SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 42200 Częstochowa, ul. Mirowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 370 21 35 , fax. 34 370 21 35
- Data zamieszczenia: 2018-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
ul. Mirowska 15
42200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 34 370 21 35, fax. 34 370 21 35
REGON: 15158624700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.czest.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa, modernizacja obiektów szpitala wraz z zakupami inwestycyjnymi Miejskiego Szpitala Zespolonego w zakresie zakupu lampy dwuogniskowej RTG do aparatu firmy Bennet - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa, modernizacja obiektów szpitala wraz z zakupami inwestycyjnymi Miejskiego Szpitala Zespolonego w zakresie zakupu lampy dwuogniskowej RTG do aparatu firmy Bennet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami zawarto w Załączniku nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu; 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące; a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. c) Zdolności technicznej lub zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza Oferty, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Do składanej oferty należy dołączyć: 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Opis przedmiotu zamówienia wraz z określonymi parametrami stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. 3) Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane, a niezłożone lub wadliwe pełnomocnictwa podlegać będą uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3a ustawy PZP. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać od nich umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Dostawa aparatu Rtg typu ramię C na potrzeby zabiegów urazowo-ortopedycznych dla Bloku Operacyjnego"
Dodano: 2024-01-05 - "Dostawa aparatu Rtg typu ramię C na potrzeby zabiegów urazowo-ortopedycznych dla Bloku Operacyjnego"
Dodano: 2023-11-24 - Naprawa tomografu TK GE REVOLUTION EVO
Dodano: 2023-03-20 - Zakup cyfrowego aparatu RTG dla Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
Dodano: 2022-11-27 - ZAKUP APARATU RTG Z RAMIENIEM C DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2020-10-16 - Zakup aparatu RTG (analogowy) typu „telekomando” w ramach zadania pn. ”Wsparcie działań Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się, zapobieganiem i zwalczaniem COVID-19”
Dodano: 2020-10-08 - „Dostawa i wymiana fabrycznie nowych części do akceleratora Truebeam Nr 1595”
Dodano: 2020-09-21 - „Dostawa aparatury medycznej – aparatu rtg przyłóżkowego cyfrowego (powtórka) - w ramach projektu: Zakup sprzętu medycznego dla SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie w celu wsparcia podmiotu leczniczego w przeciwdziałaniu rozprzestrzeniania się COVID-19, zakup Środków Ochrony Indywidualnej dla SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie w celu zabezpieczenia pracowników przed zakażeniem COVID-19”
Dodano: 2020-09-18 - Przetarg nieograniczony na zakup, dostawę, montaż i uruchomienie Cyfrowego Aparatu Mammograficznego DR do Zakładu Radiologii Lekarskiej dla Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu
Dodano: 2020-06-15 - Dostawa i wymiana fabrycznie nowych części do akceleratora Truebeam Nr 1595
Dodano: 2020-05-22