Gmina Nysa - Urząd Miejski w Nysie ogłasza przetarg
- Adres: 48-300 Nysa, ul. Kolejowa 15
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. (077) 4080513, 4080553 , fax. (077) 4080553
- Data zamieszczenia: 2009-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nysa - Urząd Miejski w Nysie
ul. Kolejowa 15 15
48-300 Nysa, woj. opolskie
tel. (077) 4080513, 4080553, fax. (077) 4080553
REGON: 00051736400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nysa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa istniejącego środowiska infrastruktury informatycznej o dodatkową przestrzeń dyskową wraz z wdrożeniem centralnego systemu backupu danych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rozbudowa istniejącego środowiska infrastruktury informatycznej o dodatkową przestrzeń dyskową wraz z wdrożeniem centralnego systemu backupu danych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych a mianowicie : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki ogólne i szczegółowe określone w punkcie 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć : 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, - na formularzu oferty przetargowej nr 3 do SIWZ, 3. wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zakres : wdrożenie centralnego systemu backup ), z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ, Jako warunek konieczny przestąpienia do przetargu Wykonawca ma wykazać, iż w ciągu ostatnich 3-ch lat wykonał najmniej dwie usługi polegające na wdrożeniu centralnego systemu backupu, o wartości minimum 200.000,00 zł każda. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mogą żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r., Nr 188, poz.1155). 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 6.1, winno być podpisane przez pełnomocnika, reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione w ppkt 6.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Z postępowania Zamawiajmy wykluczy wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p. Stosownie do treści art. 26 ust. 3 u.p.z.p., Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oferta wykonawcy wykluczonego zostanie uznana przez Zamawiającego za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nysa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa 2 jednostek komputerowych (wraz z oprogramowaniem, klawiatura i myszą) 1 monitora, 12 UPS na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Nysie.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-07-18 - Zakup i dostawa 2 laptopów oraz drukarki na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nysie.
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa 2 jednostek komputerowych (wraz z oprogramowaniem, klawiatura i myszą) 1 monitora, 12 UPS na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Nysie.
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa 2 jednostek komputerowych (wraz z oprogramowaniem, klawiatura i myszą) 1 monitora, 12 UPS.
Dodano: 2016-06-23 - Zakup zintegrowanego systemu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Nysie.
Dodano: 2016-06-15 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla ANR OT w Opolu tj. 28 monitorów komputerowych LCD 24 calowych. Postępowanie o wartości nie przekraczającej 30.000 euro nr ZP - 111/D/2016/WR
Dodano: 2016-06-14 - Zakup zintegrowanego systemu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Nysie
Dodano: 2016-06-02 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla ANR OT w Opolu. Postępowanie o wartości nie przekraczającej 30.000 euro nr ZP - 90/D/2016/WR
Dodano: 2016-05-24 - Komputeryzacja (informatyzacja) Urzędu Miejskiego w Nysie - zakup stanowisk komputerowych
Dodano: 2016-04-21