Przetargi.pl
Rozbudowa instalacji odgazowania składowiska odpadów z wykorzystaniem biogazu na cele energetyczne na terenie RZUOK w Machnaczu

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4121805 , fax. 054 4121804
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4 4
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4121805, fax. 054 4121804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa instalacji odgazowania składowiska odpadów z wykorzystaniem biogazu na cele energetyczne na terenie RZUOK w Machnaczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: Rozbudowa instalacji odgazowania składowiska odpadów z wykorzystaniem biogazu na cele energetyczne na terenie RZUOK w Machnaczu. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonanie studni ujęcia biogazu składowiskowego z części podfoliowej, w ilości 9 szt., przystosowanych do nawadniania oraz odwadniana składowiska, - budowa gazociągów zbiorczych i przesyłowych, - dostawa i montaż agregatu kogeneracyjnego o mocy elektrycznej min. 190 kW i mocy cieplnej min. 234 kW, - dostawa i montaż ssawy oraz kontenera zbiorczego, - wykonanie budynku generatora prądu, - włączenie generatora prądu w układ sieci energetyki zawodowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452221103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium wynosi: 15.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wymagania szczegółowe: 2.1. Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EkoFundusz korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej. 2.2. Wykonawca winien posiadać doświadczenie w zakresie realizacji prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wykazać się. a) dostawą oraz uruchomieniem na terenie Polski, co najmniej trzech agregatów kogeneracyjnych zasilanych biogazem wysypiskowym oraz co najmniej jednego agregatu zasilanego biogazem wyposażonego w układ monitoringu zdalnego umożliwiający jego monitorowanie przez zespół serwisowy Wykonawcy. b) wykonaniem instalacji włączenia co najmniej trzech generatorów prądu zasilanych biogazem do sieci energetyki zawodowej. c) wykonaniem modernizacji, co najmniej trzech stacji transformatorowych oraz modernizacją, co najmniej trzech układów pomiaru energii elektrycznej po stronie SN. d) wykonaniem, co najmniej pięciu robót, polegających na wykonaniu studni ujęć biogazu na składowisku odpadów, łącznie min. 50 studni wierconych wraz z wykonaniem gazociągów zbiorczych. Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w w/w zakresie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. 2.3. Wykonawca winien wykazać się prowadzeniem na terenie Polski ciągłego, regularnego serwisu, co najmniej jednego agregatu kogeneracyjnego zasilanego biogazem przez okres nie krótszy niż 25 000 godzin pracy urządzenia. 2.4. Wykonawca powinien posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, min. na kwotę 500.000,00 PLN. 2.5. Wykonawca winien dysponować personelem technicznym niezbędnym do realizacji prac będących przedmiotem zamówienia w szczególności: - kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi oraz w zakresie sieci i instalacji gazowniczych, min. 1 osoba, - osobą z uprawnieniami energetycznymi D i E, min. 1 osoba, - zgrzewaczami z uprawnieniami do zgrzewania rur polietylenowych, min. 1 osoba, - monterami sieci i instalacji gazowych, min. 1 osoba, - operatorami koparek, min. 1 osoba. 2.6. Wykonawca powinien posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi tj. certyfikat ISO stwierdzający, że firma stosuje system zarządzania jakością w zakresie budowy sieci gazowych oraz instalacji odgazowania składowisk z energetycznym wykorzystaniem biogazu. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 87. poz. 605 z 2006 r. ze zm.), Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące aktualne dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie w trybie art. art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Wypełniony kosztorys Wykonawcy. 4. Wypełniony formularz cenowy - zestawienie kosztów. 5. Zaakceptowany projekt umowy. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, [wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 10. Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu wykona zamówienie, w części finansowanej przez EkoFundusz, korzystając z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej, zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. IV. pkt. 2.1. SIWZ. 11. Wykaz doświadczenie w zakresie realizacji prac odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wykazać się: - dostawą oraz uruchomieniem na terenie Polski, co najmniej trzech agregatów kogeneracyjnych zasilanych biogazem wysypiskowym oraz co najmniej jednego agregatu zasilanego biogazem wyposażonego w układ monitoringu zdalnego umożliwiający jego monitorowanie przez zespół serwisowy Wykonawcy. - wykonaniem instalacji włączenia co najmniej trzech generatorów prądu zasilanych biogazem do sieci energetyki zawodowej. - wykonaniem modernizacji, co najmniej trzech stacji transformatorowych oraz modernizacją, co najmniej trzech układów pomiaru energii elektrycznej po stronie SN. - wykonaniem, co najmniej pięciu robót polegających na wykonaniu studni ujęć biogazu na składowisku odpadów łącznie min. 50 studni wierconych wraz z wykonaniem gazociągów zbiorczych. Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w w/w zakresie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie, zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. IV. pkt. 2.2. SIWZ. 12. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z uwzględnieniem: - kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi oraz w zakresie sieci i instalacji gazowniczych, min. 1 osoba, - osobą z uprawnieniami energetycznymi D i E, min. 1 osoba, - zgrzewaczy z uprawnieniami do zgrzewania rur polietylenowych, min. 1 osoba, - monterów sieci i instalacji gazowych, min. 1 osoba, - operatorów koparek, min. 1 osoba. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. IV. pkt. 2.5. SIWZ. 13. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, minimum na kwotę 500.000,00 zł, zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. IV. pkt. 2.4. SIWZ. 14. Oświadczenie o prowadzeniu na terenie Polski ciągłego, regularnego serwisu, co najmniej jednego agregatu kogeneracyjnego zasilanego biogazem przez okres nie krótszy niż 25 000 godzin pracy urządzenia, zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. IV. pkt. 2.3. SIWZ. 15. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi tj. certyfikat ISO stwierdzający, ze firma stosuje system zarządzania jakością w zakresie budowy sieci gazowych oraz instalacji odgazowania składowiska z energetycznym wykorzystaniem biogazu, zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. IV. pkt. 2.6. SIWZ. 16. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych ustaw lub dokumentów. 17. Kopia dowodu wpłacenia wadium w formie pieniężnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.saniko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach