Przetargi.pl
Rozbudowa instalacji strukturalnej w budynku hali TORWAR I w Centralnym Ośrodku Sportu w Warszawie.

Centralny Ośrodek Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-449 Warszawa, ul. Łazienkowska 6a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5298720, 5298750 , fax. 022 6289179
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu
    ul. Łazienkowska 6a 6a
    00-449 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5298720, 5298750, fax. 022 6289179
    REGON: 00032790700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zaklad Budżetowy Podległy Ministrowi Sportu i Turystyki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa instalacji strukturalnej w budynku hali TORWAR I w Centralnym Ośrodku Sportu w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci logicznej (rozbudowa istniejącej sieci) na terenie budynku hali TORWAR I w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6a. Rozbudowa sieci logicznej winna być wykonana zgodnie z projektem wykonawczym jaki posiada i udostępnia zamawiający oraz opisem technologii zawartym w STWiOR a także przedmiarem robót. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy dla dokonania wyceny prac. Przedmiot zamówienia obejmuje: - budowę instalacji strukturalnej dla 68 punktów instalacyjnych, - budowę 3 linii korespondencyjnych światłowodowych 8-włóknowych, - budowę 2 linii korespondencyjnych miedzianych 4-parowych. Elementy sieci logicznej przewidziane do wykonania w ramach zamówienia: Linie światłowodowe wykonane kablem ZW-NOTKsd 8G-62,5, Linie logiczne w topologii gwiazdy wykonane przewodami UTP 4x2x0,5 kat. 6, Gniazda logiczne RJ-45 kat. 6, Panele dystrybucji napięć RJ-45 kat. 6 montowane w istniejących szafach dystrybucyjnych 19, Elementy wsporcze i osłonowe okablowania: korytka X111-1, listwy elektroinstalacyjne PCV, rurki instalacyjne RL, Połączenia światłowodowe wbudowane w istniejących szafach dystrybucyjnych ze złączami SC-duplex. Szczegóły rozwiązań, plany poprowadzenia instalacji a także miejsca usytuowania gniazd i urządzeń zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca element integralny SIWZ. Ujęte w projekcie wykonawczym nazwy własne zastosowanych materiałów należy traktować jako rozwiązania przykładowe określające standard jakościowy. Dopuszcza się stosowanie materiałów innych producentów pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne określone w dokumentacji i są dopuszczone do stosowania zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324280009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki (ogólne) określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 PZP, a mianowicie: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) Wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -co najmniej 3 prace polegającą na wykonaniu nowej instalacji logicznej kategorii VI o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł każda. b) Dysponują co najmniej 1 osobą , która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności teletechnicznej lub elektrycznej; 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000 złotych (słownie: sto tysięcy złotych), b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych). WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. W przypadku wystąpienia grupy WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum lub spółka cywilna), żaden WYKONAWCA nie może podlegać wykluczeniu oraz konsorcjum lub spółka cywilna musi spełnić ustalone warunki. WYKONAWCY, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków (ogólnych) jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art. 22 ust. 1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu żąda się także złożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Wykaz zamówień, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie; c) Dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie d) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, o których mowa w tresci okreslającej warunki udziału lub zdolność kredytową Wykonawcy w tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca lub Wykonawcy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w warunkjach aktualną na dzień składania ofert (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą złożyć polisę lub inny dokument, o których mowa wyżej, którego wynika, że ubezpieczeniem na kwotę nie mniejszą niż 500 000 złotych objęci są wszyscy wykonawcy występujący wspólnie , o ile ubezpieczyciel w dokumencie tym zobowiązuje się do odpowiedzialności do kwoty 500.000. zł.za czyny każdego z wykonawców składających ofertę wspólną), f) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji; g) Uprawnienia budowlane odpowiednio dla każdej z osób wymienionych w wykazie wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej. Uprawnienia wydane na podstawie § 5 rozporządzenia Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 20 lutego 1975r. ( Dz.U. z dnia 19 marca 1975r).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach