Przetargi.pl
Rozbudowa infrastruktury sieci szkieletowej wewnętrznej dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-3839/2014

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6624413 , fax. 012 6624410
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21 21
    31-120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6624413, fax. 012 6624410
    REGON: 00000181500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.ur.krakow.pl/index.php/aktualne-postepowania
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa infrastruktury sieci szkieletowej wewnętrznej dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-3839/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa infrastruktury sieci szkieletowej wewnętrznej dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zwanej dalej również siecią. 2. Celem zamówienia jest: a) rozbudowa szkieletu sieci Zamawiającego poprzez zastąpienie obecnie działających urządzeń o przepustowości 100Mb/1Gb na urządzenia o przepustowości 10GbE. b) centralizacja sieci poszczególnych kampusów na urządzeniach Juniper ISG1000 / SSG550M. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: a) Dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja urządzeń i wyposażenia z nim związanego zwanych dalej sprzętem oraz wykonanie innych usług dodatkowych w zakresie wskazanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej siwz. b) Przeprowadzenie szkolenia personelu zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz. 5. Dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia sprzęt powinien być kompatybilny ze sprzętem posiadanym już przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług dodatkowych, które składają się na przedmiot zamówienia, w szczególności: a) do dostarczenia sprzętu do miejsca dostawy, tj. budynku Zamawiającego mieszczącego się w Krakowie, przy al. Mickiewicza 24/28 oraz do dokonania instalacji sprzętu w budynkach Zamawiającego mieszczącego się w Krakowie, przy al. Mickiewicza 21, al. 29 Listopada oraz ul. Balickiej 116 i 122. Dostawa i instalacja winna być dokonana na warunkach opisanych w niniejszej siwz, b) do zamontowania, instalacji, konfiguracji i uruchomienia sprzętu oraz wykonania wszystkich niezbędnych prac koniecznych do prawidłowego działania przedmiotu umowy, c) do dostarczenia wraz z dostawą sprzętu pełnego okablowania i materiałów startowych, niezbędnego wyposażenia np. złączy, zasilaczy itp., d) do dostarczenia oprogramowania komercyjnego zintegrowanego z dostarczanym sprzętem wraz z bezterminową licencją na użytkowanie, e) do przeprowadzenia próby działania sprzętu w obecności przedstawiciela Zamawiającego i dostawcy sygnału internetowego Zamawiającego, f) do świadczenia usługi wsparcia technicznego w zakresie i na warunkach wskazanych w niniejszej umowie, g) do udzielenia gwarancji i świadczenia usług serwisowych na warunkach wskazanych w umowie, w tym w szczególności do dostarczenia wraz z dostawą Karty Gwarancyjnej (dokumentu gwarancyjnego) wystawionej przez Wykonawcę, w przypadku istnienia karty gwarancyjnej wystawionej przez producenta, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć również kartę gwarancyjną producenta sprzętu, h) do dostarczenia wraz z dostawą wszystkich dokumentów dotyczących sprzętu w tym dokumentów wymaganych w niniejszej umowie, i) do przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie i na warunkach określonych w niniejszej umowie. 7. Pożądane jest aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną infrastruktury sieciowej Zamawiającego. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 8. Zamawiający podkreśla, iż nazwy własne podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia są nazwami przykładowymi i winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań do zastosowania. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania przez Wykonawcę produktu /równoważnego/ w stosunku do określonego przez Zamawiającego, przy czym ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez produkt /równoważny/ Zamawiający rozumie towar o standardach jakościowych oraz właściwościach takich samych bądź lepszych w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego. Ponadto oferowany produkt zamienny powinien być kompatybilny ze sprzętem posiadanym już przez Zamawiającego. Składając ofertę, Wykonawca będzie zobowiązany wskazać nazwę oferowanego produktu, jego typ oraz producenta oraz przedstawić w ofercie opis techniczny oferowanych zamienników w zakresie wszystkich parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. Złożenie oferty niezgodnej z powyższym zapisem będzie skutkować jej odrzuceniem. 9. Termin realizacji: 1) Termin realizacji zamówienia za wyjątkiem szkolenia, którego termin został wskazany w pkt. nr 2 wynosi do trzech tygodni od przekazania przez Zamawiającego Wykonawcy informacji o uzyskaniu poświadczenia iż Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie posiada status jednostki oświatowej z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Warszawie oraz zgody na zastosowanie stawki podatku VAT w wysokości 0% lub informacji o braku uzyskania takiej zgody. O uzyskaniu zgody z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Warszawie lub jej braku Zamawiający poinformuje Wykonawcę niezwłocznie. 2) Szkolenie personelu zamawiającego przeprowadzone będzie w terminie dwóch miesięcy liczonym od daty zawarcia umowy w przedmiotowym postępowaniu. 3) Wykonawca o planowanej dostawie sprzętu powiadomi Zamawiającego telefonicznie z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007.Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy przelać na konto zamawiającego Bank BPH 67 1060 0076 0000 3210 0014 7293, z dopiskiem /Rozbudowa infrastruktury sieci szkieletowej wewnętrznej dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-3839/2014/. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznana będzie data wpływu na konto zamawiającego. 4. W przypadku przelewu wadium na konto zamawiającego zaleca się załączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądze zaleca się załączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu, a oryginał dokumentu należy dostarczyć do miejsca wskazanego w rozdz. XIV pkt. 1 specyfikacji przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas naprawy sprzętu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.ur.krakow.pl/index.php/aktualne-postepowania
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach