SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 42200 Częstochowa, ul. Mirowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 370 21 35 , fax. 34 370 21 35
- Data zamieszczenia: 2018-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
ul. Mirowska 15
42200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 34 370 21 35, fax. 34 370 21 35
REGON: 15158624700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.czest.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa, modernizacja obiektów szpitala wraz z zakupami inwestycyjnymi Miejskiego Szpitala Zespolonego w zakresie modernizacji instalacji i central klimatyzacyjno- wentylacyjnych Bloku Operacyjnego -II etap Pawilon C Szpitala przy ul. Mirowskiej 15 2 postępowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. ” „Rozbudowa, modernizacja obiektów szpitala wraz z zakupami inwestycyjnymi Miejskiego Szpitala Zespolonego” w zakresie modernizacji instalacji i central klimatyzacyjno – wentylacyjnych Bloku Operacyjnego – II etap – Pawilon „C’” szpitala przy ul Mirowskiej 15 – 2 postępowanie. Zakres prac budowlanych w obiekcie obejmuje: - wydzielenie układu CO grzejnikowy i pozostawić jako wypełniony wodą. - wymiana wymienników płytowych - wymiana pompy obiegu kotłowego do zasilania wymienników ciepła - wymiana pomp w obiegach central wentylacyjnych na pracujące z 30% roztworem glikolu. - przebudowa automatyki kotłowni dla pracy w układzie z wymiennikami ciepła, i wydzielonym układem CO - wymiana rurociągów zasilających centrale wentylacyjne - wymiana czynnika (woda) w instalacjach na roztwór glikolowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium w wysokości 3.300,00 PLN (słownie: trzy tysiące trzysta złotych). Wadium może być wnoszone w formie: 1) pieniądza, 1) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1) gwarancji bankowych, 1) gwarancji ubezpieczeniowych, 1) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowy w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BGŻ BNP PARIBAS S.A O/Częstochowa nr 25 2030 0045 1110 0000 0184 0230 z dopiskiem „Przetarg nieograniczony – Modernizacja instalacji i central klimatyzacyjno-wentylacyjnych Bloku Operacyjnego – II etap – Pawilon C szpitala przy ul.Mirowskiej II postępowanie” Wykonawca poda również numer swojego rachunku bankowego, na które będzie można dokonać zwrotu wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu: 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące; a)Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. c) Zdolności technicznej lub zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza Oferty, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Działając na podstawie art. 26 ust.2f ustawy PZP do składanej oferty należy dołączyć: 1) Wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. 2) Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ. 3) Dowód wpłaty wadium. 4) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane, a nie złożone lub wadliwe pełnomocnictwa podlegać będą uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3a ustawy PZP. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać od nich umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a, ust. 2 ustawy Pzp). 6) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 7) Wykaz robót budowlanych w zakresie wskazanym w SIWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, według wzoru na Załączniku nr 6 do SIWZ. 8) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie realizacji robót budowlanych w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru na Załączniku nr 7 do SIWZ. Nie jest wymagane załączanie do oferty kosztorysu ofertowego Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do przedłożenia zamawiającemu w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy kosztorysu („kosztorysu ofertowego”) opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii branży wod-kan, c.o. oraz gazowej na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała z podziałem na 2 części.
Dodano: 2023-11-22 - Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Tarnowskich Górach do obowiązujących przepisów ppoż. w zakresie przebudowy wewnętrznej instalacji hydrantowej oraz naświetli w korytarzu ewakuacyjnym
Dodano: 2023-11-10 - Podobne roboty jak w zamówieniu podstawowym pn. Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” zadania polegającego na budowie kolektorów słonecznych na terenie Gminy Siewierz - 39 instalacji
Dodano: 2023-10-25 - Gorzyce – budowa kotłowni gazowej i komina zewnętrznego w budynku gminnym przy ul. Kościelnej 15
Dodano: 2023-06-28 - Kompleksowe wykonanie instalacji C.O., C.W.U. i Z.W. w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27
Dodano: 2022-11-22 - Kompleksowe wykonanie instalacji C.O., C.W.U. i Z.W. w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 29
Dodano: 2022-11-22 - Kompleksowe wykonanie instalacji C.O., C.W.U. i Z.W. w 2 budynkach położonych w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27 i 29
Dodano: 2022-08-23 - Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Sośnicowice"
Dodano: 2021-06-07 - Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Gaszowice dotyczy części 2 - pompy ciepła
Dodano: 2021-05-24 - Modernizacja instalacji kanalizacyjnej w budynku głównym Zespołu Szkół, modernizacja instalacji kanalizacyjnej w budynku LO Zespołu Szkół
Dodano: 2021-03-08