Przetargi.pl
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Popielów

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 46090 Popielów, ul. Opolska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Opolska 13
    46090 Popielów, woj. opolskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Popielów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE ODPOWIEDNIO WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z WSZYSTKIMI ETAPAMI: ETAP I „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kaniów”, obejmuje m.in.:  rurociągi tłoczne ścieków – zbiorcze PE fi 40-90 mm L = 4120 m (układane metodą przewiertu sterowanego),  hydrant do płukania rurociągu tłocznego ścieków fi 50 mm ze skrzynką uliczną - kpl. 1,  zasuwy żel. kołnierz. kanalizacyjne dn 50 mm z obudową i skrzynką uliczną - kpl. 3,  studzienka bet. fi 1200 mm z odpowietrznikiem fi 50 mm i 2 zasuwami nożowymi f 80 mm i 1 zasuwą nożową f 50 mm - kpl. 1,  studzienka bet. fi1200 mm rewizyjna z czyszczakiem fi 80 mm i 2 zasuwami nożowymi fi 80 mm - kpl. 1,  studzienka bet. fi 1500 mm rewizyjna z czyszczakiem fi 80 mm i 3 zasuwami nożowymi fi 80 mm - kpl. 1,  prefabrykowane przydomowe pompownie ścieków z PE fi 800 mm z 1 pompą ścieków wraz z zasilaniem energetycznym - kpl. 96  prefabrykowana przydomowa pompownia ścieków z PE Æ 1200 mm z 2 pompami ścieków wraz z zasilaniem energetycznym - kpl. 1  przyłącza kanalizacyjne ciśnieniowe z rur PE fi 40-50 mm, szt. 97 L = 3 068 m (układane metodą przewiertu sterowanego). ETAP II „Budowa kanalizacji sanitarnej w Popielowie – Etap III”, obejmuje m.in.:  rurociągi tłoczne ścieków – zbiorcze PE fi 63 ÷ 90 mm L = 1827 m (tym układane metodą przewiertu sterowanego L = 1827 m),  prefabrykowane przydomowe pompownie ścieków z PE Æ 800 mm z zasilaniem energetycznym - kpl. 55,  przyłącza kanalizacyjne ciśnieniowe z rur PE fi 40, 50 mm, szt. 55 L = 1770 m (tym układane metodą przewiertu sterowanego L = 1556 m),  studzienka kontrolna fi 1500 mm z 3 zasuwami dn 80 mm - kpl. 1,  studzienka kontrolna fi 1200 mm z 3 zasuwami dn 65 mm - kpl. 1,  zasuwa odcinająca z króćcami do zgrzewania dn 80 mm - szt. 1. ETAP III „Budowa kanalizacji sanitarnej w Starych Kolniach – etap II”, obejmuje m.in.:  rurociągi tłoczne ścieków – zbiorcze PE ø 50÷90 63 mm, L = 1 737 m,  prefabrykowane przydomowe pompownie ścieków z PE Ø 800 mm - kpl. 30,  przyłącza kanalizacyjne ciśnieniowe z rur PE ø 40 mm, szt. 30 L = 981 m, ETAP IV „Budowa kanalizacji sanitarnej w Popielowi, ul. Kamieniec”, obejmuje m.in.:  rurociągi tłoczne ścieków – sieci PE fi 50, 63 mm L = 266 m,  przyłącza kanalizacyjne ciśnieniowe z rur PE fi 40 mm, szt. 10 L = 309 m,  prefabrykowane przydomowe pompownie ścieków z PE Æ 800 mm z 1 pompą ścieków wraz z zasilaniem energetycznym - kpl. 10. ETAP V „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rybna”, obejmuje m.in.:  rurociągi tłoczne ścieków – sieci PE fi 50÷75 mm L = 3509 m (układane metodą horyzontalnego przewiertu sterowanego),  przyłącza kanalizacyjne ciśnieniowe z rur PE fi 40 mm, szt. 73 L = 1834 m (układane metodą horyzontalnego przewiertu sterowanego,  zasuwy żel. kołnierz. kanalizacyjne, dn 50 mm z obudową i skrzynką uliczną - kpl. 2,  studzienka bet. fi 1200 mm rewizyjna z czyszczakiem fi 80 mm i 2 zasuwami nożowymi f 80 mm - kpl. 4,  prefabrykowane przydomowe pompownie ścieków z PE Æ 800 mm z 1 pompą ścieków wraz zasilaniem energetycznym - kpl. 73. ETAP VI „Budowa kanalizacji sanitarnej w Stobrawie”, obejmuje m.in.:  rurociągi tłoczne ścieków – sieci PE f 50÷90 mm L = 5828 m (układane metodą horyzontalnego przewiertu sterowanego) – droga wojewódzka,  przyłącza kanalizacyjne ciśnieniowe z rur PE f 40 mm, szt. 120 L = 3283 m (układane metodą horyzontalnego przewiertu sterowanego) – droga wojewódzka,  zasuwy żel. kołnierz. kanalizacyjne, dn 50 mm z obudową i skrzynką uliczną - kpl. 4  studzienka bet. fi 1200 mm rewizyjna z czyszczakiem fi 80 mm i 2 zasuwami nożowymi fi 80 mm - kpl. 4,  prefabrykowane przydomowe pompownie ścieków z PE Æ 800 mm z 1 pompą ścieków wraz z zasilaniem energetycznym - kpl. 120. 3.2. Zamawiający informuje, że szczegółowy zakres Etapu III oraz Etapu IV przedstawiają przedmiary robót oraz rys. 2.2 i 2.7, natomiast Projekt budowlany obowiązuje tylko w części dot. powyższego zakresu. 3.3. Szczegółowo zakres robót oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia określono w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (nazywanych dalej STWiORB) oraz w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ. 3.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania: 1) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, 2) Programu Zapewnienia Jakości (PZJ), 3) projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z ich zatwierdzeniem) 4) dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą obiektu budowlanego, 5) innych dokumentów wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze specyfikacji technicznej, 6) harmonogramu rzeczowo – finansowego, Koszt powyższych opracowań obciąży Wykonawcę robót. 3.5. Wymagania dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej – zaleca się aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków terenu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca; 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, łącznie z dostarczeniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 kpl., 3) Wykonawca będzie sporządzał dokumentację fotograficzną przed rozpoczęciem prac oraz z przebiegu robót (2 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacją powykonawczą). 4) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej budowy na co najmniej 7 dni przed terminem zakończenia każdego etapu robót w celu sprawdzenia ich kompletności 5) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kompletu wymaganych dokumentów wraz z wnioskami pozwalającymi Zamawiającemu na zakończenie robót i/lub uzyskanie pozwolenia na użytkowania po zakończeniu każdego Etapu 6) Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane zgodnie z wydanymi uzgodnieniami projektowymi, warunkami technicznymi oraz wydanymi zgodami m.in. zawartymi w projekcie budowlanym. 7) Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego na podstawie kwot przedstawionych w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy. 8) Wykonawca sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu 9) Wykonawca odpowiada za organizację ruchu, oznakowanie budowy, zajęcie pasa drogowego wraz z kosztami z tym związanymi. 10) Wykonawca wywiezie materiały rozbiórkowe nie nadające się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu do¬kumenty potwierdzające przekazanie wytworzonych odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia na składowisku. 12) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia do aprobaty Inspektora Nadzoru Programu Zapewnienia Jakości. Dokumenty te należy przedłożyć w terminie 3 dni przed planowanym wbudowaniem. Inspektor nadzoru w terminie 2 dni dokona akceptacji lub odmówi akceptacji przedłożonych materiałów. Wykonawca nie może wbudować materiałów nie zaakceptowanych przez Inspektora Nadzoru na piśmie, 13) Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia wszystkich nawierzchni, w tym dróg, placów, posesji itp., na których realizowane będą prace związane z przedmiotem zamówienia. Odtworzeniu podlegać będą wszystkie rodzaje nawierzchni z doporowadzeniem ich do stanu pierwotnego - niepogorszonego. W przypadku nawierzchni utwardzonych – asfalt, nawierzchnia tłuczniowa lub nawierzchnia z destruktu asfaltowego, Wykonawca uzgodni protokolarnie z Zamawiającym zakres robót odtworzeniowych – bezpośrednio po wykonaniu robót ziemnych, uwzględniając konieczne – w zależności od rodzaju nawierzchni poszerzenia odtwarzanych nawierzchni asfaltowych, nawierzchni z tłucznia kamiennego i destruktu asfaltowego. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji rodzaju i jakości materiałów oraz urządzeń planowanych do wbudowania. 15) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy 3.6. Zamawiający informuje, że eksploatatorem istniejącej już kanalizacji oraz oczyszczalni ścieków w Starych Siołkowicach jest firma PROWOD Sp. z o.o. z siedzibą 46-082 Kup ul. Rynek 4, biuro 45-920 Opole ul. Janiny Kłopockiej 3. 3.7. Wykonawca zaakceptuje warunki zamówienia bez zastrzeżeń tj. zaakceptuje warunki umowy załączonej do SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty). 3.8. Rozwiązania równoważne: 1) Jeżeli w SIWZ, dokumentacjach projektowych, STWiORB lub przedmiarach robót znajdują się wskazania przykładowych systemów czy typów rozwiązań materiałowych należy przyjąć że Zamawiający podając taki opis, dopuszcza zastosowanie innych produktów, które posiadają parametry techniczne i jakościowe równoważne ze wskazanymi w dokumentacji 2) Jeżeli SIWZ, dokumentacje projektowe, STWiORB lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projektach. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ, dokumentacjach projektowych, STWiORB lub przedmiarach robót, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w SIWZ, dokumentacjach projektowych, STWiORB oraz przedmiarach robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacjach projektowych, STWiORB oraz przedmiarach robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 3) Zgodnie z art. 30 ust 4. Ustawy Pzp Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp wskazuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się wskazanymi odniesieniami Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie „lub równoważny” 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów. 5) W przypadku nie dołączenia dokumentów uwiarygadniających zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych Zamawiający uzna, że wykonawca przedstawił w ofercie urządzenia i materiały opisane w dokumentacji projektowej. 6) Zaproponowane przez Wykonawcę systemy, urządzenia lub materiały równoważne, nie mogą zakłócać funkcjonowania istniejącego systemu odprowadzania ścieków, powinny z nim bezproblemowo współdziałać. W przypadku, gdy zaproponowane przez Wykonawcę równoważne systemy, urządzenia lub materiały nie będą poprawnie współdziałać w ramach istniejącego systemu odprowadzania ścieków i/lub spowodują zakłócenia w jego funkcjonowaniu, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z odtworzeniem i przywróceniem sprawności przedmiotowego systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych). Warunki na jakich wadium ma zostać wniesione, zawarte są w rozdziale 15 SIWZ (Wymagania dotyczące wadium)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach