Przetargi.pl
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Koniusza oraz Piotrkowice Małe wraz z remontem instalacji zaopatrzenia w wodę

Gmina Koniusza ogłasza przetarg

  • Adres: 32-104 Koniusza, Koniusza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 869 039 , fax. 123 869 015
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniusza
    Koniusza 55
    32-104 Koniusza, woj. małopolskie
    tel. 123 869 039, fax. 123 869 015
    REGON: 35155505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koniusza.pl, www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Koniusza oraz Piotrkowice Małe wraz z remontem instalacji zaopatrzenia w wodę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Koniusza oraz rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piotrkowice Małe a także remont infrastruktury zaopatrzenia w wodę pitną w Koniuszy, Dalewicach i Muniaczkowicach w Gminie Koniusza. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie załączonej do niniejszego przetargu dokumentacji projektowej: 2.1. Projektu Budowlanego dot.: budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej w miejscowościach Koniusza, Piotrkowice Małe i Przesławice - Gmina Koniusza, pn.: ”Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Koniusza, gmina Koniusza” opracowanego przez Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „BMT” Mariusz Tomczak, ul. Wicherkiewicza 5/13, 30-389 Kraków: Projekt Budowlany zawiera: 1) projekt zagospodarowania terenu, 2) projekt architektoniczno – budowlany, część technologiczna, 3) projekt architektoniczno – budowlany, część elektryczna. 4) informację BIOZ, 5) załączniki – uzgodnienia, pozwolenia, opinie, 6) część rysunkową dotyczącą technologii (rys. 0-42), elektryki (rys. E1 - E8). 2.1.1. Przedmiaru robót: a) sieć kanalizacji sanitarnej, b) budowa linii kablowej nN do zasilania pompowni w miejscowości Koniusza (pompownia PS1, PS2, Pd1, Pd2); 2.1.2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2.1.3. Zakres robót obejmuje: 1) roboty: przygotowawcze, ziemne, roboty ogólnobudowlane; 2) roboty montażowe kanalizacji sanitarnej w tym: a) kanałów sanitarnych z rur kanalizacyjnych PVC, PP HM o średnicy 200 mm i długości łącznej 4071,90 m, b) kanałów sanitarnych z rur kanalizacyjnych PVC, PP HM o średnicy 160 mm i długości łącznej 1040,45 m, c) rurociągów tłocznych o średnicy 90 PE i długości łącznej 910,85 m, d) rurociągu tłocznego o średnicy 63 PE i długości 298,70 m, e) studni tworzywowych. 3) budowę dwóch sieciowych przepompowni ścieków (PS1, PS2) wraz z ogrodzeniem i zasilaniem energetycznym; budowę jednej lokalnej pompowni ścieków Pd1 wraz z zasilaniem energetycznym, budowę przydomowej pompowni ścieków Pd2 z zasilaniem. 2.2. Projektu Budowlanego pod nazwą: „Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piotrkowice Małe, Gmina Koniusza” opracowanego przez Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „BMT” Mariusz Tomczak, ul. Wicherkiewicza 5/13, 30-389 Kraków. Projekt Budowlany zawiera: 1) projekt zagospodarowania terenu, 2) projekt architektoniczno – budowlany, 3) informację BIOZ, 4) załączniki – uzgodnienia, pozwolenia, opinie, 5) część rysunkową dotyczącą zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno – budowlanego (rys. 0 - 4). 2.2.1. Przedmiaru robót: sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piotrkowice Małe. 2.2.2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2.2.3. Zakres robót obejmuje: 1) roboty: przygotowawcze, ziemne, roboty ogólnobudowlane; 2) roboty montażowe kanalizacji sanitarnej w tym: a) kanałów sanitarnych z rur kanalizacyjnych PVC, PP o średnicy 200 mm i długości 765,80 m, b) studni tworzywowych. 2.3. Dodatkowy zakres robót w miejscowości Koniusza dotyczący budowy dwóch przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej objętych dokumentacją pn.: a) „Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do działki nr 81/2 w miejscowości Koniusza, Gmina Koniusza”, b) Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do działki nr 80/3 w miejscowości Koniusza, Gmina Koniusza” opracowaną przez Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „BMT” Mariusz Tomczak, ul. Wicherkiewicza 5/13, 30-389 Kraków: 2.3.1. Zakres robót obejmuje następujące elementy: 1) wykonanie przyłącza o średnicy D160 PVC do dz. 81/2 w m. Koniusza i długości 25,10 m. 2) wykonanie przyłącza D160 PVC/PPHM do dz. 80/3 w m. Koniusza i długości 167,20 m. 3) wykonanie studni kanalizacyjnych tworzywowych. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony jest w ww. dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz pomocniczo w przedmiarach robót (załączniki nr 9). 2.5. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. W przypadku podania konkretnych nazw materiałów bądź producentów w opisie przedmiotu zamówienia, wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. 3. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U z 2019 poz. 1040 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177) – na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim, fizycznym wykonywaniu robót budowlanych. a) Ww. wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe oraz usługi geodezyjne. b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie zawierające wykaz osób skierowanych do wykonywania przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób, wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) W sytuacji gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości co do sposobu zatrudnienia personelu może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. d) W przypadku niespełnienia ww. wymagań, Wykonawca zapłaci karę w wysokości i na zasadach określonych w §12 ust. 1 pkt 2) wzoru umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). e) Ponadto Zamawiający może weryfikować za pomocą pracownika Urzędu Gminy Koniusza, czy zakres przedmiotu zamówienia jest rzeczywiście realizowany wskazanym personelem, zatrudnionym na umowę o pracę. Za nieprawidłowości ze strony Podwykonawcy w zakresie wskazanego przez Zamawiającego obowiązku zatrudniania na umowę o pracę osób do wykonania określonych czynności, odpowiadać będzie Wykonawca oraz Podwykonawca. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający w chwili obecnej oczekuje na rozpatrzenie wniosku o przyznanie pomocy dla przedmiotowej inwestycji z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operację typu „Gospodarka wodno – ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii”. W przypadku nie uzyskania ww. pomocy finansowej Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej w terenie w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 52 000, 00 PLN (słownie: pięćdziesiąt dwa tysiące złotych, 00/100 PLN) Wadium wnoszone w pieniądzu należy tak wnieść, aby zostało uznane na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie do dnia 2020-08- 19 do godz. 08:00. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć do dnia 2020-08-19 do godz. 08:00 w postaci elektronicznego oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) w formacie umożliwiającym Zamawiającemu odczyt dokumentu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wadium musi zostać przesłane do Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium może być przesłane wraz z ofertą (skompresowane do jednego pliku). Jeżeli wykonawca przesyła wadium poza ofertą, np. drogą e-mail, winno być ono oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczne przypisanie do postępowania. Wadium przesłane poza ofertą należy przesłać na adres e-mail: zamowieniapubliczne@koniusza.pl. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Dokument ten należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 2 i 3 do SIWZ), w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP). 3) Pełnomocnictwo w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, 4) Dowody, o których mowa w pkt 7.4 SIWZ (jeżeli dotyczy). Dowody należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Dokument ten należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6) Dokument wadium w formie innej niż pieniądz. Dokument ten winien być załączony do oferty w oryginale, tj. podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu wadialnego zgodnie z reprezentacją. 7) kosztorysy, o których mowa w pkt 18.4 SIWZ, w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach