Przetargi.pl
Rozbudowa miejsc w Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze

Gmina i Miasto Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Plac Kolberga 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Przysucha
    Plac Kolberga 11
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    REGON: 670223379
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa miejsc w Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka;1) Przedmiot zamówienia: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka;2) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 1843/3, 1841/3, 1840/3, 1839/3, 1836/3, 1835/3, 1834/3, 1833/3, 1832/3, 1839/3, 1830/3, 1829/3, 1828/3, 3621/3, 1831/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej.3) Roboty budowlane dla części 1: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka obejmują prace adaptacyjne na części obiektu o pow. ok. 240m2 polegające na:- wykonaniu przejścia pomiędzy pomieszczeniem do leżakowania a pomieszczeniem dydaktyczno – rekreacyjnym o wymiarze 2mx2,1m, poprzez rozebranie zabudowy z płyty k/g, uzupełnieniu ubytków, wyrównaniu i zagruntowaniu;- wykonaniu zabudowy ściany z płyty k/g w celu wydzielenia pomieszczenia gospodarczego w adaptowanej części żłobka i montażu drzwi płytowych wewnętrznych z zamkiem;- oczyszczeniu i pomalowaniu zmywalnymi farbami lateksowymi akrylowo – kompozytowymi o wysokiej odporności mechanicznej powłoki wszystkich pomieszczeń żłobka o łącznej pow. ok. 789m2 , kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym;- wykonaniu podejścia z wodą ciepłą i zimną oraz odpływu do sieci kanalizacyjnej w celu zamontowania zlewu do mycia nocników dziecięcych w pomieszczeniu łazienki i uzupełnienie glazury i terakoty po pracach instalacyjnych;- strop nad powierzchnią żłobka należy ocieplić wełną mineralną o łącznej grubości minimum 15 cm;- wykonaniu demontażu istniejącej pochylni dla niepełnosprawnych i wykonaniu nowej w nowej lokalizacji;- wymianie stolarki okiennej w pomieszczeniach żłobka w celu zapewnienia odpowiednich parametrów przenikalności ciepła w budynku tj. o współczynniku przenikalności dla okien min. 0,9kW – szt. 11.- demontaż istniejących rolet i ich ponowny montaż na nowej stolarce okiennej.Uwaga: w celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny dla stolarki okiennej zaleca się dokonania wizji w terenie i pomiaru z natury.4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania techniczne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:a) Projekt budowlany: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka;5) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.6) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:1) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.2) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.3) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.Część 2: Dostawa wraz z montażem pompy ciepła na potrzeby żłobka1) Przedmiot zamówienia: Dostawa wraz z montażem pompy ciepła na potrzeby żłobka.2) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 1843/3, 1841/3, 1840/3, 1839/3, 1836/3, 1835/3, 1834/3, 1833/3, 1832/3, 1839/3, 1830/3, 1829/3, 1828/3, 3621/3, 1831/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej.3) Zadanie dla części 2: Dostawa wraz z montażem pompy ciepła na potrzeby żłobka obejmuje dostawę wraz montażem instalacji elektroenergetycznego źródła ogrzewania, np. pompy ciepła typu powietrze/powietrze. Parametry techniczne planowanego do montażu źródła ciepła należy dostosować o funkcji i przeznaczenia obiektu. Planowana do ogrzewania łączna powierzchnia pomieszczeń żłobka to ok. 350m2. Urządzenie powinno zapewnić zapotrzebowanie na ogrzewanie pomieszczeń o temperaturze min. 21°C. Część budynku przeznaczona do montażu źródła ciepła posiada parametry: budynek parterowy, pomieszczenia o wysokości 2,9 m, ściany wykonane z bloczka wapienno – cementowego o grubości 25cm, izolacja istniejąca ścian styropian o grubości 10 cm; strop ocieplony styropianem o grubości 4cm oraz planowane do docieplenia wełną mineralną o grubości min. 15 cm, podłoga ocieplona styropianem twardym o grubości 8 cm, dach budynku nieocieplony pokryty blachodachówką, wentylacja naturalna lub grawitacyjna. Zaleca się zastosowanie urządzenia zapewniającego wyminę powietrza bez ubytku cieplnego dla budynku.Uwaga:W celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny oraz właściwego doboru urządzenia grzewczego zaleca się dokonania wizji w terenie i pomiaru z natury.4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:a) Rzut pomieszczeń żłobka wraz podanymi powierzchniami, w których należy przewidzieć montaż elementów pompy do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania, ogrzewania i wentylacji pomieszczeń.5) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.6) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:a) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.b) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.c) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.Część 3: Rozbudowa istniejącego placu zabaw przy Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze1) Przedmiot zamówienia: Rozbudowa istniejącego placu zabaw.2) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 1843/3, 1841/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej. Istniejący plac zabaw posiada łączną powierzchnię 81,50m2. Plac zabaw posiada konstrukcję nawierzchni: warstwę odsączającą o grubości 10 cm, podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, warstwę wyrównawczą z kruszywa o grubości 5cm, warstwę bazową z granulatu z lepiszczem poliuretanowym o grubości 10mm, nawierzchnię z granulatu EPDM o grubości 8mm, obrzeża betonowe o wymiarach 8x30x100cm. Plac wyposażony jest w urządzenia zabawowe: dwie huśtawki sprężynowe (typu bujak), konstrukcję typu domek, urządzenie wielofunkcyjne typu tunel, ławkę parkową, regulamin placu zabaw. Plac zabaw jest ogrodzony panelami systemowymi o wysokości 1,5m ocynkowane, powlekane PCV z furtką o szerokości 1m.3) Zadanie dla części 3: Rozbudowa istniejącego placu zabaw przy Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze obejmuje rozbudowę istniejącego placu zabaw o pow. ok. 50 m2. Roboty w ramach zadania obejmują:- demontaż istniejącej nawierzchni z kostki brukowej o pow. ok. 50 m2;- demontaż istniejącego ogrodzenia i jego ponowne wykorzystanie w części przeznaczonej do rozbudowy;- wykonanie rozbudowy nawierzchni placu zabaw o konstrukcji zgodnej z istniejącą tj. warstwa odsączająca o grubości 10 cm, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, warstwa wyrównawcza z kruszywa o grubości 5cm, warstwa bazowa z granulatu z lepiszczem poliuretanowym o grubości 10mm, nawierzchnia z granulatu EPDM o grubości 8mm, obrzeża betonowe o wymiarach 8x30x100cm;- wykonanie ogrodzenia placu zabaw;- demontaż w przypadku konieczności przeniesienia istniejących urządzeń zabawowych i ponowny ich montaż oraz montaż nowych urządzeń (w uzgodnieniu z Zamawiającym) w ilości i zachowaniem odległości bezpiecznych urządzeń wynikających ze specyfikacji urządzeń;- dostawa drzew ozdobnych szczepionych na pniu w donicach ozdobnych np. typu Catalpa (rodzaj do uzgodnienia z Zamawiającym) w ilości 10 szt.Wykonawca jest zobowiązany do opracowania planu zagospodarowania terenu i uzgodnienia z Zamawiającym i zarządcą obiektu oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego placu zabaw.Uwaga:W celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny oraz właściwego doboru urządzeń zabawowych zaleca się dokonanie wizji w terenie i pomiaru z natury.4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:a) Projekt budowlany istniejącego placu zabaw.b) Wizualizacja planowanej rozbudowy placu zabaw.5) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.6) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:a) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.b) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.c) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.Część 4: Dostawa budynku kontenerowego na potrzeby żłobka1) Przedmiot zamówienia: Dostawa budynku kontenerowego na potrzeby żłobka2) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 1843/3, 1841/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej. Działka częściowo zabudowana budynkiem szkoły.3) Zadanie dla części 4: Dostawa gotowego budynku modułowego/kontenerowego na potrzeby żłobka obejmuje dostawę i usytuowanie budynku typu kontener o pow. 20 m2, niezwiązanego trwale z gruntem. Konstrukcja budynku stalowa, pokryta blachą, ocieplony i odizolowany w celu zapobieżenia powstawaniu wilgoci wewnątrz budynku, dach płaski. Wyposażony w okno o wymiarach 40cmx65cm i drzwi wejściowe o wymiarach 2mx2m. Budynek odizolowany od podłoża. W budynku planuje się przechowywać wózki do transportu dzieci, akcesoria placu zabaw stanowiące wyposażenie żłobka.Uwaga:W celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny oraz właściwego doboru konstrukcji kontenera zaleca się dokonanie wizji w terenie i pomiaru z natury.4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:a) Wizualizacja planowanej lokalizacji budynku kontenera.5) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.6) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:a) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.b) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.c) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach