Polska Akademia Nauk Ogród Botaniczny - Centrum Zachowania Różnorodności Biologicznej w Powsinie ogłasza przetarg
- Adres: 02-973 Warszawa, ul. Prawdziwka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6483856 w. 212
- Data zamieszczenia: 2019-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Akademia Nauk Ogród Botaniczny - Centrum Zachowania Różnorodności Biologicznej w Powsinie
ul. Prawdziwka 2
02-973 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6483856 w. 212
REGON: 32571300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrod-powsin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Polska Akdemia Nauk
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa istniejącej szklarni o szklarnię aklimatyzacyjną w Polskiej Akademii Nauk - Ogrodzie Botanicznym Centrum Zachowania Różnorodności Biologicznej w Powsinie w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu „FlorIntegral - zintegrowana ochrona in situ i ex situ rzadkich, zagrożonych i priorytetowych gatunków flory na terenie Polski” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zgodnie z nomenklaturą projektu „FlorIntegral” zamówienie mieści się w realizacji zadania 3 „Restytucja gatunków roślin rzadkich i zagrożonych”, i obejmuje całość prac budowlanych przewidzianych w podzadaniu 3.1.1 tegoż zadania. Przedmiotem postępowania jest wyłonienie generalnego wykonawcy inwestycji i wykonania w formule „zaprojektuj i wybuduj” wszelkich czynności związanych z realizacją prac projektowych oraz robót budowlano-montażowych, polegających na rozbudowie istniejącej szklarni o szklarnię aklimatyzacyjną w PAN - Ogrodzie Botanicznym CZRB przy ul. Prawdziwka 2 w Powsinie w formule „zaprojektuj i wybuduj” 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie projektu budowlanego wraz z kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót; 2) demontaż szklarni istniejącej; 3) dostosowanie podłoża dla posadowienia nowo budowanego obiektu; 4) montaż nowej szklarni; 5) dostosowanie wyposażenia technologicznego. 3. Fragment zamówienia dotyczący obwodu elektrycznego jest integralną częścią zakresu zamówienia wskazanego w ust. 2 pkt 4) i 5) 4. Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w Załączniku 1 do SIWZ (Program funkcjonalno-użytkowy) 5. Z realizacją przez Wykonawcę prac wskazanych w postanowieniach ust. 2 pkt 1), 2), 3), 4) i 5) wiązać się będą także: a) uzyskanie pozwolenia na budowę a także wszystkich innych prawem przewidzianych pozwoleń/uzgodnień administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji; b) roboty towarzyszące uporządkowaniu i zagospodarowaniu terenu; c) inne prace i czynności (w tym między innymi projekt organizacji placu budowy), wynikłe w toku realizacji i niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, których wartość musi zawierać cena ryczałtowa; d) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji uzgodnionej z Zamawiającym, a także przeprowadzenie rozruchu i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do ich obsługi; e) opracowanie instrukcji eksploatacji obiektu uzgodnionej z Zamawiającym; f) sporządzenie do celów archiwalnych dokumentacji powykonawczej; g) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu; h) dokonywanie własnym staraniem i na własny koszt przeglądów gwarancyjnych i przeglądów okresowych wynikających z instrukcji eksploatacji obiektu, przeglądów gwarancyjnych i okresowych zamontowanych urządzeń i elementów, a także wyposażenie zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwanie wad oraz naprawa zainstalowanych urządzeń w okresie gwarancji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20 000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty 1) wypełniony formularz ofertowy; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP; 5) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16