Przetargi.pl
Rozbudowa infrastruktury sportowej poprzez: budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego, ogrodzenia obiektów sportowych i monitoring obiektów w ramach projektu Współpraca - Aktywność - Przyszłość Nr PBU 0371 11 realizowanego z Programu Współpracy Transgranicznej PL-BY-UA 2007-2013

Gmina Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5662136 , fax. 087 5662136
  • Data zamieszczenia: 2014-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suwałki
    ul. Kościuszki 71 71
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5662136, fax. 087 5662136
    REGON: 79067097000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa infrastruktury sportowej poprzez: budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego, ogrodzenia obiektów sportowych i monitoring obiektów w ramach projektu Współpraca - Aktywność - Przyszłość Nr PBU 0371 11 realizowanego z Programu Współpracy Transgranicznej PL-BY-UA 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.2. Przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Przebrodzie z oświetleniem terenu i odwodnieniem boiska na działce nr geod. 61 w obrębie ew. Przebród gm. Suwałki. Boisko wielofunkcyjne do gier zespołowych o nawierzchni poliuretanowej z budową piłkochwytów oraz uzbrojenie terenu związane z funkcjonowaniem obiektu (boisko wielofunkcyjne z wybiegami - 1056m2, ciągi piesze -338m2, tereny zielone w granicach inwestycji 2826m2). W skład boiska wielofunkcyjnego wchodzą: a) boisko wielofunkcyjne 44x24 (nawierzchnia poliuretanowa) 1056m2 b) bramki demontowalne 300 x 200m z siatką - fundamentowane 2szt. piłka ręczna c) bramki demontowalne 500 x 200m z siatką - fundamentowane 2szt mini football - bramki montowane do fundamentów betonowych lub w tulejach stalowych d) kort tenisowy wydzielony na boisku wielofunkcyjnym - zestaw: słupki z wewnętrznym mechanizmem naciągowym osadzone w tulejach z pokrywą dostosowaną do nawierzchni poliuretanowych. - siatka polietylenowa lub poliestrowa, - taśma środkowa siatki, - podpórki do siatki, - kotwica taśmy, -wyposażenie opcjonalne - przenośne stanowisko sędziowskie konfekcjonowane. e) ławki konfekcjonowane-10szt. f) kosze na śmieci wolnostojące - 2szt. Budowa odwodnienia liniowego z rusztem poliamidowym, kratowym wzdłuż krótszych boków boiska 2x24 z odprowadzeniem wody do studni chłonnych boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Przebrodzie. Budowa instalacji elektrycznych zewnętrznych oświetlenia, zasilania wlz do złącza SO oraz rozbudowy rozdzielnicy RS znajdującej się w budynku Sali Sportowo - Widowiskowej. Do oświetlenia boiska wielofunkcyjnego zaprojektowano 4 słupy stalowe o wysokości 9 m wyposażone po dwa naświetlacze ze źródłem światła 400W, zasilane ze złącza SO przy Zespole Szkół w Przebrodzie. 2) Ogrodzenie sali sportowej i wielofunkcyjnego boiska przy Zespole Szkół w Przebrodzie gm. Suwałki, dz. nr geod. 61 w obrębie ew. Przebród. a) rozebranie istniejącego ogrodzenia z siatki na słupkach żelbetowych prefabrykowanych osadzonych w gruncie i przekazanie do utylizacji. Dowód przekazania do utylizacji przekazać zamawiającemu. b) budowa ogrodzenia z prefabrykowanych paneli z prętów stalowych fi 4 mm z poziomymi przetłoczniami (2 przetłoczenia usztywniające na wysokości panela). Wysokość panela 1200 mm. Panele mocowane do słupków prefabrykowanych konfekcjonowanych z profili stalowych prostokątnych za pomocą klamer montażowych. Osiowy rozstaw słupków 250 cm. Bramy rozwierne dwuskrzydłowe o całkowitej szerokości bramy 300 cm szt. 2 oraz 2 szt. furtek o szerokości 100 cm. Słupki ogrodzeniowe, bramowe i furtkowe zabetonowane w ziemi na głębokość 60 cm. Wszystkie elementy stalowe ogrodzenia ocynkowane i malowane proszkowo farbami do wymalowań zewnętrznych w kolorze zielonym (kolor standardowy dostawcy - np. RAL 6005). 3) Budowa systemu monitoringu wizyjnego z osprzętem elektronicznym (system alarmu włamaniowego) boiska szkolnego i sali sportowej przy Zespole Szkół w Przebrodzie. a) wykonanie systemu telewizji przemysłowej CCTV wraz z osprzętem elektronicznym (system sygnalizacji alarmowej) w budynku sali sportowo - widowiskowej z przyległym boiskiem w Zespole Szkół w Przebrodzie. b) system zaprojektowany został w oparciu o kolorowe kamery analogowe w ilości 8 szt. w tym 7 kamer zewnętrznych pracujących w trybie dzień noc. Kamery zewnętrzne obejmują teren przyległy do Sali sportowej oraz boisko. Kamera wewnętrzna dzień noc obejmuje korytarz główny - przy wejściu do sali . c) wszystkie kamery należy zamontować trwale do elementów konstrukcyjnych budynku oraz słupów. Kamery muszą być zainstalowane w sposób stabilny, uniemożliwiający wszelkie przemieszczanie się urządzeń oraz zapewniający niedostępność związaną z wszelkimi próbami dewastacji lub unieszkodliwienia systemu. Uwzględniając charakter niniejszej dokumentacji, szczegółowe miejsca posadowienia poszczególnych kamer winny być dokładnie określone na etapie poprzedzającym instalację systemu. Uwzględnić tu należy warunki i wymagania, co do obszaru widzenia poszczególnych kamer, warunków ekspozycji oraz uwarunkowań technicznych i technologicznych. Czynności te powinny być przeprowadzone w oparciu o projekt oraz wizję lokalną. W pomieszczeniu sali zainstalować szafę montażową typu RACK19 12 U, w której zostaną zamontowane: zasilacz UPS, rejestrator cyfrowy, konwertery BNC ETH, zasilacz do kamer. 2. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia ma obowiązek wykonać i zamontować dwie tablice dotyczące dofinansowania inwestycji ze środków Unii Europejskiej według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 1) Tablica informacyjna powinna być umieszczona w miejscu realizacji inwestycji niezwłocznie po podpisaniu umowy i rozpoczęciu robót budowlanych: - wymiary minimalne: 150 cm (szerokość) x 100 cm (wysokość), - wykonana z materiałów trwałych i odpornych na warunki atmosferyczne (np. blacha aluminiowa, stalowa lub ocynkowana zabezpieczona antykorozyjnie) - tablica statyczna jednostronna, umieszczona na słupach w linii istniejącego ogrodzenia. - tablica powinna zwierać znaki graficzne Unii Europejskiej i Programu Współpracy Transgranicznej PL-BY-UA2007-2013 zgodnie z System identyfikacji wizualnej dostępnej na stronie programu w zakładce dla beneficjentów-informacja i promocja. 2) Tablica pamiątkowa powinna być umieszczona po zakończeniu realizacji inwestycji: - wymiary minimalne: 70 cm (szerokość) x 50 cm (wysokość), - wykonana z materiałów trwałych i odpornych na warunki atmosferyczne, umieszczona na ścianie budynku (w najbardziej widocznej części budynku, takim jak główne wejście). - tablica powinna zwierać znaki graficzne Unii Europejskiej i Programu Współpracy Transgranicznej PL-BY-UA2007-2013 zgodnie z System identyfikacji wizualnej dostępnej na stronie programu w zakładce : dla beneficjentów-informacja i promocja. - treść tablicy przekaże zamawiający w dniu podpisania umowy. 3) Wzór tablic zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy. Szczegóły zakresu robót opisane są w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 7.1. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 7.2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku Bank Pekao S.A. O Suwałki 62 1240 5891 1111 0000 5748 9764 Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. 7.3. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. 7.4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 7.5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach