Przetargi.pl
Rozbudowa istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu. Etap III

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu ogłasza przetarg

  • Adres: 09200 Sierpc, Studzieniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 275 08 10, , fax. 24 275 08 10
  • Data zamieszczenia: 2017-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
    Studzieniec 30
    09200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 24 275 08 10, , fax. 24 275 08 10
    REGON: 9784400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszstudzieniec.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu. Etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest trzeci etap rozbudowy istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu, gm Sierpc. Zakres inwestycji jest kontynuacją robót budowlanych wykonanych w pierwszym etapie realizacji i trwającym aktualnie drugim etapie realizacji zadania. 2. Przedmiot zamówienia III etapu realizacji wymaga wykonania takich prac, jak: BRANŻA BUDOWLANA: Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie podbudowy pod posadzki sportowe w hali, siłowni i sali fitness; 2. Wykonanie systemowej podłogi sportowej w hali, siłowni i sali fitness. Przy wyborze systemu podłogi sportowej bezwzględnie trzeba zwrócić uwagę na to, żeby była zgodna z załączona poniżej specyfikacją techniczną : SPECYFIKACJA TECHNICZNA KONSTRUKCJI PUNKTOWO I POWIERZCHNIOWO ELASTYCZNEJ Z WYKŁADZINĄ SPORTOWĄ 9 mm Posadzka sali sportowej W sali sportowej zaprojektowano posadzkę sportową z rolowaną wielowarstwową wykładziną sportową PCV gr. 9 mm na konstrukcji drewnianej, podwójnie legarowanej na podkładkach. Konstrukcja podłogi sportowej: - folia izolacyjna stabilizująca wilgotność, - podkładka elastyczna poliuretanowa, - ruszt podłużny z drewna iglastego klasa II, III KG o wymiarach 19 x95 mm, impregnowany i suszony do wilgotności 18 %, ułożony w rozstawie osiowym co 500 mm, - ruszt poprzeczny z drewna iglastego klasa II, III KG o wymiarach 19 x 95 mm, impregnowany i suszony do wilgotności 18 %, ułożony w rozstawie osiowym co 500 mm, - podłoga ślepa z drewna iglastego klasa II, III o wymiarach 20 x 95 mm, impregnowany i suszony do wilgotności 18 %, ułożonych co ok. 150 mm, - folia izolacyjna, - podwójna warstwa płyt wiórowych OSB/ P5 gr. 2x10 mm, - nawierzchnia sportowa, wykładzina sportowa gr. 9 mm, - listwy przyścienne wentylowane MDF w kolorze naturalnym drewna 50x17mm, montowane do podłogi sportowej, - malowanie linii boisk sportowych. Opis wykładziny sportowej: -Wielowarstwowa nawierzchnia sportowa o min. grubości 9 mm. - Zabezpieczona powierzchniowo, fabrycznie systemem zabezpieczania powierzchni, nie wymagającym żadnych dodatkowych powłok ochronnych przez cały okres użytkowania, np. Triple-Action Protecsol- zabezpiecza przed zabrudzeniami, zmniejsza koszty czyszczenia oraz łagodzi skutki niszczenia. Dzięki swojej konstrukcji, przeciwdziała również poślizgom. Jest odporny na działanie bakterii i chemikaliów, łatwy w utrzymaniu czystości, - Zawiera ochronę antybakteryjną i przeciwgrzybiczną np. Sanosol, -Z warstwą użytkową z kalandrowanego PCV o min. grubości 2,1mm, - W środku wzmocniona / zbrojona podwójną siatką z włókna szklanego gwarantująca wielofunkcyjność wykładziny, W formie rulonu o szerokości 1,5 m.i długości standardowej 29mb, -Łączona za pomocą sznura o gr. 5 mm (spawanie metodą obróbki termicznej). Właściwości techniczne: • Grubość całkowita: 9 mm • Warstwa użytkowa ( PCV) grubość 2,1 mm • Warstwa spodnia (sprężysta ) z pianki PCV • Waga – od 5,0 do max 5,5 kg/m2 • Ognioodporność- min. Cfl s1 (wg. EN 13 501-1) • Tarcie (badanie metodą opisaną w EN 13036-4): 80 – 110 • Amortyzacja na uderzenia (badanie metodą opisaną w EN 14808): klasa P2 (≥25%) • Odkształcenia pionowe (badanie metodą opisaną w EN 14809): ≤ 3,5 mm • Odbicie piłki ≥ 90 • System Zabezpieczający przed uderzeniami (IPI) min 70% • Deformacja pionowa ≤ 3 mm Dokumenty, które należy złożyć w dniu podpisania umowy z Zamawiającym Wymagania dotyczące wykładziny sportowej:  Atest higieniczny PZH  Deklaracja Właściwości Użytkowych  Karta Techniczna  Certyfikat IHF (Międzynarodowego Związku Piłki Ręcznej)  Certyfikat EHF (Europejskiego Związku Piłki Ręcznej)  Certyfikat FIBA – (Międzynarodowego Związku Piłki Koszykowej)  Certyfikat FIVB (Międzynarodowego Związku Piłki Siatkowej)  Autoryzacja producenta na nawierzchnię sportową dla Wykonawcy na przedmiotową inwestycję Wymagania dotyczące całego systemu podłogi sportowej:  Raport klasyfikacyjny Reakcji na Ogień – Cfl- s1  Świadectwo badań zgodności z normą PN EN 14 904 dla systemu sportowego Uwaga: Spełnienie w/w wymagań dotyczących nawierzchni nie wynika z przeznaczenia obiektu do rozgrywek międzynarodowych, lecz ma na celu wyeliminowanie zastosowania przez wykonawców – oferentów produktów zamiennych o niskim standardzie 3. Wykonanie w warstwach konstrukcji podłogi sportowej systemu wentylacji mechanicznej. System ten wykonać poprzez umieszczenie w przestrzeni rusztu drewnianego pomiędzy legarami, ciągów rur wentylacyjnych miękkich typu „spiro” lub „flex” oraz zabudowanie w poziomie podłogi wentylatorów osiowych o wydajności 100m2/h, mocy 0,12-0,13A, napięcie zasilania 230V. Zaleca się, aby instalację zasilającą wentylatory wykonać przewodami 2x1,5mm umieszczonymi w korytkach kablowych lub podtynkowo. Wyłącznik prądu umiejscowić w pobliżu wyłącznika oświetlenia głównego hali. Założyć należy 1 ciąg mechaniczny na każde 400m2 powierzchni podłogi. Czas pracy wentylatorów należy ustawić tak, aby zapewnić 2-3 krotną wymianę powietrza w przestrzeni podpodłogowej w ciągu doby. 4. Wykonanie warstw posadzkowych i posadzek w części sanitarno-socjalno-biurowej wraz z cokolikami przyściennymi. 5. Wykonanie wewnętrznych balustrad schodowych. 6. Wykonanie okładzin schodów wewnętrznych. 7. Wykonanie okładzin z paneli akustycznych odpornych na uderzenie w pomieszczeniu hali sportowej. 8. Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych. 9. Wykonanie sufitów podwieszonych z płyt gipsowo-kartonowych. 10. Wykonanie dwukrotnego malowania pomieszczeń. 11. Dostawa i obsadzanie parapetów wewnętrznych z konglomeratu kamieniopodobnego 12. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej części cokołowej ścian budynku wraz z ociepleniem. 13. Ocieplenie ścian styropianem grafitowym EPS 033 wraz z przyklejeniem jednej warstwy siatki ( w ramach tych prac nie przewiduje się wykonania tynku elewacyjnego). 14. Wykonanie zewnętrznych tynków elewacyjnych cienkowarstwowych – silikatowych na ścianach i kominach. 15. Obsadzenie kratek wentylacyjnych. 16. Wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze stolarki. 17. Wykonanie podkonstrukcji stalowej pod centralę wentylacyjną. 18. Dostawę i montaż pergoli z elementów drewnianych. 19. Dostawę i montaż systemowych wycieraczek wpuszczonych w posadzkę zgodnie z instrukcją producenta. 20. Wyposażenie hali sportowej z wyłączeniem : - Tablic głównych do koszykówki na wysięgniku stalowym składanym elektromechanicznie ( uwzględnić należy jedynie doprowadzenie do miejsca mocowania kabli zasilających). - Przegrody siatkowej, szybko demontowalnej dł. 25m - składanych trybun widowni. 21. Wykonanie schodów i pochylni zewnętrznych 22. Wykonanie opaski zabezpieczającej wokół budynku. 23. Wykonanie i urządzenie dziedzińca wewnętrznego zgodnie z projektem, w tym utwardzeń, nowych trawników na całym terenie dziedzińca. Dodatkowo przewidzieć należy wykonanie murku oporowego z prefabrykowanych gazonów betonowych oraz montaż 8 ławek zgodnie ze wzorem. 24. Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową istniejącej kotłowni. BRANŻA SANITARNA: Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej. 2. Wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej. 3. Wykonanie wewnętrznej instalacji CO i CT. 4. Wykonanie wentylacji mechanicznej bytowej. 5. Wykonanie instalacji klimatyzacji dla centrali wentylacyjnej. 6. Wykonanie węzła cieplnego. 7. Wykonanie przebudowy istniejącej kotłowni. Podstawą wykonania wszystkich wyżej wymienionych robót jest dokumentacja projektowa, na podstawie której zostało wydane pozwolenie na budowę. Zamawiający stoi na stanowisku, aby składający ofertę przeprowadził wizję lokalną na miejscu budowy z uwagi na fakt, że niniejsze postępowanie dotyczy wyłonienia wykonawcy, który będzie kontynuował prace budowlane. Zamawiający zastrzega, że załączone przedmiary robót poszczególnych branż traktować należy jako pomocnicze przy sporządzaniu oferty. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót, 2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), 3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąttysięcy złotych). Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późń. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe Zamawiającego Nr 29 1010 1010 0004 1713 9120 0000 z zaznaczeniem „Hala” W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu lub dołączyć do oferty. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca złoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach