Przetargi.pl
Rozbudowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w miejscowości Troszyn

Gmina Troszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 07-405 Troszyn, Juliusza Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7671053
  • Data zamieszczenia: 2024-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Troszyn
    Juliusza Słowackiego
    07-405 Troszyn, woj. mazowieckie
    tel. 29 7671053
    REGON: 550667942
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w miejscowości Troszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: Budowa budynku usług społecznych z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenuPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego, obejmującego budowę budynku usług społecznych z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu, projektowanego na działkach o nr ewid. 690 i 691 położonych w obrębie miejscowości Troszyn, pow. ostrołęcki, woj. mazowieckie. Zamówienie uwzględnia wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych decyzji i zezwoleń do realizacji inwestycji, wykonanie robót budowlanych, zagospodarowania terenu, zapewnienie pełnienia nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji zadania oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku.Zakres zadania został podzielony na dwa etapy:- etap I – opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej - wielobranżowej wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych;- etap II - wykonanie robót budowlanych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację projektową wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.Projektowany budynek jest budynkiem biurowym pięciokondygnacyjnym nadziemnym, z tarasem na poziomie ostatniej kondygnacji. Budynek o powierzchni zabudowy 274,54 m² oraz wysokości 20,38 m. Podstawowa bryła budynku w kształcie prostopadłościanu jest pokryta stropodachem oraz dachem łukowym o zmiennym nachyleniu nieprzekraczającym 20°.W projektowanym budynku przewidziano nw. pomieszczenia :• Parter: wiatrołap, hall, klatka schodowa, korytarz, kotłownia, WC męskie, WC damskie, pomieszczenia biurowe, pomieszczenie teletechniczne, pokój śniadań, szyb windy, szacht instalacyjny;• I piętro: klatka schodowa, sala konferencyjna, korytarz, WC damskie, WC męskie, szyb windy, szacht instalacyjny, pomieszczenie socjalne, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie Rady Gminy, pomieszczenie Przewodniczącego Rady Gminy;• II piętro: klatka schodowa, hall, korytarz, WC damskie, WC męskie, pomieszczenia biurowe, pomieszczenie gospodarcze, szyb windy, szacht instalacyjny;• III piętro: klatka schodowa, sekretariat, korytarz, WC damskie, WC męskie, gabinet Wójta, gabinet Sekretarza, szyb windy, szacht instalacyjny, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie socjalne;• IV piętro: klatka schodowa, pomieszczenie biurowe, przedsionek, WC, szyb windy.Zagospodarowanie terenu wokół budynku przewiduje:- wykonanie nowych ciągów pieszo-jezdnych,- wykonanie nowych miejsc postojowych,- zagospodarowanie zieleni wokół budynku usług społecznych,- wykonanie obiektów małej architektury.Szczegółowy zakres dokumentacji projektowej obejmuje następujące elementy:- inwentaryzację terenu w zakresie umożliwiającym wykonanie kompletnych dokumentacji projektowych dla całości przedsięwzięcia (inwentaryzacje budynków, sieci, uzbrojenia terenu, inwentaryzacja zieleni, dokumentacje geotechniczne, ekspertyzy techniczne i inne);- uzyskanie warunków usunięcia kolizji z gestorami sieci;- uzyskanie warunków przyłączenia do sieci energetycznej;- uzyskanie mapy zasadniczej (do warunków przyłączenia);- przygotowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia lub uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia jeśli będzie ona wymagana;- opracowanie opinii geotechnicznej i projektów geotechnicznych na podstawie badań gruntowych;- wykonanie ekspertyzy konstrukcyjnej pod kątem budowy uwzględniającej wpływ i oddziaływanie budowy na tereny sąsiednie - jeśli są konieczne i budowa będzie w jakiś sposób oddziaływać na te tereny;- opracowanie optymalizacji zapotrzebowania i kosztów energii w zakresie spełnienia wymagań wskaźnika EP dla budynków użyteczności publicznej. Określenie zużycia mediów dla technologii grzewczej, c.w.u. projektowanego obiektu. Wykazanie najbardziej korzystnych rozwiązań instalacyjnych w zakresie oszczędności energii przy użyciu alternatywnych źródeł energii;- uzyskanie uzgodnień z konserwatorem zabytków – jeśli są wymagane;- wykonanie analizy poprawności rozwiązań zabezpieczeń przeciwpożarowych dla całego obiektu oraz warunki ochrony przeciwpożarowej z zewnątrz (droga pożarowa), oraz wykonanie w razie takiej konieczności ekspertyz i odstępstwa od przepisów przeciwpożarowych Wojewódzkiego Komendanta PSP w Warszawie;- opracowanie projektów budowlanych i technicznych dla wszystkich branż obejmujących cały zakres realizowanego zadania w zakresie niezbędnym do uzyskania uzgodnień oraz decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia konserwatorskiego ( jeśli jest wymagane) i pozwolenia na budowę;- sporządzenie projektów wykonawczych dla wszystkich branż obejmujących cały zakres realizowanego zadania oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i ostatecznych decyzji administracyjnych;- sporządzenie planu organizacji budowy i technologii robót;- sporządzenie tabeli równoważności materiałów budowlanych i elementów wyposażenia oraz urządzeń dla określenia możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do projektu;- opracowanie przedmiarów robót,-opracowanie kosztorysów ofertowych uproszczonych z podaniem wskaźników cenotwórczych czyli robocizny, kosztów pośrednich, kosztów zakupu, zysku, oraz wykazu urządzeń ( np.: serwery, wentylacja, winda) jako środków trwałych z ich wyceną.- dokonanie uzgodnień projektów wykonawczych z gestorami uzbrojenia podziemnego, dostawcami mediów, zarządcami dróg publicznych i innych związanych z realizacją, a w tym opracowania dokumentów wynikających z tych uzgodnień, zarówno dla projektów nowych elementów infrastruktury podziemnej jak i usunięcia kolizji;- wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz scenariusza pożaru dla potrzeb prawidłowego zaprojektowania systemów przeciwpożarowych, oddymiania i sygnalizacji pożarowej;- przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych i/lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie;- przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzania operatu kolaudacyjnego;- sprawowania nadzoru archeologicznego i prowadzenie ratowniczych badań w razie wystąpienia takiej konieczności;- udostępnienia terenu budowy i fragmentów dokumentacji innym Wykonawcom realizującym odrębne zadania w obszarze inwestycji oraz koordynacji prowadzonych robót budowlanych - po akceptacji Zamawiającego.Realizacja powyższego zakresu robót powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawców posiadających stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym.Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem.Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:1) Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami (Załącznik Nr 10.I do SWZ), zwanym dalej „PFU”2) Projektowane postanowienia umowy dla części I (Załącznik nr 9 do SWZ).Uwaga - PFU jest dokumentem, który nie wyczerpuje wszystkich wymagań i Wykonawca winien to wziąć pod uwagę przy wykonywaniu projektów i planowaniu budowy oraz kompletując dostawy sprzętu i wyposażenia.Część II: Budowa pawilonu zaplecza amfiteatru w Troszynie.Przedmiotem zamówienia jest budowa pawilonu na potrzeby zaplecza Amfiteatru na działce o nr ew. 935 i części działki nr 937, położonych w obrębie miejscowości Troszyn, pow. ostrołęcki, woj. mazowieckie. Zadanie obejmuje kompleksową budowę budynku zaplecza wraz z wyposażeniem, wykonaniem infrastruktury technicznej (m.in. przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego). W budynku zaprojektowano ogrzewanie elektryczne zasilane z instalacji fotowoltaicznej, którą należy rozbudować i dostosować do potrzeb obiektu. Zakres zadania obejmuje również wykonanie nawierzchni utwardzonej, usytuowanie lampy oświetleniowej z kamerą monitoringową, roboty towarzyszące obejmujące przesunięcie urządzeń zabawowych oraz ogrodzenia istniejącego placu zabaw.Projektowany budynek posiada kształt wielokąta, 2 poziomowy (parter i poddasze) z dachem dwuspadowym pokrytym blachą na rąbek stojący, ściany w konstrukcji tradycyjnej murowanej, strop nad parterem żelbetowy, dach dwuspadowy w konstrukcji drewnianej, ściany zewnętrzne budynku ocieplone wełną mineralną gr. 15cm wykończone tynkiem silikatowo-silikonowym, panelami drewnianymi ( deska elewacyjna drewnopodobna), blachą na rąbek stojący. Cokół budynku – projektowane ocieplenie styropianem, wykończony tynkiem silikonowym. Nad poddaszem zaprojektowano ocieplenie z wełny mineralnej. Budynek o powierzchni użytkowej 155,4 m2.UWAGA: Ilekroć w dokumentacji zamówienia pojawia się informacja dotyczącą paneli drewnianych należy przez to rozumieć panele elewacyjne zewnętrzne w formie deski elewacyjnej drewnopodobnej.Realizacja powyższego zakresu robót powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawców posiadających stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym.Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem.Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:1) Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr 10.II do SWZ)2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr 11.II do SWZ)3) Przedmiary robót (Załącznik Nr 12.II do SWZ), które mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. Wykonawca winien obliczyć wartość robót na podstawie dokumentacji projektowej.4) Projektowane postanowienia umowy dla części II (Załącznik Nr 9 do SWZ).5) Decyzja o pozwoleniu na budowę dla części nr II ( Załącznik Nr 13.II)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach