Przetargi.pl
Rozbudowa miejskiej sieci szerokopasmowej w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2013-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa miejskiej sieci szerokopasmowej w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Rozbudowa miejskiej sieci szerokopasmowej w Elblągu Przedmiot główny: CPV: 45.23.23.00-5 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Przedmioty dodatkowe: CPV: 71.32.00.00-7 Nazewnictwo wg CPV: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania CPV: 30.20.00.00-1 Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia komputerowe Przedmiotem projektu jest rozbudowa Miejskiej Sieci Szerokopasmowej (MSS) w mieście Elblągu. Projekt polega na wykonaniu dokumentacji projektowej rozbudowywanej sieci, a następnie wykonaniu: kanalizacji kablowej na potrzeby przyłączy telekomunikacyjnych MSS w Elblągu do budynków nowych punktów dostępowych oraz łączników teletechnicznych, linii optotelekomunikacyjnych dostępowych łączących nowoprojektowane punkty logiczne sieci z istniejącą strukturą MSS, linii optotelekomunikacyjnych łączników dystrybucyjnych oraz wyposażenie ich w urządzenia aktywne, adaptacji pomieszczeń w wyznaczonych obiektach na potrzeby punktów dostępowych MSS. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 2. Zakres zamówienia obejmuje: I. wykonanie dokumentacji projektowej Dokumentacja projektowa A. zakres zamówienia obejmuje: 1) pozyskanie aktualnej mapy do celów projektowych (poświadczonej przez ośrodek dokumentacji) oraz na elektronicznym nośniku danych, w formie mapy numerycznej, 2) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych wraz ze specyfikacjami technicznymi, przedmiarami i kosztorysem ofertowym we wszystkich wymaganych branżach, dla zakresu robót przewidzianych do wykonania, wynikających z Programu funkcjonalno-użytkowego. Dokumentacja budowlana i wykonawcza może stanowić jedno opracowanie. 3) opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznych i geologiczno-inżynierskich na potrzeby opracowania dokumentacji projektowej, 4) opracowanie inwentaryzacji budowlanej, architektonicznej i konstrukcyjnej niezbędnej do opracowania projektów budowlanych i wykonawczych, 5) dokumentację projektową należy opracować w sposób umożliwiający niezależną realizację robót budowlanych, odrębnie dla następujących zakresów robót: a) kanalizacja kablowa na potrzeby: - przyłączy telekomunikacyjnych MSS w Elblągu do budynków nowych Punktów Dostępowych, - łączników teletechnicznych, b) linie optotelekomunikacyjne: - przyłącza dostępowe - łączące nowoprojektowane punkty logiczne sieci z istniejącą strukturą MSS, - łączniki dostępowe - spinające Punkty Dystrybucyjne, należące do odrębnych linii międzywęzłowych - sąsiednich segmentów MSS, c) adaptację pomieszczeń w wyznaczonych obiektach na potrzeby Punktów Dostępowych MSS, 6) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zawierających Warunki techniczne wykonania robót i Warunki techniczne odbioru robót. B. wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie, w celu ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją projektu, 2) zobowiązuje się Wykonawcę do przeprowadzenia analizy trasy projektowanej sieci z ustaleniem obowiązujących Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego (MPZP) pod kątem lokalizacji sieci w odpowiedniej odległości od obowiązujących linii zabudowy określonych w MPZP, 3) sporządzona przez Wykonawcę dokumentacja projektowa powinna zawierać szczegółowe wytyczne, określające warunki wykonania i odbioru robót, 4) projektowana kanalizacja musi być zaprojektowana i wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5) przyjęte rozwiązania muszą odpowiadać zasadom wiedzy technicznej, obowiązującym normom, przepisom prawa budowlanego, przepisom techniczno-budowlanym i odnośnym warunkom technicznym wynikającym z funkcji, jaką mają spełniać budowane obiekty ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń branżowych, 6) projekty muszą być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia projektowe w wymaganej specjalności, posiadać oświadczenia kompletności, zawierać pozytywne opinie i uzgodnienia, w tym Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, Departamentów Urzędu Miejskiego w Elblągu, m.in.: Departamentu Innowacji i Informatyki, Departamentu Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, 7) dla terenów objętych ochroną Konserwatora Zabytków Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 8) Wykonawca jest zobowiązany do opracowania kompleksowej dokumentacji adaptacji budowlanych (jeżeli takie będą wymagane), dla wprowadzenia kabla światłowodowego do wyznaczonego pomieszczenia w budynku, 9) Wykonawca uzyska zgody właścicieli urządzeń technicznych i sieci, właścicieli działek na udostępnienie terenu oraz innych dokumentów związanych z wykonaniem zamówienia, a wymaganych obowiązującymi przepisami prawa: pozwoleń, odstąpień, porozumień, warunków technicznych, warunków realizacyjnych, uzgodnień sanitarno-higienicznych, 10) uzyskanie w imieniu Zamawiającego innych dokumentów związanych z realizacją projektu, a wymaganych prawem pozwoleń, porozumień, warunków realizacji i uzgodnień, 11) poniesienie wszystkich kosztów związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej oraz uzgodnień branżowych, opinii, ekspertyz, decyzji, pozwoleń administracyjnych, itp., 12) projekty należy sporządzić na podkładach kolorowych, przy zachowaniu obowiązującej kolorystyki, 13) sporządzona dokumentacja projektowa bezwzględnie wymaga akceptacji ze strony Zamawiającego bez zastrzeżeń i uwag, 14) projekt powinien być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach, zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe, kosztowe, 15) Wykonawca zapewni pełnienie nadzoru autorskiego przez Projektanta w okresie 24 miesięcy od daty przekazania ostatniego projektu, II. budowa kanalizacji kablowej i linii światłowodowych na terenie Miasta Elbląga oraz adaptacja pomieszczeń w wyznaczonych obiektach na potrzeby Punktów Dostępowych MSS, Roboty budowlane A. w ramach zamówienia należy wykonać: 1) kanalizację kablową na potrzeby: przyłączy telekomunikacyjnych Miejskiej Sieci Szerokopasmowej w Elblągu do budynków nowych Punktów Dostępowych oraz łączników teletechnicznych, 2) linie optotelekomunikacyjne: przyłącza dostępowe - łączące nowoprojektowane punkty logiczne sieci z istniejącą strukturą MSS; łączniki dostępowe - spinające Punkty Dystrybucyjne, należące do odrębnych linii międzywęzłowych - sąsiednich segmentów MSS, 3) adaptację pomieszczeń w wyznaczonych obiektach na potrzeby Punktów Dostępowych MSS, 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z wymogami zawartymi w Programie funkcjonalno-użytkowym dla inwestycji p. n. Rozbudowa Miejskiej Sieci Szerokopasmowej w Elblągu stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ, 5) wykonanie pomiarów linii światłowodowych i dostarczenie dokumentacji pomiarowej. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu umowy przedstawiony jest w Programie funkcjonalno-użytkowym dla inwestycji p. n. Rozbudowa Miejskiej Sieci Szerokopasmowej w Elblągu stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. B. wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Wybudowana kanalizacja stanowić będzie własność Zamawiającego. Nie przewiduje się wykorzystywania istniejącej kanalizacji pierwotnej innych operatorów. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu pisemnej gwarancji na okres 24 miesięcy dla całości robót budowlanych licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego zamówienia. 3) W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej z wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 4) W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Ze strony Zamawiającego harmonogram zatwierdzi Inżynier Kontraktu. 5) W przypadku wygrania przetargu i w razie wykonywania robót z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu cywilnego, w szczególności zobowiązany będzie do przedstawienia umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie. 6) W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. Kopie ww. umów muszą zostać przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od daty ich zawarcia. 7) W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia przedłoży polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające zawarcie ubezpieczenia na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie osób trzecich. 8) Realizacja robót adaptacyjnych pomieszczeń nie może zakłócać pracy w obiektach użytkowych, w których będą odbywały się te roboty, 9) Wykonawca zawiadomi Zamawiającego pisemnie o gotowości do odbioru końcowego robót na 7 dni przed datą zakończenia robót. Zamawiający wyznaczy termin odbioru robót i powiadomi o tym Wykonawcę. III. wyposażenie w urządzenia aktywne pomieszczeń zaadaptowanych na potrzeby Punktów Dostępowych, Dostawy i montaż Zakres dostawy wyposażenia: 1. brama głosowa G430 - 15 szt., Urządzenie pozwalające na integrację z MSS istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej. Między innymi pozwala na przekształcenie dotychczas stosowanej transmisji głosu TDM na transmisję w sieciach opartych na protokole TCP/IP (VoIP). Maksymalna obsługiwana pojemność to 72 stacje cyfrowe (DCP) i analogowe łącznie bez rozbudowy lub, z zastosowaniem modułów dodatkowych, 152 stacje cyfrowe (DCP) i analogowe łącznie. 2. karta analogowa 8-portowa MM711 - 19 szt., Karta do bram głosowych z możliwością podłączenia do 8 telefonicznych urządzeń analogowych z prezentacją numeru tj. telefon analogowy, urządzenie faksujące, analogowe moduły central alarmowych itp. 3. brama głosowa G450 - 1 szt., Urządzenie pozwalające na integrację z MSS istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej. Między innymi pozwala na przekształcenie dotychczas stosowanej transmisji głosu TDM na transmisję w sieciach opartych na protokole TCP/IP (VoIP). Maksymalna obsługiwana pojemność to 192 stacje cyfrowe (DCP) i analogowe łącznie. 4. karta analogowa 24-portowa MM716 - 8 szt., Karta do bram głosowych z możliwością podłączenia do 24 telefonicznych urządzeń analogowych z prezentacją numeru tj. telefon analogowy, urządzenie faksujące, analogowe moduły central alarmowych itp. 5. licencja użytkownika - 344 szt., Nowa licencja użytkownika sieci telekomunikacyjnej, istniejącej w ramach MSS, do podłączenia telefonów VoIP, DCP, analogowych itp. i instalowane w istniejących serwerach telekomunikacyjnych, 6. aktualizacja systemu telekomunikacyjnego ACM - 1 szt. Aktualizacja istniejącego w MSS oprogramowania serwerów telekomunikacyjnych Avaya Communication Manager 4.05 wraz z wymianą serwera do wersji obsługującej nowe bramy głosowe G430 i G450 (opis istniejącej konfiguracji systemu ACM zawarty jest w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ DOSTAWY stanowiącej załącznik do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ), 7. przełącznik LAN 24 Gbit Ethernet PoE - 14 szt., Przełącznik sieci LAN do obsługi wewnętrznej komputerów i innych urządzeń użytkowników podłączanego obiektu o 24 portach. 8. przełącznik LAN 48 Gbit Ethernet PoE - 2 szt., Przełącznik sieci LAN do obsługi wewnętrznej komputerów i innych urządzeń użytkowników podłączanego obiektu o 48 portach. 9. przełącznik Metro Ethernet - 1 szt., Przełącznik sieci miejskiej o minimalnej liczbie portów 12 szt. Gigabit, do podłączenia w pierścień MSS i dołączenia przełączników wewnętrznych sieci LAN. 10. UPS 2000 kVA - 16 szt., Zasilacz awaryjny o mocy 2000 VA do podtrzymania zasilania ~230 V w przypadku zaniku napięcia z sieci energetycznej. 11. UPS 3000 kVA - 1 szt., Zasilacz awaryjny o mocy 3000 VA do podtrzymania zasilania ~230 V w przypadku zaniku napięcia z sieci energetycznej. 12. Wkładki do podłączenia do AP/DP - 20 szt. Moduły optyczne przyłączeniowe o prędkości 1 Gigabita dwuwłóknowe jednomodowe montowane w istniejących urządzeniach aktywnych w celu stworzenia alternatywnych dróg połączeniowych dla zwiększenia niezawodności i prędkości. Szczegółowy opis i wymagane przez Zamawiającego parametry wyżej wymienionego wyposażenia zawarte są w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ DOSTAWY stanowiącej załącznik do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. A. Ogólne wymagania dla wyposażenia: 1) Wykonawca dokona doboru wyposażenia gwarantującego całkowitą projektową i produkcyjną funkcjonalność, niezawodność, bezpieczeństwo obsługiwanych aplikacji i administrowanie siecią po instalacji wyposażenia u Zamawiającego. Ze względu na uzyskanie jednorodności technicznej, technologicznej oraz zarządzającej na urządzenia i oprogramowanie nowo instalowane wyposażenie musi być kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem, tj.: Cisco Catalyst 7600 (przełączniki rdzeniowe, dystrybucyjne), Cisco Catalyst 6500 (przełączniki Data Center), Cisco ME3400 (przełączniki dostępowe), oprogramowanie Cisco Works LAN Managment Solution 3.0, CISCO MARS 6.0.6, CISCO ACS 4.1, Cisco CSM 3.3., Avaya MG G250, G350, AvayaCommunication Manager 4.05. 2) wyposażenie powinno spełniać wymagania zawarte w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ DOSTAWY stanowiącej załącznik do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3) Wykonawca opracuje projekt techniczny, który obejmować będzie: a) dostosowanie topologii sieci (schematy połączeń fizycznych, lokalizacja węzłów), b) określenie szczegółowego harmonogramu, c) projekt uwzględniający dołączenie infrastruktury teleinformatycznej wykorzystywanej przez Zamawiającego do sieci, d) projekt opracowany dodatkowo w formie elektronicznej na płycie CD: rysunki w formacie dwg (AutoCad) oraz dodatkowo każdy rysunek osobno w formacie Tiff lub JPG, opis projektów w formacie doc (WORD). 4) Wykonawca przedstawi projekt techniczny do akceptacji Zamawiającego na 14 dni przed rozpoczęciem dostaw. B. Szczegółowe wymagania dla wyposażenia: 1) Całość dostarczonego wyposażenia musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów. 2) Zamawiający wymaga, by dostarczone wyposażenie było nowe (tzn. wyprodukowane nie dawniej niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem) oraz by nie było używane (przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia przy czym jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpakowania wyposażenia, a Zamawiający ma prawo inspekcji wyposażenia przed jego rozpakowaniem). Wraz z wyposażeniem dostarczyć należy oświadczenie producenta potwierdzające datę produkcji wyposażenia. 3) Całość dostarczonego wyposażenia musi być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producentów w okresie wymaganym w SIWZ. 4) Ze względu na pożądaną pełną kompatybilność, dostarczane w ramach poszczególnych grup funkcjonalnych (infrastruktura sieciowa, telefonia IP) wyposażenie powinno pochodzić od jednego producenta, chyba że wymagania szczegółowe stanowią inaczej. W przypadku oferowania wyposażenia różnych producentów, należy miesiąc przed dostarczeniem wyposażenia złożyć oświadczenia poszczególnych producentów o pełnej wzajemnej kompatybilności oraz oświadczenia producentów o współpracy ich autoryzowanych placówek serwisowych w zakresie usuwania problemów powstających na styku rozwiązań. 5) Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego wyposażenia nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do producentów oferowanego wyposażenia o potwierdzenie, że wyposażenie nie było przeznaczone dla innego odbiorcy, w tym również do przekazania producentowi niezbędnych danych umożliwiających weryfikację. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia u producentów warunków gwarancyjnych i sprawdzenia zgodności zakresu usług serwisowych z wymaganiami Zamawiającego. 7) W przypadku powzięcia wątpliwości co do zgodności oferowanego wyposażenia z SIWZ, w szczególności w zakresie legalności oprogramowania, Zamawiający jest uprawniony do zlecenia producentowi oferowanego wyposażenia lub wskazanemu przez producenta podmiotowi inspekcji wyposażenia pod kątem jego zgodności z SIWZ oraz ważności i zakresu uprawnień licencyjnych. Jeżeli inspekcja wykaże niezgodność wyposażenia z SIWZ lub stwierdzi, że korzystanie z wyposażenia narusza majątkowe prawa autorskie osób producenta, koszt inspekcji zostanie pokryty przez Wykonawcę, według rachunku przedstawionego przez podmiot wykonujący inspekcję, w kwocie nieprzekraczającej 5% wartości zamówienia (ograniczenie to nie dotyczy kosztów poniesionych przez Strony w związku z inspekcją, jak np. konieczność zakupu nowego oprogramowania). Prawo zlecenia inspekcji nie ogranicza ani nie wyłącza innych uprawnień Zamawiającego, w szczególności prawa do żądania dostarczenia wyposażenia zgodnego z umową oraz roszczeń odszkodowawczych. 8) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej, tzn. opublikowanej przez producenta nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Wszystkie wymagane funkcjonalności muszą być dostępne w dniu składania oferty. Zamawiający wymaga wskazania w publicznie dostępnej dokumentacji producenta (strona WWW z dokumentem opisującym dane wyposażenie) potwierdzenia spełniania wymogów. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w WYCENIE WYPOSAŻENIA stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ model, producenta i jego stronę WWW z dokumentem opisującym dane wyposażenie, opis i parametry oferowanego wyposażenia oraz wersję oprogramowania. W przypadku zgodności oferowanego wyposażenia z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ DOSTAWY stanowiącej załącznik do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, dopuszcza się zastosowanie zapisu zgodnie z SIWZ i wskazanie modelu, producenta wyposażenia i jego strony WWW z dokumentem opisującym dane wyposażenie oraz wersji oprogramowania. W przypadku, gdy oferowane wyposażenie nie posiada modelu wystarczy: - wskazanie producenta wyposażenia i jego strony WWW z dokumentem opisującym dane wyposażenie, opisu i parametrów oraz wersji oprogramowania, lub - wskazanie producenta wyposażenia i jego strony WWW z dokumentem opisującym dane wyposażenie oraz wersji oprogramowania i zastosowanie zapisu zgodnie z SIWZ. 10) Na dostarczone wyposażenie musi być udzielona 24 miesięczna gwarancja Wykonawcy, oparta o świadczenia producentów wyposażenia. Termin gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego zamówienia. W przypadku wystąpienia usterek lub wad termin gwarancji ulega przedłużeniu o okres od dnia zgłoszenia do dnia usunięcia usterki lub wady. C. Wymagania odnośnie serwisu: 1) Przez serwis gwarancyjny lub pogwarancyjny zwany dalej serwisem rozumie się wszelkie działania - w tym także działania zdalne - niezbędne do usunięcia wady wyposażenia i przywrócenia do sprawności technicznej zgodnej z parametrami gwarantowanymi przez ich producenta z uwzględnieniem normalnego zużycia wyposażenia. 2) Wykonawca zapewni serwis dla dostarczonego i zamontowanego wyposażenia przez okres minimum 12 miesięcy. 3) Usługa serwisowa będzie obejmowała: a) usługę service desk, w ramach której Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania błędów i usterek za pomocą telefonu i poczty elektronicznej, b) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług konsultacyjnych (np. pomoc przy konfiguracji nowych usług, rozbudowie), c) Wykonawca zapewni dostęp do bazy wiedzy producenta wyposażenia, d) Wykonawca zapewni dostęp do narzędzi konfiguracyjnych, e) Zamawiający wymaga zapewnienia serwisu bezpłatnej aktualizacji dostarczonego oprogramowania (updateów, sygnatur i innych) do najnowszej dostępnej wersji w czasie trwania okresu gwarancyjnego, f) w przypadku braku możliwości naprawy przez Wykonawcę, zobowiązuje się on do dostarczenia wyposażenia o parametrach nie gorszych niż wyposażenie uszkodzone, które zostanie zainstalowane w miejsce uszkodzonego, g) usterki powinny być usuwane zgodnie z kolejnością zgłoszeń, chyba że Zamawiający zdecyduje inaczej, h) przeprowadzenie testów po każdej naprawie, wykonanych przez Wykonawcę w obecności przedstawiciela Zamawiającego, w celu potwierdzenia prawidłowej pracy wyposażenia i przywrócenia pełnej funkcjonalności. 4) Zamawiający wymaga, by serwis był autoryzowany przez producentów wyposażenia, to jest by zapewniona była naprawa lub wymiana wyposażenia lub jego części, na nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producentów. 5) Serwis gwarancyjny świadczony ma być w siedzibie Zamawiającego. Usunięcie usterki (naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia) ma zostać wykonana w ciągu 5 następnych dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (pn, śr, czw, pt w godzinach 8-16, wt w godzinach 9-17), fax, e-mail lub WWW (przez całą dobę). Wykonawca musi wskazać punkt przyjmowania zgłoszeń dla całości wyposażenia. D. Wymagania i warunki dotyczące instalacji i uruchomienia wyposażenia (montażu): 1) Całość wyposażenia ma zostać zainstalowana i uruchomiona zgodnie z wymogami Zamawiającego i przy jego współudziale. 2) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a) przygotowania projektu technicznego, b) dostawy, instalacji i uruchomienia wyposażenia w sieci Zamawiającego, c) przetestowania działania wyposażenia, d) wykonania dokumentacji technicznej powykonawczej. 3) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 5 dni przed dniem rozpoczęcia dostaw oświadczenia producentów oferowanego wyposażenia o zapewnieniu spełnienia wymagań określonych w sekcji II.1.3) ppkt 2. poz. III.B.1) i 2) ogłoszenia (dotyczy jedynie Wykonawcy niebędącego producentem zaoferowanego wyposażenia). Brak ww. oświadczenia będzie podstawą do naliczenia kar umownych z tytułu opóźnienia w dostawie wyposażenia. 4) Dokumentacja będzie podlegała zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 5) Wykonawca sporządzi harmonogram instalacji i uruchomienia wyposażenia w poszczególnych punktach dostępowych (AP). 6) Dostarczone wyposażenie do czasu jego instalacji magazynowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt i odpowiedzialność. 7) Zakres dostaw obejmuje dostawę komponentów potrzebnych do instalacji urządzeń (np. patchcordy, osprzęt montażowy, tłumiki, kable zasilające itp.). 8) Po zakończeniu instalacji i uruchomieniu wyposażenia oraz dostarczeniu dokumentacji powykonawczej Wykonawca zgłosi gotowość do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, który będzie podstawą do końcowego rozliczenia przedmiotu zamówienia. 9) Zamawiający przystąpi do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. IV. wykonanie i montaż tablic: informacyjnej i pamiątkowej oraz wykonanie plakietek informacyjnych i oznakowanie nimi dostarczonego sprzętu: Wykonanie i montaż tablic oraz wykonanie plakietek informacyjnych i oznakowanie nimi dostarczonego sprzętu - 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach 200 cm x 250 cm. Materiał blacha ocynkowana, grubość 1,5 mm. Tablica musi być usadowiona na konstrukcji wytrzymałej na podmuchy wiatru o prędkości 100 km/h. Dolna krawędź tablicy informacyjnej musi być usadowiona 2 metry od podłoża, - 1 szt. tablicy pamiątkowej o wymiarach 70 cm x 90 cm. Materiał z płyty PCV grubości 8 mm, wydruk zalaminowany. Tablica musi być objęta gwarancją na okres 24 miesięcy. Tablica będzie przytwierdzona do ściany zewnętrznej budynku. W związku z tym, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Wykonawca zobowiązany będzie realizować wytyczne dotyczące promocji i informacji zawarte w opracowaniu wykonanym na zamówienie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego zatytułowanym Obowiązki beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. W szczególności dotyczy to obowiązku wykonania i umieszczenia przez Wykonawcę stosownych tablic: informacyjnej i pamiątkowej, a także plakietek informacyjnych, informujących o zakresie realizowanego projektu i wsparciu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić z Zamawiającym projekt tablic: informacyjnej i pamiątkowej oraz plakietek. Wzory tablic i plakietek dostępne są pod linkiem: http://www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134 3. Ogólne wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że dokonał tych czynności. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich dostaw wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku i montażu własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem, w miejscach docelowych wskazanych w Programie funkcjonalno-użytkowym dla inwestycji p. n. Rozbudowa Miejskiej Sieci Szerokopasmowej w Elblągu stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na okres 24 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną Zamawiającemu przyznane. 6. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia powierza podwykonawcy. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wykonaną usługę przez podwykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452323005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach