Gmina Dobre ogłasza przetarg
- Adres: 88-210 Dobre, ul. Dworcowa 6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2850125 , fax. 054 2850660
- Data zamieszczenia: 2010-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre
ul. Dworcowa 6 6
88-210 Dobre, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2850125, fax. 054 2850660
REGON: 00053153600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdobre.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa istniejącego budynku szkoły ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicą wiejską w Bronisławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego budynku szkoły ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w Bronisławie o kubaturze ok. 1930 m3. W zakres zamówienia wchodzi: - Roboty rozbiórkowe - Roboty murowe - Roboty zduńskie - Dach, pokrycie i obróbki blacharskie - Tynki wewnętrzne i okładziny - Podłoża, podłogi, posadzki - Stolarka okienna - Stolarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna - Malowanie wewnętrzne - Elewacja - Schody zewnętrzne i pochylnie - Opaska - Roboty różne - Kanalizacja sanitarna - Przydomowa oczyszczalnia ścieków - Instalacja wody ciepłej i zimnej - Instalacja elektryczna - Instalacja odgromowa - Instalacja telewizyjna i telefoniczna Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączone przedmiary robót, dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania o odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,- zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Dobrem nr 19 9549 1011 0010 0188 2010 0001. Środki powinny znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.ugdobre.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną