Przetargi.pl
ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ /OKABLOWANIE STRUKTURALNE, ŚRODOWISKO LAN I SYSTEM OCHRONY POCZTY/ INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY W ŁODZI

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6314533 , fax. 42 6314573
  • Data zamieszczenia: 2013-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
    91-348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6314533, fax. 42 6314573
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ /OKABLOWANIE STRUKTURALNE, ŚRODOWISKO LAN I SYSTEM OCHRONY POCZTY/ INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY W ŁODZI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa infrastruktury informatycznej tj. okablowanie strukturalne, środowisko LAN i system ochrony poczty w Instytucie Medycyny Pracy w Łodzi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Pakiety od nr 1 do nr 7) stanowi załącznik nr 1a - Formularz cenowy Postanowienia dla Pakietu nr 1: Pakiet nr 1 obejmuje: 1.Instalację 20-stu punktów przyłączeniowych do sieci komputerowej Zamawiającego. Wykonanie przebiegów kablowych pomiędzy panelami krosującymi a modułami Euromod uzgodnionych z Działem Technicznym Zamawiającego i Administratorem sieci. 2.Dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej w formie aktualizacji będącej w posiadaniu Zamawiającego dokumentacji technicznej okablowania strukturalnego w wersji papierowej i elektronicznej. 3.Przeprowadzenia przez Wykonawcę testów na zgodność z KAT-6 i przekazania do Zamawiającego wyników. 4.Dostarczenie Zamawiającemu certyfikatu firmy MOLEX wykonanej instalacji. 5.Dostarczenia przez Wykonawcę wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania zadania tj. zestawu śrub mocujących w szafach rack oraz kabli krosowych miedzianych i światłowodowych. Wspólne postanowienia dla Pakietów od nr 1 do nr 7 1.Wykonawca może zaproponować produkt równoważny tzn. taki, który co najmniej posiada parametry określone przez Zamawiającego dla poszczególnych urządzeń /załącznik nr 1a - formularz cenowy/. /Wymagane parametry/ należy traktować jako parametry graniczne minimalne. Ich niespełnienie skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2.Wykonawca oświadcza, że sprzęt oraz oprogramowanie dostarczane w ramach umowy jest sprzętem fabrycznie nowym i będzie posiadał parametry techniczne i użytkowe w pełni zgodne z zapisanymi w ofercie Wykonawcy, a także nie spowoduje utraty gwarancji urządzeń do których jest przeznaczony. 3.Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu. 4.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do Zamawiającego towaru oryginalnie zapakowanego i oznaczonego w sposób umożliwiający jego identyfikację /ilość, dane indywidualizujące - marka / symbol/ bez naruszania opakowania. 5.Przedmiot umowy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego /magazynu IMP/ na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6.Wykonawca zobowiązuje się uzgodnić z Zamawiającym termin dostawy przedmiotu zamówienia z wyprzedzeniem 1 dnia roboczego. 7.Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony poprzez sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego, wskazującego producenta, model, konfigurację sprzętu i numery seryjne produktów oraz z ich krótką charakterystykę według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym. Protokół zostanie podpisany przez Strony niniejszej umowy. Podpisanie Protokołu nastąpi w terminie 7 dni roboczych od dnia ukończenia instalacji i konfiguracji dostarczonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego. 8.Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych, może odmówić przyjęcia dostawy jeżeli jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub opakowania będą naruszone. 9.W przypadku gdy zaoferowany i dostarczony przez Wykonawcę przedmiot niniejszej umowy spowoduje uszkodzenia lub utratę gwarancji sprzętu komputerowego lub dotychczasowej infrastruktury Zamawiającego, koszty naprawy ponosi Wykonawca po uprzednim przedstawieniu ekspertyzy wykonanej przez właściwy organ np. niezależny serwis stwierdzający, iż powstałe uszkodzenia związane są z zastosowaniem niewłaściwego sprzętu komputerowego/dostarczonych urządzeń/dokonania rozbudowy infrastruktury informatycznej. 10.Wykonawca zobowiązany jest do wydania dokumentu gwarancyjnego /karty gwarancyjnej/ na dostarczony przedmiot niniejszej umowy. Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego określa karta gwarancyjna załączona do wydanego sprzętu przez Wykonawcę oraz zapisy określone w załączniku nr 1 /szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów/ do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11.Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego wad/usterek w siedzibie Zamawiającego. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Instytutu, Wykonawca zapewni a/ odbiór na własny koszt i ryzyko wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych b/ dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt i ryzyko, w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, a w uzasadnionych przypadkach w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego /Wykonawca zobowiązuje się powiadomienia Zamawiającego o przyczynach uzasadniających przedłużenie terminu dostarczenia naprawionego sprzętu do siedziby Zamawiającego w dniu upływu terminu, o którym mowa w ppkt. a/ c/ w przypadku braku możliwości usunięcia wady w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia w siedzibie Zamawiającego nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z parametrami sprzętu odebranego od Zamawiającego. 12.Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia wady przez Zamawiającego. 13.Koszt dojazdu ekipy serwisowej w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu sprzętu naprawianego w ramach gwarancji poza siedzibą Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 14.Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego. 15.Wskazana cena w ofercie Wykonawcy jest ceną stałą. Przed zawarciem umowy, Wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza na żądanie Zamawiającego przedłoży: 1.Dla Pakietu nr 1 Certyfikat instalatora MOLEX potwierdzający aktualny status certyfikowanego instalatora MOLEX. 2.Dla Pakietu nr 5 Certyfikat Inżyniera Wykonawcy od producenta oferowanego systemu ochrony poczty, świadczący o posiadanej wiedzy i możliwości wykonania wdrożenia zgodnie z zaleceniami producenta systemu ochrony poczty /certyfikat wystawiony nie później niż w terminie 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/. 3.Dla Pakietu nr 5: Dokument potwierdzający, że importer systemu ochrony poczty posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością, tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do tzw. produktów podwójnego zastosowania 4.Dla Pakietu nr 5: Oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż Wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz usług z nimi związanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach