Przetargi.pl
Rozbudowa infrastruktury przeznaczonej do obsługi transportu pasażerskiego przy ul. Kolejowej w Tucholi

Gmina Tuchola ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, pl. Zamkowy
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 42 500 , fax. 52 334 21 38
  • Data zamieszczenia: 2019-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchola
    pl. Zamkowy 1
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 42 500, fax. 52 334 21 38
    REGON: 92351156000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.tuchola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa infrastruktury przeznaczonej do obsługi transportu pasażerskiego przy ul. Kolejowej w Tucholi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedsięwzięcie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dla Osi priorytetowej 5 Spójność wewnętrzna i dostępność zewnętrzna regionu, Działanie 5.3 Infrastruktura kolejowa, Schemat: Infrastruktura punktowa do obsługi transportu pasażerskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Projekt ten jest projektem partnerskim. Partnerem Zamawiającego jest Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Sp. z o. o., które będzie brało udział w realizacji projektu w sposób uregulowany w umowie partnerskiej (umowa w załączeniu). Zadanie niniejsze musi być realizowane zgodnie z technicznymi specyfikacjami interoperacyjności w zakresie dostępności systemu kolei dla osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej możliwości poruszania się (Rozporządzenie Komisji (UE) nr 1300/2014 z dnia 18.11.2014). Zamówienie realizowane będzie zgodnie z poniższym opisem. Zamawiający informuje, iż zamówienie prowadzone pod nazwą: „Rozbudowa infrastruktury przeznaczonej do obsługi transportu pasażerskiego przy ul. Kolejowej w Tucholi” i podzielone zostało na dwie części. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na jedną i/lub drugą część zamówienia. Zgodnie z powyższym poniżej opis następujących części zamówienia: Część 1: „Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie dla potrzeb Lokalnego Centrum Rozwoju – etap I” Przedmiot zamówienia określają wymienione kody CPV: 45000000-7 roboty budowlane 45111000-8 - roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45420000-7 - roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie, 45430000-0 - pokrywanie podłóg i ścian, 45421000-4 – tynkowanie, 45324000-4 - roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45442110-1 - malowanie budynków, 45261320-3 - kładzenie rynien, 45450000-6 – roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych, 45311000-0 roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych. Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi polega na przebudowie i remoncie w części budynku dworca kolejowego w Tucholi przy ul. Kolejowej, na działce o nr ewid. 1541/37 w m. Tuchola. Na działce o nr ewid. 1541/37 zlokalizowany jest budynek dworca kolejowego. Dostęp do nieruchomości jest realizowany od drogi publicznej (dz. nr ewid. 1541/35) – ul. Kolejowa. Informujemy, że przedmiotowy budynek ujęty jest w gminnej i wojewódzkiej ewidencji zabytków, jednocześnie obszar na którym położona jest działka nr 1541/37 znajduje się w strefie „B” ochrony konserwatorskiej. Zgodnie z zasadami ochrony zabytków wszelkie inwestycje w tej strefie powinny być uzgadniane z urzędem konserwatorskim. Do budynku doprowadzone jest:  przyłącze elektroenergetyczne;  przyłącze gazowe;  przyłącze wodociągowe z wodociągu miejskiego;  przyłącze kanalizacji sanitarnej do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej;  przyłącze kanalizacji deszczowej do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej;  przyłącze ciepłownicze z sieci miejskiej. Powyższe uzbrojenie terenu będzie wystarczające dla zrealizowania przedmiotowej inwestycji. Wszelkie roboty, prowadzone w ramach inwestycji, polegają na odtworzeniu i modernizacji istniejących elementów. Do zakresu etapu I – rewitalizacja dworca, wchodzi zakres prac remontowo-modernizacyjnych, który obejmuje:  naprawę tynków w miejscach odparzeń i ubytków mechanicznych oraz wykonanie nowych powłok malarskich na ścianach i sufitach;  wymianę parapetów zewnętrznych oraz wewnętrznych;  prace renowacyjne schodów zewnętrznych;  prace renowacyjne balustrad;  prace renowacyjne elementów sztukaterii;  wymianę przekrycia kanału z węzłem ciepłowniczym – należy przyjąć rozwiązanie alternatywne (opisane w dokumentacji projektowej);  wymianę oraz renowację stolarki okiennej i drzwiowej;  wymianę elementów zewnętrznych znajdujących się na elewacji;  wymianę posadzki w holu głównym dworca kolejowego;  wyposażenie holu głównego w nowe ławki oraz kosze na śmieci  wyposażenie bagażowni w szafki zamykane na klucz;  remont wewnętrznej instalacji elektrycznej;  wykonanie nowych tabliczek informacyjnych wewnętrznych;  wymianę istniejących. W ramach remontu kolejowego mają zostać zainstalowane głośniki wewnętrzne – 2 szt. Oraz głośniki zewnętrzne – 2 szt., które zwiększą dostęp do informacji pasażerskiej. Zaplanowano także montaż informacyjnych tabliczek wewnętrznych i zewnętrznych oraz instalację zegara ściennego zewnętrznego – 1 szt. Główny hol ma zostać wyposażony w nowe ławki – 4 szt. oraz kosze na odpady – 4 szt. Zaplanowano również bagażownię – 1 szt. Wykonawca (dostawca okien oraz drzwi przed rozpoczęciem produkcji jest zobowiązany do szczegółowego pomiaru otworów w murze). W związku z powyższym, w celu podjęcia prac w zakresie realizacji ww. zadania zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej. Roboty należy prowadzić pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie doświadczenie i uprawnienia. Roboty wykonać zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi , sztuką budowlaną i przy zachowaniu podstawowych przepisów BHP. Zadanie należy wykonać zgodnie z załącznikiem do zgłoszenia Przebudowa i remont w części budynku dworca kolejowego w ramach inwestycji: „Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie dla potrzeb Lokalnego Centrum Rozwoju – etap I” na działce o nr ewid. 1541/37 w m. Tuchola, gm. Tuchola nr BD.6743.TUCH.69.2018 z dnia 15 maja 2018r. Starosty Tucholskiego. Szczegółowy opis robót budowlanych do wykonania znajduje się w dokumentacji projektowej:  Załącznik do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, w ramach inwestycji: „Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie dla potrzeb Lokalnego Centrum Rozwoju – etap I”,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla zadania Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie dla potrzeb lokalnego centrum rozwoju – etap I. Wszelkie zaistniałe wątpliwości Wykonawca powinien konsultować z Zamawiającym. Część 2: „Przebudowa terenu przy dworcu wraz z ulicą Kolejową”. Przedmiot zamówienia określają wymienione kody CPV: 45000000-7 roboty budowlane 45231300-8 roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania, ścieków, 45231100-6 ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów, 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233142-6 rozbiórka i odbudowa nawierzchni, 45316110-9 instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa infrastruktury przeznaczonej do obsługi transportu pasażerskiego przy ul. Kolejowej w Tucholi. Roboty budowlane polegają na zagospodarowaniu terenu wokół dworca kolejowego, w ramach którego zaplanowano: 1. Rozbudowę układu komunikacyjnego, obejmującą ul. Kolejową (na odcinku km: 0+172.44 – 0+464.45) oraz ul. Chopina (na odcinku km: 0+0.00 – 0+42.58). 2. Budowę zintegrowanego węzła przesiadkowego przy istniejącym dworcu kolejowym, tj.: a. przebudowa peronów autobusowych i placu manewrowego dworca autobusowego, b. przebudowa miejsc parkingowych dla samochodów osobowych (parking typu Kiss&Ride), c. przebudowa pieszo-rowerowego układu komunikacyjnego w rejonie dworca. 3. Budowę parkingu typu „Park&Go” w rejonie skrzyżowania ul. Kolejowej z ul. Chopina, 4. Przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych, 5. Zorganizowanie ruchu rowerowego wzdłuż ul. Kolejowej i częściowo wzdłuż ul. Chopina przez wprowadzenie ciągów pieszo-rowerowych. 6. Przebudowę oświetlenia drogowego, 7. Przebudowę kanalizacji deszczowej, 8. Przebudowę kolidującej z projektowanym układem drogowym infrastruktury technicznej (sieć gazowa i elektryczna oraz teletechniczna), 9. Usunięcie istniejącej zieleni kolidującej z projektowanym układem drogowym, 10. Zagospodarowanie zieleńców, 11. Rozbiórkę budynku gospodarczego i wiat przystankowych. 12. Wykonanie infrastruktury BRD oraz małej infrastruktury. Aby możliwe było zrealizowanie inwestycji w podstawowym zakresie, umożliwiającym osiągnięcie celu projektu, spójnego z celem działania, koniecznym jest przeprowadzenie rozbudowy ul. Kolejowej i ul. Chopina, polegającej na:  Dostosowaniu wysokościowym części ulicy w rejonie skrzyżowania z ul. Dworcową do wysokości projektowanej przebudowy terenu wokół dworca kolejowego,  Przebudowa drogi ze względu na zmianę jej przebiegu na wysokości projektowanego parkingu Park&Go oraz w rejonie skrzyżowania z ul. Chopina. W ramach projektu przewiduje się przebudowę obszaru wokół dworca kolejowego: Zaprojektowano odseparowaną powierzchnię dla ruchu autobusowego, w skład której wchodzą 3 perony autobusowe oraz plac manewrowy. Przy peronach autobusowych zaprojektowano wiaty przystankowe – 3 szt. z siedziskami w formie ław drewnianych. Wiaty o konstrukcji aluminiowej. Wygospodarowano przestrzeń parkingową dla 33 samochodów osobowych, w tym miejsca dla osób niepełnosprawnych oraz taksówek. Parking został wyposażony w jezdnię jednokierunkową. Pozostała przestrzeń przed budynkiem dworca przeznaczona została pod reprezentacyjny plac dworca kolejowego z ciągami komunikacji pieszej i rowerowej z niewielkim udziałem zieleni oraz obiektami małej architektury. Dodatkowo wygospodarowano miejsca postojowe dla pojazdów zaopatrujących obiekty usługowo-handlowe w okolicy dworca oraz parking dla rowerów – 1 szt. ze stalowymi stojakami (umożliwiającymi wpięcie ramy roweru) – 6 szt. Na terenie wokół dworca znajdą się ławki – 6 szt. oraz kosze na śmieci – 15 szt. (w tym wzdłuż ul. Kolejowej oraz ul. Chopina) + 1 szt. dodatkowo na peronie dworca kolejowego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonanie i montaż kosza na peronie musi zostać zrealizowane bez wykorzystania materiałów budowlanych. Cały obszar dworca zostanie uzupełniony o sieć chodników i przejść dla pieszych, umożliwiających szybkie i bezpieczne przemieszczanie się pieszych, oraz dodatkowo wyposażony w infrastrukturę ułatwiającą dostęp osobom niepełnosprawnym. Przejścia dla pieszych zaprojektowano w pobliżu skrzyżowań i zjazdów publicznych. Na przejściach dla pieszych i przejazdach rowerowych zaniżenie krawężnika od 0 do 1 cm, a nie, jak wpisano w projekcie 1 – 2 cm. Dążąc do zwiększenia komfortu i poziomu bezpieczeństwa komunikacji pieszej osób niedowidzących i niewidomych zastosowano nawierzchnie z płyt wskaźnikowych oraz doświetlenia przejść i przejazdów przez jezdnię. Zaprojektowano również parking typu Park&Go. Parking zostanie zlokalizowany przy skrzyżowaniu ul. Kolejowej i ul. Chopina. Zaprojektowano powierzchnię parkingu przeznaczoną na 77 stanowisk dla samochodów osobowych, wyposażoną w dwukierunkową jezdnię manewrową. Wjazd na parking zapewniony jest zarówno od ul. Kolejowej jak i ul. Chopina. Dodatkowo zapewniony został przejazd przez plac parkingowy na rampę kolejową. W ramach niniejszej części planuje się również przebudowę oświetlenia drogowego. Zastosowane tu rodzaje słupów i opraw oświetleniowych oraz ich kolor mają nawiązywać do oświetlenia drogowego zamontowanego już na ul. Świeckiej (oprawy LED). W celu zwiększenia bezpieczeństwa na dworcu kolejowym i terenach wokół dworca znajdzie się system monitoringu wizyjnego parkingu i terenu dworca autobusowo-kolejowego, opartego na kamerach IP podłączonych do rejestratora umiejscowionego na terenie budynku dworca z możliwością przesyłu obrazu do centrum monitoringu miejskiego na terenie Komendy Policji. Łącznie zostanie zainstalowanych 5 kamer. W ramach projektu zostanie również wykonany publiczny punkt dostępu do Internetu poprzez sieć Wi-Fi. Materiały odzyskane z rozbiórek, w szczególności:  nawierzchnia z trylinki,  nawierzchnia z kostki betonowej,  nawierzchnia kamienna,  podbudowa kamienna,  metalowe włazy do studzienek oraz wpusty uliczne,  frezowiny z nawierzchni asfaltowych,  lampy uliczne metalowe wraz z oprawami, zostaną przekazane Zamawiającemu i przewiezione do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Tucholi Sp. z o. o. – na ul. Świecką 68 w Tucholi, z wyjątkiem frezowin i lamp z oprawami. Miejsce złożenia frezowin Zamawiający wskaże w trakcie robót budowlanych (do 5 km). Lampy uliczne z oprawami są własnością ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. Wykonawca przygotuje spis demontowanych lamp z oprawami oraz protokół z utylizacji, który to dokument należy przekazać do ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. Kierownik budowy sporządza spis wywożonych materiałów, które są własnością Gminy Tuchola. W razie odsłonięcia dawnej nawierzchni kamiennej należy wstrzymać roboty i zgłosić ten fakt inspektorowi nadzoru inwestorskiego branży drogowej, który podejmie dalsze decyzje, co do zagospodarowania ww. materiału/miejscu jego składowania (do 5 km). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część 2) zawierają niżej wymienione dokumenty: 1) Projekt budowlany, w skład którego wchodzą:  Tom I.1. Projekt zagospodarowania terenu  Tom I.2. Pisma i uzgodnienia  Tom II.1. Rozbudowa układu drogowego  Tom II.2. Przebudowa oświetlenia drogowego, kolizji elektroenergetycznych i kolizji teletechnicznych  Tom II.3. Przebudowa kanalizacji deszczowej, przebudowa kanalizacji sanitarnej, przebudowa sieci wodociągowej  Tom II.4. Przebudowa sieci gazowej  Tom II.5. Inwentaryzacja dendrologiczna i projekt gospodarki drzewostanem  Tom II.6. Projekt zieleni  Tom III. Informacja BIOZ  Tom IV. Geotechniczne warunki posadowienia 2) Projekt wykonawczy, w skład którego wchodzą:  Tom I. PZT – Pisma i uzgodnienia,  Tom II.1. Rozbudowa układu drogowego,  Tom II.2. Budowa oświetlenia drogowego. Likwidacja kolizji elektroenergetycznych. Likwidacja kolizji telekomunikacyjnych,  Tom II.3. Przebudowa kanalizacji deszczowej, przebudowa kanalizacji sanitarnej, przebudowa sieci wodociągowej,  Tom II.4. Przebudowa sieci gazowej,  Tom II.5. Inwentaryzacja dendrologiczna i projekt gospodarki drzewostanem,  Tom II.6. Projekt zieleni,  Tom II.7. Stała organizacja ruchu drogowego,  Tom II.8. Rozbiórki obiektów budowlanych 3) Szczegółowa specyfikacja techniczna:  Rozbudowa układu drogowego,  Przebudowa oświetlenia drogowego, likwidacja kolizji elektroenergetycznych i kolizji teletechnicznych,  Przebudowa kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej,  Przebudowa sieci gazowej. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie dostarczyć (w 3 egz. papierowych) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub trenu, lub odstępstwach od tego projektu i ponieść wszelkie koszty z tym związane. Dotyczy części 1 i 2: Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót:  najpóźniej w dniu przekazania placu/terenu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę,  wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy i robót;  przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności), za wyjątkiem kostki brukowej i obrzeży – w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie opracować projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskać opinie, uzgodnienia i zezwolenia na ich wprowadzenie wraz z uzyskaniem zatwierdzenia od właściwego organu. W tymczasowej organizacji ruchu przewidzieć należy czasowe miejsca postojowe dla pojazdów PKS i powiadomić przewoźników miejscowych i przelotowych o ich nowej lokalizacji. Ponadto Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do wyniesienia granic po podziałach nieruchomości. Dotyczy części 1 i 2: Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, który będzie realizował przedmiotową inwestycję, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane. Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu dostarczył kosztorys ofertowy (dla części 1 i 2) z tabelą elementów scalanych, w której wydzielony zostanie: • koszt robót renowacyjnych i remontowych w budynku dworca kolejowego; • koszt budowy ciągów pieszych i pieszorowerowych; • koszt wykonania sieci monitoringu i WiFi; • koszty innych robót niekwalifikowanych (sieci gazowe, sieci elektroenergetyczne, sieci telekomunikacyjne i teletechniczne); • koszty pozostałych robót. Powyższe koszty powinny być dalej dzielone na koszty poszczególnych rodzajów robót w standardowy sposób. Podział ten będzie musiał być stosowany również podczas rozliczenia wykonanych robót. 1) Przedmiar robót dla części 2 (który jest dokumentem pomocniczym dla wyceny przedmiotu zamówienia) zamieszcza się, jednak zawiera on szereg robót nie objętych niniejszym zamówieniem, dlatego należy brać pod uwagę zapisy informacyjne zastosowane w przedmiarze. Pomocnym do wyceny będzie też załącznik graficzny pn. „Zakres – cześć 2”. Przedmiar robót stanowi tylko dokument poglądowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z pełną dokumentacją techniczną, która stanowi część niniejszej specyfikacji. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:  Część 1 - zał. nr 1-3 - dworzec,  Część 2 – zł. 1-3 – ul. Kolejowa, Informacje zawarte w przedmiarach robót dla części 1 i 2 stanowiącym załączniki do SIWZ są to dokumenty pomocnicze opisujące przedmiot zamówienia pozwalające przygotować ofertę. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Zamawiający wymaga, aby pracownicy firmy wykonującej zadanie charakteryzowali się kulturą osobistą. Pracownicy muszą zachować wszelkie ostrożności podczas pracy, gdyż teren objęty budową położony jest w bliskim sąsiedztwie domów mieszkalnych. W związku z tym nie należy utrudniać codziennego życia mieszkańców. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2018.992 t.j. z dnia 2018.05.24). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. Podane w niniejszej SIWZ, w opisie technicznym, przedmiarze robót, kosztorysach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2019.266 t.j. z dnia 2019.02.12.). Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla każdej z wymienionych niżej części zamówienia: a) Część 1: 3 000,00 zł, (słownie: trzy tysiące zł 00/100), z podaniem tytułu: „wadium, nr postępowania ZP.271.2.19.2019.AS – Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi – część 1” b) Część 2: 50 000,00 zł, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100),z podaniem tytułu: „wadium, nr postępowania ZP.271.2.19.2019.AS – Przebudowa terenu przy dworcu wraz z ulicą Kolejową – część 2”. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Tucholi, w Punkcie Obsługi Klienta, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. UWAGA: Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 4 a). Zgodnie z art.46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. Ponadto Wykonawca w ofercie składa: a) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 4 do SIWZ); b) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; c) dowód potwierdzający wniesienie wadium; d) pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (zdolność techniczna lub zawodowa) na potrzeby realizacji zamówienia, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów (załącznik 9 do SIWZ); e) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach