Przetargi.pl
Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Gminie Siewierz polegająca na dostawie mobilnej sceny letniej wraz z oświetleniem i nagłośnieniem

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2015-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Gminie Siewierz polegająca na dostawie mobilnej sceny letniej wraz z oświetleniem i nagłośnieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnej sceny letniej wraz z oświetleniem i nagłośnieniem na potrzeby organizowania na błoniach zamkowych przedsięwzięć kulturalnych, sportowych, historycznych i innych. Scena powinna nawiązywać stylem do zabytkowego charakteru obszaru. 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do specyfikacji. 2. Na wykonanie przedmiotu zamówienia składa się: dostawa mobilnej sceny letniej wraz z oświetleniem i nagłośnieniem, obejmująca w szczególności: a) dostawę sceny mobilnej z zadaszeniem wraz z podestami scenicznymi pod nagłośnienie o minimalnych wymiarach sceny po rozłożeniu szerokość 5 metrów, głębokość 6 metrów, wysokość od podłoża minimum 4,5 metra, b) dostawę nagłośnienia scenicznego sceny mobilnej składającego się z: - zestawu kolumn głośnikowych przednich, składających się z 2 aktywnych kolumn pełno pasmowych, tzw. satelity z minimum 12 przetwornikiem (głośnikiem), 2 aktywnych kolumn niskotonowych tzw. subwoofery z minimum dwoma 10 przetwornikami (głośnikami), 2 pasywnych kolumn niskotonowych tzw. subwoofery z minimum dwoma 10 przetwornikami (głośnikami) - cyfrowego procesora efektów dźwiękowych - analogowego miksera audio - multicore ze Stage Box - monitora scenicznego (odsłuchowego), aktywnego - 2 sztuk - okablowania do podłączenia nagłośnienia - 1 kompletu c) dostawę oświetlenia scenicznego składającego się z: - sterownika oświetlenia DMX - 1 sztuka - oświetlenia scenicznego z 4 diodami LED - 4 sztuki - belka LED z 9 diodami LED - 6 sztuk - reflektor PAR z 9 diodami LED - 6 sztuk - reflektor PAR z 18 diodami LED - 16 sztuk - okablowanie do podłączenia oświetlenia - 1 komplet. 4. W ramach dostawy należy dostarczyć także okablowanie zasilające technikę estradową zawartą w zamówieniu wraz z rozdzielnią NN oraz możliwością podłączenia poszczególnych elementów nagłośnienia i oświetlenia ze źródłem prądu rozdzielni NN zgodne z Opisem Przedmiotu Zamówienia. 5. Wszystkie elementy powinny stanowić jedną całość spójnie funkcjonującą. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii, dokumentów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i przekazania ich Zamawiającemu szczególnie pod kątem zgłoszenia mobilnej sceny letniej do użytkowania. 7. Gmina pozyskała dofinansowanie realizacji inwestycji w ramach projektu partnerskiego: Rozbudowa infrastruktury turystycznej w gminie Psary i Siewierz celem stworzenia wspólnego markowego produktu turystycznego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. W związku z powyższym, procedury związane z odbiorami częściowymi, końcowym i płatnościami będą dostosowane do wymogów instytucji zarządzającej RPO. 8. Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kalkulację szczegółowych kosztów dostawy. 9. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić planowane do dostarczenia elementy dostawy, ze szczególnym uwzględnieniem ich parametrów technicznych, do akceptacji koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego w takim okresie, aby Zamawiający mógł w ciągu 5 dni roboczych dokonać oceny zgodności z Opisem Przedmiotu Zamówienia. 10. Ewentualne dane wskazujące na konkretnego producenta wymienione w Opisie Przedmiotu Zamówienia wskazane są przykładowo. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 11. Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy. W szczególnych przypadkach dopuszcza się możliwość realizowania zapłaty częściowo, za zgodą Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru dostaw (częściowy lub końcowy) podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz dowody potwierdzające zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom. Przez dowody potwierdzające zapłatę wymagalnego wynagrodzenia rozumiemy: oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym/bieżącym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami/wykonawcą w ramach przedmiotowej dostawy. 12. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 342230006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach