiązki dotyczące stosowania klauzuli społecznej opisane są w § 23 umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa budynku kas na potrzeby toalet dla zwiedzających wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2024-04-17 - Modernizacja budynku leśniczówki Policzna
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa budynku gospodarczego na świetlicę wiejską w msc. Obierwia.
Dodano: 2024-04-05 - Wymiana dachu w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze
Dodano: 2024-03-29 - ZP/CZD/050/24 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB STWORZENIA BIOBANKU i PEDIATRYCZNEGO CENTRUM MEDYCYNY CYFROWEJ na terenie Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie projektu remontu budynku „TB” wraz z wykonaniem robót budowlanych na terenie działki ew. nr 2 z obrębu 20604.
Dodano: 2024-03-20 - SVA/U/4620-16/2024 Remont sieci c.o., budowa przyłącza bud. nr 3 kompleks wojskowy Rzeszów oraz budowa przyłącza c.o. bud. nr 10 kompleks wojskowy Dębica.
Dodano: 2024-03-13 - „Dostępna przestrzeń w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Rogolinie”
Dodano: 2024-03-12 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Chądzyny Kuski
Dodano: 2024-02-23 - „REMONT I ARANŻACJA WNĘTRZ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PARTERU, I PIĘTRA ORAZ KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKU SGPZOZ W BŁONIU”
Dodano: 2024-02-16