Przetargi.pl
Rozbudowa infrastruktury sportowej, rekreacyjnej i rehabilitacyjnej w Akademickim Związku Sportowym - Centralny Ośrodek Sportu Akademickiego w Wilkasach - Etap I

Akademicki Związek Sportowy Zarząd Główny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-056 Warszawa, ul. Kredytowa 1A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8497136, 8280275, 8280276 , fax. 22 8497136, 8280275, 8280276
  • Data zamieszczenia: 2009-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademicki Związek Sportowy Zarząd Główny
    ul. Kredytowa 1A 1A
    00-056 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8497136, 8280275, 8280276, fax. 22 8497136, 8280275, 8280276
    REGON: 00077723700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.azs.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie ogólnopolskie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa infrastruktury sportowej, rekreacyjnej i rehabilitacyjnej w Akademickim Związku Sportowym - Centralny Ośrodek Sportu Akademickiego w Wilkasach - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane w zakresie: 1. Kompleksowej przebudowy i rozbudowy wiaty nad boiskiem do koszykówki wraz z wykonaniem nowej min. 14 mm dwuwarstwowej syntetycznej nawierzchni poliuretanowej układanej maszynowo (pierwsza dolana warstwa o grubości 7 mm z SBR i drugiej o grubości min. 7 mm z EPDM) wraz z wymalowaniem linii do gry w siatkówkę i koszykówkę. 2. Kompleksowa modernizacji boiska do piłki nożnej i wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy - 6 cm wraz z wypełnieniem granulatem SBR (o frakcji 0,5-2,5) zgodnie z kartą producenta. 3. Budowa hali nad kortami tenisowymi wraz wykonaniem nawierzchni ze sztucznej trawy - 1,5 cm wraz z wypełnieniem z piasku kwarcowego zgodnym z kartą techniczną producenta nawierzchni syntetycznej. 4. Wykonanie linii do gry w piłkę nożną oraz gry deblowej w tenisa zgodnie z technologią wykonania opracowaną przez producenta syntetycznych nawierzchni trawiastych. 5. Wykonania oświetlenia stadionu do gry w piłkę nożną wraz z wykonaniem fundamentów pod wszystkie słupy oświetleniowe. 6. Wykonania piłkochwytów wokół boiska piłkarskiego. 7. Wykonania dróg, parkingów i chodników w bezpośredniej odległości od boisk (obiektów) sportowych. 8. Wyposażenia obiektów sportowych w odpowiedni i niezbędny osprzęt stały dla tego typu obiektów. 9. Wykonanie w okresie gwarancji (60 miesięcy) pielęgnacji sztucznej trawy zgodnie z wymaganiami producenta w zakresie konserwacji nawierzchni, nie rzadziej jednak niż raz na kwartał urządzeniami wykonawcy wraz z uzupełnianiem granulatu do ilości zgodnej z postanowieniami karty technicznej producenta trawy. 10. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach (2 w formie papierowej i jeden w wersji elektronicznej z tym, że musi on być zapisany w dwóch formatach: PDF - bez możliwości edytowania i DWG z możliwością jego późniejszej edycji) w tym mapę geodezyjną do celów projektowych oraz z inwentaryzacją geodezyjną, powykonawczą terenu objętego inwestycją wraz z 20 metrowym pasem od granic prowadzenia prac budowlanych. Wyżej opisana mapa geodezyjna będzie wykonana przed uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, jednakże nie później niż 21 dni po dokonanym odbiorze. 11. Szczegółowy zakres robót opisany został w SIWZ, w tym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 12. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22, ust. 1, pkt. 1 - 3 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 w związku z art. 22, ust. 1, pkt 4 Ustawy. 2. Warunki ekonomiczne i techniczne Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy, zgodnie z art. 22, ust. 1, pkt 2 i 3 Ustawy, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1. Doświadczenie wykonawcy Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co należy rozumieć: wykonanie budowy lub przebudowy dwóch obiektów sportowych do gier zespołowych o nawierzchni syntetycznej - poliuretanowej - o powierzchni min. 600 m2 i o wartości co najmniej 200.000,00 zł każde, oraz wykonanie budowy lub przebudowy dwóch boisk z nawierzchnią z trawy syntetycznej o powierzchni min. 1.800 m2 i wartości co najmniej 500.000,00 zł każde, oraz wykonanie budowy lub przebudowy dróg, parkingów i chodników o powierzchni min. 2.500 m2 i wartości co najmniej 200.000,00 zł w ramach jednego zamówieniu, Budowa - przebudowa hal sportowych, boiska do piłki nożnej oraz dróg, parkingów i chodników może być wykazana w ramach tej samej umowy. 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, zdolne do wykonania zamówienia: osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile będą one uprawniały do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie odpowiednim dla w-w specjalności. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a lub 12b Ustawy Prawo budowlane. 2.3. Sytuacja ekonomiczna Wykonawca musi wykazać, że posiada polisę o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać łączne spełnienie warunków określonych zarówno w punktach 2.1., 2.2. i 2.3. Ocena spełnienia warunków Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił ww. warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki ogólne ubiegania się o zamówienie: 1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 2. Oświadczenie to musi złożyć każdy wykonawca lub pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. Oświadczenie to musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1.4. winny być wystawione w terminach analogicznych jak terminy określone dla odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 1.3. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki ekonomiczne i techniczne ubiegania się o zamówienie (określone w rozdziale 2.): Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród wykonawców w stosunku, do których wymagane jest potwierdzenie spełniania warunku. 2.1. Doświadczenie wykonawcy Informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę doświadczenie do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w punkcie 2.1.). Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru końcowego robót) - zgodnie z Formularzem Nr 7. 2.2. Potencjał kadrowy Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia(zgodnie z wymaganiami w punkcie 2.2.). Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 8. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wymienione w wykazie: Uprawnień budowlanych, Aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2.3. Sytuacja ekonomiczna Informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (zgodnie z wymaganiami w punkcie 2.3.). Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.4. Dodatkowe dokumenty Dokumenty potwierdzające jakość oferowanych nawierzchni sportowych, o których mowa w punktach 2.12 - 2.14 niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.azs.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach