Przetargi.pl
Rozbudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji turystycznych i sportowych poprzez budowę boisk sportowych w miejscowościach Kochanowice i Kochcice

Gmina Kochanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-713 Kochanowice, ul. Wolności 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3533100 w. 36 , fax. 034 3533105
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kochanowice
    ul. Wolności 5 5
    42-713 Kochanowice, woj. śląskie
    tel. 034 3533100 w. 36, fax. 034 3533105
    REGON: 00053996300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kochanowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji turystycznych i sportowych poprzez budowę boisk sportowych w miejscowościach Kochanowice i Kochcice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest wykonanie przy Zespole Szkół w Kochanowicach oraz przy ulicy Słonecznej i Parkowej w Kochcicach boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej typu natryskowego, ogrodzenia, ciągów komunikacyjnych i nawierzchni z trawy naturalnej. Projekt przewiduje wykonanie podbudowy wraz z nawierzchnią z asfaltobetonu oraz wykonanie nawierzchni poliuretanowej. Boisko wielofunkcyjne składać ma się z boiska do piłki ręcznej, koszykowej i siatkówki. Wykonanie wokół boiska chodniki z kostki betonowej, oraz odwodnienie powierzchniowe z korytek betonowych. Boisko zostanie ogrodzone po obwodzie ogrodzeniem o wysokości 4 m. Ogrodzenie posiadać będzie usytuowaną furtkę i awaryjną bramę wjazdową dla karetek pogotowia. Przy ogrodzeniu przebiegać będzie opaska z trawy naturalnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742250002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 tycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. ), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. b) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu 3. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 4. Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa 5. Posiadają narzędzia i urządzenia gwarantujące wykonanie zadania określonego w rozd. I pkt 1.2. niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie 2 boisk wielofunkcyjnych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu 7. Udzielają gwarancji na wykonane całe zadanie na okres min. 36 miesięcy, licząc od końcowego odbioru robót 8. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej c) Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy według załączonego wzoru (Załącznik Nr 1) 2. Kosztorys sporządzony według załączonego przedmiaru robót (Załącznik zewnętrzny) 3. Oświadczenie z art. 22 i 24 (Załącznik Nr 2) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Załącznik zewnętrzny) 5. Zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne nie starsze niż 3 miesiące(Załącznik zewnętrzny) 6. Zaświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 i ust 2 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych nie starsze niż 6 miesiące (Załącznik zewnętrzny) 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 3) 8. Kopie uprawnień budowlanych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie (Załącznik zewnętrzny) 9. Kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (Załącznik zewnętrzny) 10. Wykaz narzędzi i urządzeń gwarantujących wykonanie określonego w rozd. I pkt 1.2. niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznik Nr 4) 11. Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie 2 boisk wielofunkcyjnych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu (Załącznik Nr 5) 12. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagane jest ubezpieczenie o wartości min. 1 000 000 PLN netto (Załącznik zewnętrzny)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kochanowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach