Przetargi.pl
Rozbudowa instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego - II etap, w ramach zadania remont budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowiach przy ul. Francuskiej 70A

Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-040 Katowice, ul. Lompy 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 604-74-26, 0-32 604-74-25 , fax. 0-32 604-74-27
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach
    ul. Lompy 14 14
    40-040 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 604-74-26, 0-32 604-74-25, fax. 0-32 604-74-27
    REGON: 24059885600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-wschod.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego - II etap, w ramach zadania remont budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowiach przy ul. Francuskiej 70A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.4.1 Zakres robót, zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót, obejmuje rozbudowę instalacji oświetlenia awaryjnego. 3.4.2 Wykonanie wszelkich niezbędnych robót budowlanych, elektrycznych i innych związanych z przedmiotem zamówienia koniecznych do wykonania zadania zgodnie ze sztuką budowlaną. 3.5 Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ: 3.5.1 Przedmiar robót, załącznik nr 7 3.5.2 Dokumentacja projektowa, załącznik nr 8 3.5.3 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, załącznik nr 9 3.6 Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określone w art. 10 ustawy PB. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest udzielić, licząc od dnia bezusterkowego odbioru robót co najmniej 3 lata gwarancji na wykonane przez siebie roboty i użyte materiały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 5.1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.1 i 5.1.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.1. 5.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.2 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.2., z tymże Zamawiający żąda, aby Wykonawca: 5.2.2.1 Wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na budowie lub rozbudowie instalacji oświetlania awaryjnego, o wartości brutto większej lub równej 20.000 zł każda oraz posiadał dokumenty, że te roboty zostały wykonane należycie. 5.2.2.2 Dysponował lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: 5.2.5.2.1 1 osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia tj, Kierownika robót, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. 5.2.5.2.2 1 osobą posiadającą uprawnienia potwierdzone świadectwami kwalifikacyjnymi dozoru i eksploatacji w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, wydanymi przez komisje kwalifikacyjne (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej Dz. U. z 2003r., nr 89, poz. 828). 5.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.3 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.3., z tymże Zamawiający żąda, aby Wykonawca: 5.2.3.1 Posiadał polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 30.000 zł. 5.3 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.3.1 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ. 5.3.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 5.3.3 W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) lub spółkę cywilną, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.4, każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum lub przedsiębiorca) musi spełniać oddzielnie. Warunki wymienione w pkt 5.1.1 - 5.1.3 mogą być spełnione łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.1 SIWZ - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 6.1.1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.1.2 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.1.1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.1.1.4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.1.5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.1.6 Oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum/spółkę cywilną, dokument wymieniony w punktach od 6.1.1.1 do 6.1.1.6 musi być złożony przez każdego uczestnika konsorcjum/przedsiębiorcę oddzielnie. Dokument wymieniony w punkcie 6.1.1.6 musi zostać złożony przez każdego uczestnika konsorcjum/przedsiębiorcę oddzielnie w zakresie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 6.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.2 SIWZ - w celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 6.1.2.1 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na budowie lub rozbudowie instalacji oświetlenia awaryjnego o wartości brutto większej lub równej 20.000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy oraz dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.2.2 Wykaz osób - Załącznik nr 5 do SIWZ, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym: 6.1.2.2.1 1 osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia tj, Kierownika robót, posiadająca uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. 6.1.2.2.2 1 osoba posiadająca uprawnienia potwierdzone świadectwami kwalifikacyjnymi dozoru i eksploatacji w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, wydanymi przez komisje kwalifikacyjne (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej Dz. U. z 2003r., nr 89, poz. 828). 6.1.2.3 Dokumenty (zaświadczenia) stwierdzające, że osoby wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w pkt 6.1.2.2. posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z danej Izby wraz z dowodem dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. 6.1.2.4 Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.2.2 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6.1.2.5 Oświadczenie potwierdzające, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.3 SIWZ - w celu potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 6.1.3.1 Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości nie mniejszej niż 30.000 zł. 6.1.3.1.1 Jeżeli suma ubezpieczenia wyrażona jest w innej walucie, dla potrzeb sprawdzenia spełnienia warunku, zostanie przeliczona według kursu średniego NBP, obowiązującego na dzień składania ofert. 6.1.3.2 Oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.2 Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 6.3 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6.4 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6.5 Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 6.5.1 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 6.5.2 W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. 6.6 Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.6.1 Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice-wschod.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach