Przetargi.pl
Rozbudowa modułowa Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117 w Warszawie”

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435509, , fax. 22 4435552
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
    ul. Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435509, , fax. 22 4435552
    REGON: 015259663
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl; nowy adres e-mail: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa modułowa Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117 w Warszawie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa modułowa Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117 w Warszawie. Zakres robót, o których mowa w pkt 1 powyżej, obejmuje wykonanie robót budowlanych m.in. takich jak: • Wszystkie obowiązki wymienione w umowie pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym oraz wszystkie roboty budowlane i prace opisane projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzjami, uzgodnieniami, pozwoleniami, a także wszelkie roboty towarzyszące oraz inne niezbędne do prawidłowego wykonania zadania (nawet jeśli nie są bezpośrednio przywołane w projektach lub specyfikacjach), a także wszelkie roboty budowlane, prace i zadania wynikające z poszczególnych zeszytów warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ITB, • roboty przygotowawcze: wycięcie drzew, usunięcie karp i korzeni oraz dokonanie nasadzeń zastępczych i ewentualne w zależności od potrzeb poniesienie kosztów wynikających z Decyzji Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 909/2019/PE-ZD-II z dnia 20 sierpnia 2019r. (znak PE-ZD-II.7120.1.701.2019.DP) zezwalającej na usunięcie drzew, a także w zależności od potrzeb wystąpienie o zmianę decyzji na wycinkę drzew w zakresie terminu na usunięcia i nasadzenia zastępcze. • wykonanie nowej części budynku szkoły wraz z zagospodarowaniem działki, parkingami, placami zabaw, ciągami komunikacyjnymi, zielenią i przyłączami itd. wg. załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej i formalno-prawnej, • wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz węzła cieplnego opisanych dokumentacją projektową, • wykonanie prac i robót dotyczących zieleni, • dostawa wyposażenia zawartego w dokumentacji projektowej oraz montaż tego wyposażenia. Dostarczone wyposażenie musi spełniać wymagania i parametry opisane w dokumentacji projektowej, (UWAGA: zamówienie nie dotyczy tylko wyposażenia zawartego w tabeli zestawczej wyposażenia ruchomego), • wykonanie tzw. „białego montażu” tj. dostawa i podłączenie umywalek, wanien, brodzików, sedesów i innych elementów ceramicznych oraz armatury kończącej instalacje ciepłej i zimnej wody w konkretnych punktach odbiorczych, • wykonanie robót wykończeniowych i instalacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych ITB i innymi niezbędnymi opracowaniami, • wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, • wykonanie dwóch prób (badań) szczelności budynku (blower door test) wg. PN-EN 13829 / ISO 9972. Pierwszą próbę należy wykonać w stanie surowym zamkniętym (np. przed wylewkami i tynkowaniem – o terminie wykonania decyduje Kierownik Budowy i Inspektor Nadzoru Inwestorskiego) i drugą próbę szczelności po wykonaniu wszystkich prac mających wpływ na szczelność budynku. Wykonawca wyniki badania musi przekazać Zamawiającemu do akceptacji dla pierwszego badania w ciągu 3 dni od wykonania i drugiego badania najpóźniej przed odbiorem końcowym budynku. Wymagany przez Zamawiającego poziom szczelności - n50 < 1,5 1/h w części budynku z wentylacją mechaniczną, oraz n50 < 3,0 1/h w części budynku z wentylacją grawitacyjną lub hybrydową, zgodnie z załącznikiem nr 2 do aktualnego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie projektów warsztatowych zapewniających szczelność budynku w zależności od potrzeb i uzgadnianie z Inspektorem Nadzoru i Projektantem, • zorganizowanie zaplecza budowy i zabezpieczenie we własnym zakresie odpowiednich warunków socjalnych dla pracowników zatrudnionych przy wykonaniu przedmiotu umowy oraz sprawowanie dozoru mienia na terenie robót we własnym zakresie i na własny koszt, w tym wykonanie na czas budowy tymczasowych przyłączy wody i kanalizacji i ich demontaż przed odbiorem końcowym budynku, • zorganizowanie (wraz z pokryciem wszelkich opłat z tego tytułu tj. utrzymanie, media, sprzątanie, ogrzewanie) na zapleczu budowy (osobnego, ogrzewanego, zamykanego na klucz, z dostępem do drzwi, okna, z grzejnikiem i z instalacją elektryczną, dostępem do internetu oraz z dostępem do wc, a także wyposażonego w biurko, krzesło, szafę zamykaną na dokumenty) jednego pomieszczenia biurowego wspólnego dla przedstawicieli Zamawiającego i dla Nadzoru Inwestorskiego o wymiarach wewnętrznych min. 2x5m (min. 10 m2) z oknem. • zorganizowanie na zapleczu budowy osobnego pomieszczenia do prowadzenia narad koordynacyjnych o powierzchni użytkowej min 20m2 wraz z niezbędnym wyposażeniem do prowadzenia narad tj. stół i krzesła, • wywiezienie elementów z rozbiórki, gruzu, • tyczenie geodezyjne budynku i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, • kompleksowa geodezyjna obsługa inwestycji w pełnym zakresie technicznym i merytorycznym przez geodetę z uprawnieniami z zakresu geodezyjnej obsługi inwestycji, • inne roboty budowlane opisane w dokumentacji projektowej, • wszystkie inne prace i roboty budowlane niezbędne do prawidłowego kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, nawet jeśli nie są opisane w projekcie budowlanym, projektach wykonawczych czy w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiary - załączniki nr 8, 9, 10, 11, 12 do niniejszej SIWZ. 2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy – Prawo zamówień publicznych, pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy (z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji). Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ). Szczegółowe obowiązki dotyczące stosowania klauzuli społecznej opisane są w § 23 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 PLN (sto tysięcy złotych) 2. Forma wadium 1) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 t.j.) 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 24.11.2020 r. do godz. 10:00. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego BANK CITI HANDLOWY W WARSZAWIE Nr 51 1030 1508 0000 0005 5000 7096. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Uwaga!!! O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 3) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w punkcie 2. niniejszego rozdziału, dokument wadium należy złożyć w depozycie w pok. 208 Urzędu Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274 (godz. pracy: poniedziałek - piątek od 8 30 do 15 30), a kserokopię potwierdzenia złożenia wadium wraz z kserokopią dokumentu wadium potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia do oferty oryginału poręczenia lub gwarancji. W takim wypadku dokument nie powinien być złączony z ofertą w sposób trwały. Beneficjentem wskazanym w gwarancji/poręczeniu musi być Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga-Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa. Złożone poręczenie lub gwarancja powinny zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1) ustawy Pzp – wg. załącznika nr 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – wg załącznika nr 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów - składa w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – wg załącznika nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy). 6. Potwierdzenie wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach