Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg
- Adres: 05-140 Serock, Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 828 805 , fax. 227 827 499
- Data zamieszczenia: 2017-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
Rynek 21
05-140 Serock, woj. mazowieckie
tel. 227 828 805, fax. 227 827 499
REGON: 1557011900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Książęcej w Jadwisinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ulicy Książęcej w Jadwisinie, na terenie działek nr ewid. 36/2, 36/34, 40/15, 40/17, 42/5, 197, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy Bud-Instal Mariusz Sieracki, ul. Boh. Westerplatte 125, 96-100 Skierniewice. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: a) budowę kanału sanitarnego ф200mm o długości L= 410,5 m oraz kanału sanitarnego ф160 mm o długości L= 116,94 m, w tym wykonanie 14 szt. studni rewizyjnych betonowych ф1200mm oraz 12 szt. trójników redukcyjnych ф200/160, b) budowę 25 szt. przyłączy kanalizacyjnych na odcinku od kanału do pierwszej studni na działce (dokumentacja projektowa w trakcie uzgodnień z MPWiK – mogą wystąpić nieistotne zmiany w stosunku do dokumentacji załączonej do niniejszej SIWZ), c) budowę przyłącza kanalizacyjnego na terenie działki nr ewid. 197, na odcinku od studni rewizyjnej nr st.3 do zbiornika na ścieki nr zb.7 wraz z wykonaniem przeglądu istniejącej instalacji na odcinku od zbiornika na ścieki nr zb.7 do budynku i dostosowanie jego stanu technicznego do wymogów MPWiK. Dla odcinka od studni st.3 do budynku należy również opracować dokumentację powykonawczą (dla Inwestora i dla MPWiK) w celu umożliwienia podpisania umowy na odbiór ścieków z MPWiK. Dokumentacja powinna zawierać m.in.: udokumentowanie, że instalacja (przyłącze kanalizacyjne) jest naniesione na mapę zasadniczą; przedstawienie nagrania utrwalonego na nośniku elektronicznym oraz protokołu z inspekcji telewizyjnej (monitoringu) odcinka od studni st.3 aż do budynku; 5 egz. protokołu kontroli i odbioru technicznego przyłącza kanalizacyjnego i 3 egz. szkiców powykonawczych. d) wymianę 70% gruntu rodzimego pochodzącego z urobku na grunt piaszczysty nadający się do zagęszczenia pod wynik 1,0 w skali Proctora. Wymianę gruntu należy wykonać w miejscach wykonanych wykopów otwartych, po trasie budowanego kanału sanitarnego oraz przyłączy (na odcinkach do granicy pasa drogowego ulicy Książęcej). e) odtworzenie nawierzchni jezdni nieutwardzonej ulicy Książęcej przy użyciu materiału budowlanego zastosowanego pierwotnie do jej wzmocnienia tj. destruktu asfaltowego. Odtworzenie nawierzchni jezdni wykonać na szerokości min. 5,0 m oraz o warstwie grubości min. 5 cm. 3.3 Charakterystyka terenu, na którym będzie realizowane zadanie. 3.3.1 Ulica Książęca oraz jej wschodnia odnoga (działki nr ewid. 36/2, 36/34, 40/15, 40/17, 42/5) stanowią drogi wewnętrzne. Posiadają nawierzchnię gruntową, wzmocnioną destruktem asfaltowym. W bezpośrednim sąsiedztwie projektowanej inwestycji znajdują się budynki mieszkalne jednorodzinne oraz działki przewidziane do zabudowy. W pasie drogowym ulicy Książęcej znajduje się następujące uzbrojenie: sieć wodociągowa, sieć gazowa, sieć elektroenergetyczna (linia energetyczna napowietrzna ze słupami oraz kable energetyczne niskiego napięcia ePNN). 3.3.2 Warunki gruntowe i kategoria geotechniczna dla planowanej inwestycji zostały zawarte w opinii geotechnicznej załączonej do niniejszej SIWZ. 3.3.3 Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zidentyfikować istniejące uzbrojenie terenu i odpowiednio je zabezpieczyć. 3.3.4 Prace w rejonie istniejącej infrastruktury prowadzić pod ścisłym nadzorem gestorów sieci. Koszt nadzoru ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11.1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. 200.000,00 zł. Wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę polisy co najmniej 500.000,00 zł. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę w/w warunku, poprzez szczegółową weryfikację załączonego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową istniejącego parkingu zlokalizowanego w pasie drogowym ul. Reutta
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja dróg dojazdowych do wsi Rudnik
Dodano: 2024-06-20 - Budowa odcinków kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Wiązowna
Dodano: 2024-06-13 - Wykonanie fundamentów remizy OSP z garażem w miejscowości Stara Wrona
Dodano: 2024-06-08 - Budowa chodnika przy drodze gminnej na działce nr 822/2 w Grabniaku
Dodano: 2024-05-22 - Budowa ulicy Krótkiej w Sobolewie
Dodano: 2024-05-22 - Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego „Poprawa bezpieczeństwa i warunków (...) – etap I”.
Dodano: 2024-04-22 - Zadanie I: Remont ul. Okrzei w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku(...) Zadanie II: Remont ul. Prusa w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku (...)
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie robót związanych z remontem ul. Okrzei w ramach zadania budżetowego pn. „Remont dróg gminnych w Otwocku ul. Prusa i Okrzei”.
Dodano: 2024-04-22 - Budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej (grawitacyjne w pasie drogowym + odgałęzienia ciśnieniowe) w m. Trablice gm. Kowala
Dodano: 2024-04-15