Przetargi.pl
Rozbudowa Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach– Budowa zadaszenia strefy załadunku RDF

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, ul. Lokalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 198 427
  • Data zamieszczenia: 2017-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    ul. Lokalna 11
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 322 198 427
    REGON: 27385470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo Międzygminne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach– Budowa zadaszenia strefy załadunku RDF
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zadaszenia strefy załadunku paliwa RDF na terenie Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Tychach na działce 214/24 przy ul. Lokalnej. 1.Konstrukcja wiaty Wykonać zaprojektowaną wiatę o dachu płaskim (spadek w dwóch kierunkach 1,6%). Powierzchnia zadaszenia 22,02m x 26,03m obejmuje dwie bramy do boksów paliwa RDF w istniejącej hali sortowni. Wysokość całkowita wiaty 9,67m. Wiata o konstrukcji stalowej kratownicowej. Konstrukcja nośna dachu – płatwie stalowe kratownicowe, oparte na kratownicach głównych. Kratownice główne oparte na słupach zamocowanych przegubowo w fundamencie. Posadowienie wiaty na stopach fundamentowych (oczepach) na palach – projekt wykonawczy posadowienia po stronie wykonawcy (dostosowany do technologii palowania). Należy zastosować beton klasy B25 (C20/25). Nawierzchnia pod wiatą istniejąca betonowa do rozebrania/rozkucia, na fragmentach pod stopy fundamentowe (palowanie) do uzupełnienia po montażu wiaty. Pokrycie dachu wiaty blachą trapezową HACIERCO 60.235 T; t=1,00mm; fyb=320 MPa; γM=1.00 lub równoważną . Mocowanie do konstrukcji kołkami HILTI typ ENP 2-21L15 (lub równoważne) wstrzeliwanymi w każdą dolną fałdę. Pokrycie wełna mineralna twarda gr. 50 mm i membrana PCV gr. 1,5 mm zgrzewana. Pod warstwą wełny mineralnej podkład z warstwy paroizolacyjnej. Mocowanie izolacji systemowe np. system EJOT HTK 2G (lub równoważne). Wiatę wykonać zgodnie z Projektem wykonawczo – warsztatowym Konstrukcji stalowej – wiata oraz Projektem budowlanym. Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej wiaty wykonać zgodnie z normami ISO 12944, w kategorii korozyjności C3 wg ISO 12944 -2, przyjmując okres trwałości systemu malarskiego powyżej 15 lat. 2.Posadowienie. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dla wiaty dokumentacji wykonawczej posadowienia pośredniego na palach wraz z oczepem i kotwami przez uprawnionego projektanta. Zamawiający udostępnia następujące dane do wykonania projektu wykonawczego posadowienia pośredniego na palach: - wydane przez projektanta konstrukcji wiaty siły działające na oczep fundamentu palowego - oraz archiwalną dokumentację geologiczno-inżynierską (głębokość wierceń 6 m). W przypadku, gdy udostępnione dane są niewystarczające, Wykonawca winien dokonać stosownego uzupełnienia danych o brakujące elementy. Wykonawca winien uwzględnić spełnienie następujących warunków: - na podstawie udostępnionej przez Zamawiającego Dokumentacji geologiczno-inżynierskiej wykonanej w kwietniu 2012 r. dla potrzeb budowy Zakładu stwierdzić czy wystarczające jest określenie parametrów gruntowych niezbędnych do wykonania projektu wykonawczego pali ewentualnie dokonać uzupełnienia danych (dodatkowe badania), - dokonać właściwego doboru pali do występujących warunków lokalizacji (bliskie sąsiedztwo istniejących obiektów budowlanych), warunków gruntowych oraz przekazanych (konstruktor w projekcie wykazał siły z konstrukcji wiaty przekazywane na fundamenty palowe) danych dotyczących obciążeń i rodzaju konstrukcji, - wykonania przemyślanych i prawidłowych obliczeń nośności i osiadania pali oraz fundamentu palowego przez uprawnionego projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej, posiadającego doświadczenie zawodowe w projektowaniu posadowienia pośredniego na palach, - poprawnego wykonania pali zgodnie z wykonanym projektem wykonawczym. Wykonawca uwzględni wykucie w istniejącej nawierzchni betonowej fragmentów niezbędnie koniecznych do wykonania posadowienia - palowania i oczepu (stopy) pod słupy. 2.Instalacja elektryczna, oświetleniowa. Wykonanie obejmuje swoim zakresem następujące urządzenia i instalacje wewnętrzne: - wewnętrzna linia zasilająca nN; - trasy kablowe; - rozdzielnice i tablice rozdzielcze; - instalacje oświetlenia podstawowego; - instalacje oświetlenia awaryjnego/ewakuacyjnego; - instalacje uziemiające i połączeń wyrównawczych; - instalacje ochrony odgromowej; - ochronę przeciwporażeniową; - ochronę przed przepięciami. Instalację należy wykonać zgodnie z Projektem budowlanym oświetlenia. 3.Odwodnienie placu Odprowadzenie wód deszczowych z dachu wiaty należy przewidzieć do istniejącej kanalizacji deszczowej. 4.Kurtyna przesuwna z PCV. Od strony południowej do konstrukcji wiaty należy zamontować kurtynę przesuwną z PCV, w wykonaniu NRO (zgodnie z uzgodnieniem rzeczoznawcy p.poż.). Kurtyna winna mieć możliwość jej składania/przesuwania na boki. 5.Warunki technologiczne wykonania Technologia wykonania wiaty winna być uzgodniona z Zamawiającym w związku z działającym zakładem przeróbki odpadów i bieżącą produkcją oraz odbiorem paliwa RDF z boksów, przed którymi ma zostać wykonana wiata. W związku z tym realizacja wiaty winna być uzgadniana na bieżąco z Zamawiającym i zaplanowana. Zamawiający nie przewiduje na terenie przewidzianym pod wykonanie wiaty możliwości składowania elementów konstrukcji wiaty, najkorzystniejszy byłby montaż bezpośrednio ze środków transportu, ewentualne składowanie pojedynczych elementów konstrukcji przewidzianych jak najszybciej do montażu. Podczas wykonania robót fundamentowych należy wykonać lokalizacji ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem. Wykonawca odtworzy fragmenty usuniętej pod fundamentowanie nawierzchni o parametrach nie gorszych niż obecnie istniejąca tj. nawierzchni zewnętrznej wykonanej z betonu C35/45, zatartej na ostro pod szczotkę i zdylatowanej. Parametry betonowej nawierzchni zewnętrznej drogowej należy przyjąć co najmniej następujące: Klasa betonu: C 35/45 - W8, F150, XF4, XC4, XD3 XM2 Typ nawierzchni: SPOINOWA Grubość: 220 mm Siatka nacięć dylatacji: max. 5,00 m x 5,00 m Warstwa poślizgowa: 2 x PE 0,2 mm Chudy beton: C 8/10 Grubość chudego betonu: 150 mm Podbudowa min. Ev2 ≥ 120 MPa, Io ≤ 2,20 Pozostałe parametry przyjęte do realizacji: impregnacja preparatami na bazie krzemianów wypełnienie dylatacji masą poliuretanową 6.Roboty wykończeniowe. Wykonawca winien wykonać zabezpieczenie odbojami metalowymi słupów wiaty przed możliwością ich uszkodzenia, przez poruszające się pod wiatą pojazdy i maszyny. 7.Postanowienia dodatkowe. Materiały, które mają być użyte do realizacji, Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przekaże do zatwierdzenia Zamawiającemu. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie, dostęp do energii elektrycznej i wody. W przypadku, gdy w załączonych do SIWZ dokumentach zostało wskazane pochodzenie (znak towarowy, marka, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach. Jeżeli wykonawca przewidzi w ofercie zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia ich równoważności. Brak jednoznacznego wskazania w ofercie materiałów równoważnych będzie oznaczać wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem urządzeń i materiałów wg załączonych do SIWZ dokumentów. Na terenie Zakładu Zamawiającego obowiązują procedury dla pracowników obcych firm, z którymi należy się zapoznać i przestrzegać w trakcie prowadzenia robót. Okres rękojmi za wady obowiązujący Wykonawcę: 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót i przekazania do eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w następujących dokumentach: Dokumentacja projektowa: 1. „Projekt Budowlany dla Obiektu: Wiata; Hala pod moduł biologiczny; Plac składowy kompostu z odpadów zielonych – sierpień 2016”. 2. „Projekt Budowlany Oświetlenia - Wiata; – sierpień 2017”. 3. „Projekt Wykonawczo-Warsztatowy. Konstrukcja Stalowa – Wiata – wrzesień/październik 2016” Tom 1 i 2. 4. „Projekt Wykonawczo-Warsztatowy. Konstrukcja żelbetowa – Wiata rzut fundamentów Rys. F-01 (wydane przez projektanta konstrukcji wiaty siły działające na oczep fundamentu palowego). 5. Dokumentacja geologiczno-inżynierska – kwiecień 2012 r. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót: 1. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - Betonowanie konstrukcji. 2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – Zbrojenie. 3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - Konstrukcje stalowe. 4. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – Kanalizacja Deszczowa. Zamawiający zwraca uwagę, iż przedmiot zamówienia nie dotyczy placu na składowanie kompostu oraz hali pod moduł biologiczny objętych dokumentacja projektową. Zamawiający informuje, że uzyskał Decyzję nr 683/2016 z dn. 18.10.2016 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na rozbudowę zakładu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: w Banku Ochrony Środowiska S.A. o/Katowice Nr: 66 1540 1128 2001 7043 4977 0004 b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na: MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy PZP. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; wypełnione zbiorcze zestawienie (załącznik nr 1a do SIWZ); oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); oświadczenie innego podmiotu (załącznik nr 2 do SIWZ); dowód wpłaty wadium; pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kserokopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem); Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach