Przetargi.pl
Rozbudowa istniejącego Domu Zakonnego o zespół mieszkalny dla sióstr emerytek z kaplicą zakonną wraz z częściową przebudową istniejącego budynku w poziomie parteru i poddasza, z wykonaniem wewnętrznej windy (oraz przygotowanie stanowisk do rehabilitacji dla osób starszych i dzieci) ul. Radziwiłłówka 4 w Pacanowie - stan wykończeniowy.

Zgromadzenie Sióstr Kanoniczek Ducha Świętego de Saxia ogłasza przetarg

  • Adres: 31-024 Kraków, ul. Szpitalna 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 422 54 59 , fax. 0-12 422 74 42
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zgromadzenie Sióstr Kanoniczek Ducha Świętego de Saxia
    ul. Szpitalna 10 10
    31-024 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 422 54 59, fax. 0-12 422 74 42
    REGON: 35051938900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanoniczki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zgromadzenie Sióstr Kanoniczek Ducha Świętego de Saxia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa istniejącego Domu Zakonnego o zespół mieszkalny dla sióstr emerytek z kaplicą zakonną wraz z częściową przebudową istniejącego budynku w poziomie parteru i poddasza, z wykonaniem wewnętrznej windy (oraz przygotowanie stanowisk do rehabilitacji dla osób starszych i dzieci) ul. Radziwiłłówka 4 w Pacanowie - stan wykończeniowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące: a/ wykonanie robót budowlanych wykończeniowych , b/ robót związanych z instalacjami wod. - kan. ,wykonanie kotłowni gazowej, c/ wykonanie instalacji elektrycznej , d/ roboty związane z wykonaniem wentylacji i klimatyzacji , - wg. przedmiaru robót stanowiącego załącznik Nr 7 do Nr 17 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 60 000,00 zł, (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy PZP tj; w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Jeżeli wadium wnoszone będzie w formie gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej to w treści gwarancji winny znaleźć się następujące elementy: a) zobowiązanie banku / towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ustawy PZP, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczonego, /tj. Zgromadzenie Sióstr Kanoniczek Ducha Świętego de Saxia- Ekonomka Generalna /, e) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji / ubezpieczyciela f) określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 72 1240 4650 1111 0000 5150 5093. Kserokopie dowodu wpłaty (dokonania przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadia (oryginały) w formach niepieniężnych należy zdeponować u Zamawiającego ( Ekonomka Generalna S. Romula Maria Dobrenko w Krakowie, ul. Szpitalna 10, w dni robocze od godz. 1100 do 1400). Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kserokopie - poświadczoną za zgodność z oryginałem). W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Wadium należy wnieść do dnia 06.08.2009r. do godz. 1030. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu lub przekazu uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego do dnia 06.08.2009 r. do godz.10.30. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów , o których mowa w art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Oferent udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 6) dysponują osobami do sprawowania nadzoru nad robotami i które posiadają wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia, do kierowania robotami budowlanymi , instalacji elektrycznej i instalacji sanitarnej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 7) posiadanie przez Wykonawcę ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie minimum 1 000 000,00 zł. 8) dodatkowo wymaga się aby Oferent posiadał dokument potwierdzający wykonanie przez Oferenta z należytą starannością co najmniej jednego zamówienia o wielkości i zakresie /charakterze/ zbliżonym do przedmiotu niniejszego postępowania przetargowego ( w budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2 ), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy w tym okresie. Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale III, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy - zał. Nr 1 do SWIZ, 2. Wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia Wykonawcy - zał. Nr 2 do SWIZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , lub potwierdzona urzędowo aktualność odpisu z ostatnich 6 miesięcy - kserokopię , w przypadku spółek cywilnych - dodatkowo umowę spółki - kserokopię. 4. Wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia,( zawierający co najmniej jedno zamówienie o wielkości i charakterze zbliżonym do niniejszego postępowania przetargowego ( w budynku o powierzchni użytkowej ni mniejszej niż 1000 m2 ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie (Np.: referencje, protokoły odbioru robót); - zał. Nr 3 do SIWZ. 5. Dokumenty stwierdzające ,że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane odpowiednimi przepisami prawa , uprawnienia, (kserokopie uprawnień do kierowania i nadzorowania robót budowlanych , instalacji elektrycznej , instalacji sanitarnej i gazowej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ). 6. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 4 do SIWZ) 7. Wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zał. Nr 5 do SIWZ . 8. Kosztorys ofertowy (skrócony) wraz z wykazem materiałów sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów robót (zał. od Nr 7 do Nr 17 do SIWZ) z podaniem danych wyjściowych do kosztorysowania jak rbg, kp, zysk oraz należny podatek VAT. Ceny zawarte w ofercie winny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku i wpisane do formularza ofertowego. 9. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kanoniczki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach