Gmina Łukowica ogłasza przetarg
- Adres: 34-606 Łukowica, Łukowica
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 3301521 , fax. 183301521
- Data zamieszczenia: 2017-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łukowica
Łukowica 334
34-606 Łukowica, woj. małopolskie
tel. 18 3301521, fax. 183301521
REGON: 491892452 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rozbudowa informatycznej infrastruktury sprzętowej, zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie modernizacji systemu dziedzinowego oraz uruchomienie e-usług publicznych" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Część 1 – Zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie modernizacji systemu dziedzinowego oraz uruchomienie e-usług publicznych: a. Uruchomienie e-usług finansowych: - zakup licencji portalu informacyjno-płatniczego; - wdrożenie portalu informacyjno-płatniczego i asysta techniczna; - modernizacja systemu dziedzinowego; - opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP. b. Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów: - zakup licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów; - wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów; - opracowanie i wdrożenie e-usług w systemie na platformie ePUAP. 2. Część 2 – Rozbudowa informatycznej infrastruktury sprzętowej: a. wyposażenie serwerowni - zakup serwera z oprogramowaniem zarządzającym; b. wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM; c. wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawów komputerowych z oprogramowaniem; d. wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup zestawu komputerowego z oprogramowaniem; e. wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Wymagania dotyczące okresu udzielenia gwarancji w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48900000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości: Część 1 - 4 000 zł Część 2 - 2 000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na stronie internetowej, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 4) W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA: Dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez podmioty trzecie i złożony w oryginale. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 5) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i wdrożenie serwera wraz z oprogramowaniem bezpiecznej poczty elektronicznej w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
Dodano: 2024-06-17 - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowań oraz akcesoriów na potrzeby 5 WSZK
Dodano: 2023-12-04 - Rozszerzenie licencji z 650 do 850 tj. 200 dodatkowych licencji dla rozwiązania wielopoziomowej ochrony dostępu w pakiecie ESET PROTECT Enterprise On-Prem, z licencją i wsparciem technicznym
Dodano: 2023-11-24 - Zakup sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” - etap 2
Dodano: 2022-11-23 - Dostawa aktualizacji oprogramowania Kamsoft dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
Dodano: 2022-10-21 - Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Wielka Wieś – część II
Dodano: 2021-03-24 - „Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Wielka Wieś – część II”
Dodano: 2020-12-28 - Zakup w ramach projektu dofinansowanego z UE bezterminowej i nieograniczonej terytorialnie licencji dla dowolnej liczby użytkowników na oprogramowanie służące do symulacji działalności firmy w formie gry online wraz ze wsparciem merytorycznym przez okres 3 lat realizacji zajęć dydaktycznych w projekcie (2020-2023)
Dodano: 2020-09-14 - Dostawa licencji oprogramowania antywirusowego na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
Dodano: 2020-04-07 - Zakup i dostawa oprogramowania
Dodano: 2019-10-18