Przetargi.pl
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Wyczechy

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 77-330 Czarne, ul. Moniuszki 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8332078
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. Moniuszki 12 12
    77-330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 059 8332078
    REGON: 00052771800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czarne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Wyczechy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Wyczechy - dla m. Domisław (Domisław Dolny i Domisław Górny), Bińcze, Wyczechy, Biernatka, Raciniewo i Krzemieniewo oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Wyczechy. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: budowę systemu kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Domisław, Bińcze, Wyczechy, Biernatka, Raciniewo i Krzemieniewo łącznej długości 32.154 m, 12 kpl. przepompowni ścieków oraz 30 szt. przepompowni przydomowych,modernizację oczyszczalni ścieków w m. Wyczechy Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w załączniku A do SIWZ - Przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. ustawy dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełniał następujące warunki udziału w postępowaniu : 2.1. Wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej jak 32 km i wartości z pod. VAT nie mniejszej jak 8 mln zł, b) co najmniej 2 inwestycji obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej jak 16 km każda, w tym jednej kanalizacji sanitarnej, w zakresie której było wykonanie przewiertu sterowanego o długości nie mniejszej jak 3 km, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 2.2.Dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 5 pracownikami kadry technicznej posiadającymi doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót objętych zamówieniem, tj. a) 1 osobą na stanowisko koordynatora kontraktu posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, min. 5-cio letni staż pracy oraz doświadczenie w kierowaniu przynajmniej 2 kontraktami w zakresie gospodarki ściekowej o wartości robót minimum 8,0 mln. zł każdy, w tym 1 kontraktem realizowanym z udziałem środków poza budżetowych, b) 1 osobą na stanowisko kierownika budowy, posiadającą wykształcenie wyższe, min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy oraz posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne, c) 1 osobą na stanowisko kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne, d) 1 osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych i AKPiA posiadającą min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub równoważne, e) 1 osobą na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń finansowych posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne oraz minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu inwestycji realizowanych ze środków pozabudżetowych. f) wykazał się przeciętną liczbą zatrudnionych pracowników w okresie 2 lat (lata 2008 i 2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości minimum 50 osób Nie dopuszcza się pełnienia funkcji koordynatora kontraktu przez kierownika budowy. 2.3.Znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: a)w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych (2007,2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, osiągnął przychód roczny z prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 16 mln. zł. b) posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 3 mln zł, c)był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 2 mln zł (słownie: dwa miliony złotych) i zobowiązał się do zachowania ubezpieczenia, w co najmniej takiej wysokości, do końca okresu realizacji zamówienia 2.4.Udzielił minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego. 3.Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia /nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a)Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 1 (druk do wypełnienia), b)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 3 i 4 W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 2.Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 1)Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego wykonanie, a) co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej jak 32 km i wartości z pod. VAT nie mniejszej jak 8 mln zł, b) co najmniej 2 inwestycji obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej jak 15 km każda, w tym jednej kanalizacji sanitarnej, w zakresie której było wykonanie przewiertu sterowanego o długości nie mniejszej jak 3 km, z podaniem dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 (wg wzoru w SIWZ). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2)Potencjał kadrowy - załącznik nr 6 (wg wzoru w SIWZ). Należy załączyć do oferty oświadczenie o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz informacje o kadrze technicznej posiadającej uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji zamówienia, wraz z wykazem kadry technicznej proponowanej do realizacji zamówienia, spełniającej wymagania określone w rozdz. V pkt. 2 lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (wg wzoru w SIWZ - załącznik nr 6A). Do wykazu jw. należy załączyć: - kopię posiadanych uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3)Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Należy załączyć do oferty: - rachunek zysków i strat za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności , potwierdzających osiągnięcie przychodu netto w wysokości nie mniejszej jak 10 mln. zł rocznie - załącznik nr 7, - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 3 mln. zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8 - polisę (bez załączników), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą jak 4 mln zł. - załącznik nr 9 - oświadczenie o zobowiązaniu Wykonawcy do zachowania ubezpieczenia na kwotę nie niższą jak 4 mln zł, do końca okresu realizacji zamówienia - załącznik nr 10 - oświadczenie o udzieleniu minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego zadania - załącznik nr 11. - Informacja o zakresie robót proponowanym do wykonania przez podwykonawców - załącznik nr 12. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. 4. Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty w oryginale pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust 1: Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.), odnośnie zapisów w/w Rozporządzenia w zakresie : a. pkt. 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczeniem podatków , opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie b.pkt. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 6.Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit a i c oraz pkt.2 w/w Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 w/w Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem, na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 9.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z tym, że w przypadku wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwa udzielone przez partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego muszą być załączone w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czarne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach