Przetargi.pl
Rozbudowa instalacji o infrastrukturę służącą do produkcji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych w obiektach rekreacyjno-sportowych na terenie miasta Sosnowca

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41200 Sosnowiec, ul. 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 266 34 26 , fax. 32 266 63 41
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu
    ul. 3 Maja 41
    41200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 266 34 26, fax. 32 266 63 41
    REGON: 33005100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa instalacji o infrastrukturę służącą do produkcji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych w obiektach rekreacyjno-sportowych na terenie miasta Sosnowca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest montaż kolektorów słonecznych oraz montaż pomp ciepła na obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu: Kompleks Piłkarski przy ul. Kresowej 1, Kompleks Sportowy przy alei Mireckiego 31, Kompleks Sportowy przy ul. Orląt Lwowskich 70, Hala Sportowa przy ul. Baczyńskiego 4, Pływalnia Letnia przy ul. Wojska Polskiego 181. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania o nazwie: „Rozbudowa instalacji o infrastrukturę służącą do produkcji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych w obiektach rekreacyjno-sportowych na terenie Miasta Sosnowca”. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w załączniku nr 9 do SIWZ. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji zamówienia musi być sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, co oznacza, że będzie on sprzętem nowym (tj. wyprodukowanym nie później niż 12 miesięcy od daty montażu) i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych również do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. Wszystkie urządzenia muszą być dostarczone wraz z niezbędnymi elementami służącymi do ich montażu jak i włączenia do istniejących systemów energetycznych i grzewczych. Menu urządzeń oraz instrukcje obsługi muszą być dostarczone w języku polskim. Wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy dla każdej części zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) dla części 1, 2, 3 i 4 zamówienia: montaż instalacji solarnej, montaż konstrukcji stalowej, montaż izolacji przeciwwilgociowej oraz montaż instalacji elektrycznej, b) dla części 5 zamówienia: montaż pomp ciepła, montaż instalacji elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - cz. 1: 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100) - cz. 2: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) - cz. 3: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) - cz. 4: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) - cz. 5: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykonawca musi wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadium dla wszystkich części.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania w zakresie warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach