Przetargi.pl
Rozbudowa instalacji hipoksji w internacie sportowym Zakopane

Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 012 274 , fax. 182 014 906
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
    ul. Bronisława Czecha 1
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 012 274, fax. 182 014 906
    REGON: 14273335600042
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa instalacji hipoksji w internacie sportowym Zakopane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową instalacji hipoksji w internacie sportowym Zakopane w systemie zaprojektuj i wybuduj. W ramach zadania planowane jest wykonanie robót budowlanych opisanych w programie funkcjonalno-użytkowym. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. Zaprojektowanie robót budowlanych na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego. 2.2. Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową instalacji hipoksji w internacie sportowym Zakopane, zgodnie z wytycznymi zawartymi w programie funkcjonalno – użytkowym oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. W ramach zamówienia przewiduje się między innymi następujące prace: • Prace związane z rozbudową instalacji hipoksji w pokojach (10 pokoi), • Prace związane z rozbudową instalacji hipoksji w salce treningowej (1 pokój), Dokumentację techniczną stanowią w szczególności: • Program funkcjonalno – użytkowy. • SIWZ wraz z wszystkimi załącznikami. • Dokumentacja techniczna. 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności roboty budowlane opisane w dokumentacji przetargowej. 4. Przy kalkulowaniu oferty należy bezwzględnie uwzględnić poniższe wytyczne: • Roboty rozpoczną się wyłącznie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w zakresie pokoi. Planowane rozpoczęcie: szacunkowo październik 2019 r. (termin ostateczny zostanie uzgodniony przez Strony). • Roboty mogą rozpocząć się w dowolnie uzgodnionym terminie z Zamawiającym w zakresie salki treningowej. Planowane rozpoczęcie: wrzesień/październik 2019 r. • Wszystkie Roboty mają się zakończyć nie później niż do dnia 17.01.2020 r. • Poprzez zakończenie robót rozumie się wykonanie wszystkich prac na podstawie dokumentacji oraz ostatecznej decyzji zezwalającej na rozpoczęcie robót/ innej decyzji administracyjnej zezwalającej na prowadzenie robót oraz przeszkolenie z obsługi oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w formie decyzji administracyjnej. • W dniu zawarcia Umowy (jednak nie później niż do 3 dni od dnia jej zawarcia) można przeprowadzić inwentaryzację budowlaną na miejscu. • W złożonej wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie elementy wymienione w dokumentacji dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu umowy oraz ująć wszystkie prace i czynności niezbędne do należytego wykonania umowy. • Niedoszacowanie, pominięcie lub brak właściwej oceny zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie oferty złożonej w postępowaniu przez Wykonawcę. • Wykonawca sporządzi pełną dokumentację wykonawczą i powykonawczą a także przedłoży dokumenty jakościowe w tym atesty i deklaracje, z uwzględnieniem dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Wykonawca po ukończeniu robót przedstawi program przeglądów gwarancyjnych obejmujący instrukcję użytkowania wraz z podaniem ich częstotliwości. • Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, w szczególności dla obiektów sportowych dla kadr narodowych. • W przypadku wątpliwości lub niejasności co do zakresu SIWZ należy kierować do Zamawiającego pytania zgodnie z terminem ustalonym w procedurze przetargowej. • Materiały rozbiórkowe, o ile takie wystąpią Wykonawca utylizuje na własny koszt. Materiały które mogą okazać się dla Zamawiającego przydatne Wykonawca złoży i przewiezie/przeniesie we wskazane miejsce przez Zamawiającego (transport do 1 km). • Zaplecze placu budowy może być zlokalizowane obok internatu sportowego Zakopane, pod warunkiem niekolidowania z innymi robotami lub ruchem technologicznym lub normalnym funkcjonowaniem pozostałych obiektów sportowych. • Wykonawca w przypadku zniszczenia infrastruktury Zamawiającego zobowiązany jest odtworzyć wykorzystywane miejsce po zapleczu budowy, • Wykonawca odpowiednio zabezpieczy front robót a także odpowiednio oznakuje i zabezpieczy teren robót, mając na uwadze, że miejsce prowadzenia robót zlokalizowane jest w kompleksie obiektów, które będą czynne w trakcie prowadzenia prac. • Jeżeli Wykonawca zamierza realizacje części przedmiotu umowy powierzyć podwykonawcom, to powinien wskazać zakres robót przewidzianych do zlecenia podwykonawcom w ofercie i wskazać z nazwy firmy podwykonawcze. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec zamawiającego za prace wykonane przez podwykonawców. • Umowy z podwykonawcami/dalszymi podwykonawcami podlegają akceptacji Zamawiającego, zgodnie z treścią SIWZ. • W terminie do 14 dni od dnia zawarcia Umowy Strony uzgodnią harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania. W tym celu Wykonawca przedłoży propozycję, która podlegać będzie korekcie/sprawdzeniu przez Zamawiającego. Wersja poprawiona przez Zamawiającego (po wprowadzeniu korekt/sprawdzeniu) będzie wiążąca. • Wykonawca winien uwzględnić w cenie wykonanie wszelkich tłumaczeń dokumentów zagranicznych na język polski, w tym wszelkich atestów, deklaracji i instrukcji, jakie mogą być wystawiane w języku innym niż polski. • Wykonawca winien zastosować materiały o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej, • Pozostałe zapisy w treści SIWZ oraz w programie funkcjonalno-użytkowym a także we wzorze umowy. • Wszędzie tam, gdzie w w/w dokumentach przetargowych przedmiot zamówienia opisany jest poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty, usługi, dostawy lub roboty budowlane dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, należy je rozumieć jako przykładowe – w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych oraz gwarantujących realizację robót i uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach przetargowych. Jakiekolwiek materiały i rozwiązania równoważne nie mogą powodować opóźnień w realizacji przedmiotu Umowy ani też jakichkolwiek ograniczeń w pracy urządzeń/instalacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Rozwiązania równoważne to takie, które gwarantują uzyskanie założonych efektów, w tym uzyskanie funkcjonalności wymaganych w SIWZ i pfu, • W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji wykonawczej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem, a także poniesie ryzyko związane z koniecznością uzyskania wszelkich ewentualnych decyzji administracyjnych (o ile będą konieczne). Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą wynagrodzenia należnego Wykonawcy. • Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych, tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej czy też poprzez zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Wizja lokalna przed składaniem ofert nie jest obowiązkowa, ale ze względu na charakter prac Wykonawca powinien rozważyć jej wykonanie (przed złożeniem oferty). Termin wizji lokalnej: 28.08.2019 r. godzina 10.00. Obowiązuje konieczność dokonania zgłoszenia mailem (co najmniej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Ustala się wadium w wysokości 25.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 zł) 9.2. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 9.3. Zamawiający zwróci wadium w sytuacjach określonych w art. 46 Pzp – w związku z tym należy do oferty dołączyć informacje, na jaki numer konta ma być dokonywany zwrot. 9.4. Wykonawca dołączy do oferty dowód potwierdzenia przelewu. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 9.5. Uwaga, termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. 9.6. Dokumenty, o których mowa w powyższym punkcie muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 9.7. Polisa, poręczenie, gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie w zakresie zgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych. 9.8. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form lub zabezpieczona w kwocie mniejszej niż określona przez Zamawiającego, zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 9.9. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy : • nazwę Wykonawcy, • nazwę Zamawiającego, • nazwę gwaranta – banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji ze wskazaniem siedziby, • określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, • kwotę gwarancji, • termin ważności gwarancji, • zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, nieodwołalnie i bezwarunkowo, jeżeli zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 9.10. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr. 94 1130 1017 0020 1470 8620 0021 - rachunek bankowy Zamawiającego przeznaczony na kaucje, wadia i zabezpieczenia oraz depozyty) z dopiskiem -WADIUM-hipoksja.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą: Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane. Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. Dowód wniesienia wadium. Jeżeli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzić będą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwych podmiotów, na rzecz których roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: Zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a SIWZ. Postanowienia dotyczące składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, przy czym termin na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa: • wraz z ofertą, oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania a Lider bądź partner wiodący oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. • w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.cos.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 – grupa kapitałowa, • a pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Forma oświadczeń i dokumentów: Oświadczenia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące Podwykonawców należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie „za zgodność z oryginałem” następuje w formie pisemnej. W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu; Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach